KAKTUS I RUŽE

14.09.2017.



slika: internet

uz ruže jako volim kaktuse
jer kaktus je cvijet
kao moja duša:
izvana pun bodlji
a procvjeta samo u rijetke dane
i počela sam ih skupljati
dok sam još stanovala
sa tatom i mamom
u našoj kući u Trnju
ali onda je sve nestalo

... odselila sam se...
došla su neka druga vremena
sad mi je žao što to nisam nastavila
i uvijek kad prođem pored cvjećarne
potražim ruže i - kaktuse
(ako ih imaju)
zastanem pored njih
i sjetim se - duše moje




CACTUS AND ROSES

with roses I love cactus because the cactus is a flower like my soul: the outside is full of spikes and it blossoms only in rare days ...

and I started collecting them while I was still living with my dad and mum in our house in Trnje-Zagreb, but then everything disappeared ... I moved ... some other times came

now I'm sorry I did not do it ... and always when I pass by the flower shop I look for roses and cactus, if they have them, I stop by them and I remember - my soul


napisano: 08.07.2017. u 11:53h iz zajedničke zbirke
"KAPI ROSE"
Anđa Jotanović
Željka Košarić Safiris
Tanja Repinac
Jadranka Varga i
dr Zlatan Gavrilović Kovač


Image and video hosting by TinyPic

ISBN kod NSK 978-953-354-062-7

http://www.digitalne-knjige.com/kapirose.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.