ČESTITKA

22.02.2018.



i 1060.-ti post




U LABIRINTU

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Iza mene je čudna noć još čudnijih snova i nemirnih breza koje su se povijale ispod mog balkona.

''Najtamnije je pred svitanje“, rekao je Soltec u davna vremena, najbolnije je mjesto gdje je Longinovo koplje proparalo kožu i ostavilo neizbrisiv otisak na tijelu i duši.

Ispod neba boje čelika rasplamsao se jutarnji san, pred svitanje, onaj najtamniji san obojen u bijelo i upleo me u svoje bijele magle labirinta otkud još uvijek pokušavam odgonetnuti gorku šifru nečijeg imena koje mi se opet prikrada zaboravljajući, da su zvijezde postavljene po točnoj elipsi putanje i da je moja čudna poezija spremna baš za takve savršene opsjenare.

Ono najtamnije pred svitanje, što se uvijek prikrada kao tiha sjena, taj san obojen u bijelo, zamrsio je moju duhovnu mrežu u paučinastu koprenu i podigao dušu u taj čudan labirint.

U kišnom jutru, zablude su se povile iznad mojih očiju pa mi daju poruke koje ne želim čitati, poruke koje ne želim odgonetnuti, poruke čijeg se sadržaja bojim, a dok si spavao, moja duša je pokrenula svoj duhovni razvoj kao svakog jutra, potonula je u bezdan tvoje duše i završila taj poetsko-filozofski ritual kojim uvijek dolazim do tebe.

Iz ovog čudnog stiha još čudnije moje poezije utonut ću u jezero ovog kišnog dana, malo snena i malo prevarena tim snenim porukama koje dolaze iz labirinta neriješenih misterija.


napisano 1.6.2012. u 07:23h, iz 2. zbirke
"PREDVORJE BIJELE TIŠINE"


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

http://shadowofsoul.blog.hr/2012/06/1630812362/u-labirintu.html

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=81278

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2015/02/1631923746/u-labirintu.html
http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.