OPET MI DOLAZIŠ U BLIZINU

28.10.2017.



slika: digital artist

Ima jedna mala soba, toplija od topline, hladnija od hladnoće i u neko vrijeme u njoj se teško disalo, u njoj se teško nastanjivalo, hranili smo rakove u nama, oni su se povlačili, ali su bili u tom hladnom mraku i nisu se vidjeli, prepreke su nestajale jedna za drugom, zaboravio si svoj izvor i počeo citirati riječi iz knjiga, čula se glazba dalekih meridijana, čulo se more u tvojoj ušnoj školjci dok sam ti šaptala "volim te".

Tvoj pogled uvijek je znao otopiti ledenu masku uredno složenu u mojoj ladici donjeg rublja, rekao si "probudit ćemo noć", rekla sam "nećemo", rekao si "da", tad sam rekla "ne".

Zgusnuta u crvene ruže, koje si stalno donosio svakog ljetnog dana, dobio si naše zube, naše vlažne tragove, a umjesto crvenih ruža, rascvjetala sam tvoje usne i potrgala listove do tada ispisanih stranica tvog života, zapalila sam ih i pustila niz Mjesečev trak, da otprhnu kao latice crvenih ruža koje su padale po meni iz tvojih plavih očiju.


napisano 29.04.2005. u 6:56h | na iskrica weblog, a iz 1. zbirke
"SJENA DUŠE"


https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=52052

i 03.03.2011. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/opet-mi-dolazis-u-blizinu-2

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php
https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.