NEOBILJEŽENO MJESTO

04.08.2017.



(slika: digital artist)

napisano 19.01.2007. u 7:21h na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "Sjena duše"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=147922

Nebo je zaboravilo moj put, ono stoji na istom mjestu, a ja sam negdje nekom strujom donesena i ostavljena na pustoj obali sunčanog smiraja i nadolazeće jeseni.

Taj bijeli leptir što je zatitrao ispod struka pamti gorak okus one tamnoplave noći koja je kao nježan vjetar donijela plavo obojeno osvježenje iz tvojih očiju, zvijezde padalice su se na tren zaustavile, u eteru se osjećalo treperenje pulsa.

Opet su noćas moje mreže snova bile bogate ulovom ... razne boje, puno dobrog osjećaja, opet se tvoje oči zalijeću u moje snove, opet tvoje ruke grabe moj struk, opet tvoje oči gore ljubomorom, opet odlaziš kao i svaki put, uvijek odlaziš i uvijek se ne vraćaš, a stalno si tu.

Ponestaje mi hrabrosti za takve susrete i poput rasne životinje želim tu disharmoniju vratiti u neke moje okvire, ali ti, pomalo lud i još više zaljubljen, rijetko se ne vraćaš, uvijek i uvijek me obilaziš kao zločinac koji obilazi svoje mjesto tamo gdje si me ubio i gdje nisi postavio niti jedan znak, da se to mjesto prepozna, samo ga ti poznaš i stalno mu se vraćaš.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.