PLAVOKIŠNO JUTRO

18.04.2018.



slika: digital art

Iz nepravilnog tlocrta, iz određene ptičje perspektive, obrisala sam prašinu sa djelića kockice mog srca i u ovom plavokišnom jutru zazidala najveću tajnost, da bih je prenijela u sljedeće jutro.

Kroz mene je prošla noć bez snova, nije ih bilo, tragovi su ostavljeni, a u očima između tisuću imena nisam pronašla niti jedno.

Pročitala sam u nekoj knjizi mudrosti najveću glupost, nakon promjene stranice učinilo mi se, da sam promijenila i svoju stranicu, da sam krenula drugom sjenovitom stazom prema izvoru u tami, ali lutanja duše se nastavljaju, nepristupačne hridi miruju, dok uz jutarnju kavu zavirujem u neka zelena slova pokušavajući iz te mase znakovlja prepoznati nešto svoje.

Odbila sam lažni sjaj, dobila sam zlatnu zoru u jednim plavim očima, vječno sam se vraćala na tvoje obale dalekih mi voljenih plavih očiju, a te obale su još tamo i zovu me kao albatrosi iznad oceana.

U tom piktogramu koji tako lijepo definira naše ostavljene godine pronalazim tvoju davnu zakletvu mojoj smrtnoj majci.

Ah, zakletve su zakletve, ako ih se držimo!, zakleo si se još jednoj umirućoj majci, održao si samo jedan zavjet, a ovaj drugi si napustio.

Od tada tvoji glasovi stižu do mene kao albatrosi iznad oceana, čuvaju te u tom usnulom vremenu, a ja između tisuću imena ne nalazim niti jedno, u centru svijeta tvoj odgovor visi kao Damoklov mač i više me ne interesira.

Sjećanja su prekrila moj ispovjedni prostor, a taj nadnaravni sjaj se ogleda u drugim plavim očima jedne čiste duše koja mirno spava i diše kraj mene i ne slušam više zov albatrosa nad oceanom, ne lutam više pustim ulicama Gornjeg grada, mirno sjedim uz jutarnju kavu i dopuštam ovim zelenim slovima da polako klize preko bijele površine.

Znam, to je bila samo masa nekog znakovlja u kojem nisam prepoznala nešto svoje.


napisano 14.09.2009. | na portalu Magicus, a iz 1. zbirke
"SJENA DUŠE"

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/plavo-i-kisno-jutro

i 15.03.2011.
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/plavokisno-jutro

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.