OPROSTI MI, ŠTO ODLAZIM

05.04.2018.



slika: digital art

Oprosti, što u odlutalom danu
od tvog snježnog daha
sad dodirujem nečije tuđe lice i njegovu kosu,
oprosti, što te nisam
odtugovala kako treba,
oprosti, jer ću umrijeti smrću sjene
i prije toga ti napisati pismo o tome
koliko si me volio.

Oprosti, što sam te pokrivala valovima mora
i zato što sam dodirivala
po strunama tvog života neke teme
od čega i gromovi zanijeme,
oprosti, što sam te čekala
u gradu južnog vjetra
i što odlazim bez riječi,
jer sam mjesecima
bila vjerna nekoj slaboj točki,
a ti bosonog i bijedan,
mislio si da sam
tvoje duše samo sjena.

Sačuvaj taj plamen,
da u vječnost gleda
i na usnama neke druge
neka pobijedi tog svjedoka,
dok ću ja zaploviti
sjevernim morem moje ljubavi
i otisnuti moju životnu jahtu
s udaljenog doka.

Bez glasa nestajem,
jer sam usnama dodirnula kožu
gdje se ne mogu zavući
onda kad mi je hladno
i ne želim tvoju naklonost ovih dana,
jer mi više nisi u modi,
a tvoje usne ne želim ljubiti gladno.

Iza leđa od granita
umorna sam od ovih snova
koji mi najavljuju život
bačen u apetite tame...
ti si mnogo više učinio
od zore novog dana
i vratio si me
na početke mene same.

I sad ću filozofski završiti
ovu priču o nama,
dok pamtim naš susret
kad si me kupio slatkoćom,
a vrijeme je od onda do sada
između nas satkalo mnogo laži
što se izgovaraju lakoćom.

Nedorečena sam u svom plavom snu
i o priči što su je neživi pričali
iz doba kad si crno vino pio
i.... hvala ti, moj mrtvi šapate,
što si ipak u jezeru ljubavi
jasne poruke od mene krio.



napisano 11.05.2005. u 13:57h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=53449

https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=182533

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/oprosti-mi-sto-odlazim



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.