P O Z I V - PJESNIČKA VEČER 29.6. U 19h

29.06.2017.





radujemo se vašem dolasku sretan

Image and video hosting by TinyPic

i ono što me upravo jako razveselilo poslije ove vijesti o pjesničkoj večeri, je vijest, da je moja pjesma uvrštena u ovaj lijepi Zbornik koji izlazi negdje pred Božić, ovdje je popis svih odabranih autora čije pjesme će biti u tom Zborniku:

Image and video hosting by TinyPic


Popis pjesama odabranih za zbornik 2017.
Gornjostubička udruga Lipin cviet


Autori do 18 godina

Hvala ti majko što si me rodila

Dora boroša – Hvala Ti Bože
Ema Debeljak – Dragi Bože
Magdalena Debeljak – Hvala Ti
Gabrijel Hikec – Bog
Jakov Hren – Molitva
Katja Hren – Zahvala
Leona Hren – Vjera
Jelena Kučak – Vjera u Boga
Mihael Labaš – Molitva Bogu

Otvaram ti srce za neizmjernu ljubav Tvoju i kažem Ti volim Te

Kaj šeptala bi Jezušu – Valentina Babić
U Tvom srcu – Ljiljana Lukačević
Ime Tvoje – Jasenka Marija Leko
V oku...Kapelica – Tibor Martan
Dobrota – Roberta Smajić
Isuse Ti si moja sigurnost – Glorija Brigita Lukina
Moj prijatelj – Anđelka Kljenak
Nitko nije kao Ti - Anđelka Kljenak
Srce Tvoje Marijo – Nedjeljka Andrić – Novinc
Moj život – Grozdana Drašković
Ljubav na križu razapeta – Marija Labaš
Neizmjerna ljubav Božja – Tatjana Hikec
Čisto srce stvori mi Bože- Nada Skušić
Pravedni sudac – Nada Skušić

Tebi hvala, slavljen budi

Vrelo vjere - Jasenka Marija Leko
Uskrs – Štefica Čajko
Razgovor s anđelom – Brigita Lukina
Krštenje – Draga Spataro
Fatimska radost – Nedjeljka Andrić Novinc
Milosrdni Isuse- Štefica Čajko
Hvala Ti Bože – Nada Lozar Tomašić

Molitve Bogu

Molitva – Kristina Mrkoci
Molitva – Marica Lešković
Molitva srca – Roberta Smajić
Majko Božja Bistrička - Dragica Jakšić Hren
Otajstvena ruža – Marijana Hrastović
Na Tvoju riječ Gospodine - Marijana Hrastović
Mariji – Valentina Babić
U zoru – Irene Radoš
Želja – Brigita Lukina
Da nam se pogledi sretnu – Vinko Pavić
Čuj Bože pjesmu ovu – Vlado Hleb
Budi sa mnom – Živka Kancijanić
Gospodine – Valentina Babić
Oprosti Gospodine – Kristina Koren
Budi mi blizu Gospodine – Mario Mraz
Ufanje moje – Zdenka Čavić
Nebeska Mati – Ivanka Hajsek
Nebeskomu ocu – Ivanka Hajsek
Krunica – Katarina Zadrija

Dolazak spasitelja

Svebožićna pjesma – Malkica Dugeč
Došašće na starom Pazinu – Ana Krnjus
Božićna misa – Jasna Bulić
Advent – Josip Bakalas

Križ s Tobom ima nadu

Na goru s Kristom peti – Petar Elez
Sveti Petar – Petar Elez
Evo ja ću – Kristina Koren
Svi moji izvori – Ljiljana Lukačević
Kriš – Nada Lozar Tomašić
Oče – Štefanija Ludvig

Sjećanja

Kam je nestale sunce – Darko Raškaj Jalšovec
Molite za njega – Jasna Bulić
Nek ti duša u raju sniva – Vlasta Katušić
Rane v zuorju – Đurđica Zrinščak- Družinec
Apsorbieranje duhovnoga dimenžijuma – Vladimir Šuk

Lutanja, traženja i snovi

U prolazu – Nevenka Erman
Otpala Lat – Nevenka Erman
Tvoj dah – Ana Jakopanec
U majčinu krilu – Ana Krnjus
Tišina noći – Josip Klarić
Iskunje – Darko Foder
Sjena Gospodina – Tugomir Orak
Božja prisutnost – Mirjana Vlašić
Ne dotakne me nitko kao TI – Nina Malnar Travaš
Razapeta na križ – Maja Šiprak
Sanjam – Vinko Juzbašić

Stvaranje

Nije svejedno – Marija Mretić
Poslije kiše – Marija Maretić
Priznanje čovjeku – Mirjana Krsnik
Dom – Vinko Juzbašić
Od iskona logos – Lajčo Perušić
Otvaram knjigu stvaranja - Lajčo Perušić
U vrtu čudesa – Ivan Gaćina

Tvoje umilne riječi Isuse – Jadranka Varga
Put zvan život – Višnja Pikec
Tragovi vjere – Tugomir Orak

Kam se to ljubav i dobrota skrila

Božič, naj vsem Božič bu - Rajko Fureš
Operi me – Sanja Pezo
Simfonije su u pitanju – Vladimir Šuk
Čuj me majko sveta – Štefanija Ludvig
Ljudi najte bežati h stranjski svet – Mario Mraz


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1237975209662447&id=164170993709546


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (43) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZATVORENIH OČIJU

27.06.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 26.3.2010. U 20:00h. u 14:53h, na portalu Magicus, a iz 1. zbirke

"SJENA DUŠE"


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=41535

Obojit ću riječi tamom paučine koja je ispletena oko mog srca za utjehu jeftinim pokušajima lažnog zlata, da se proda pod dragocjenost.

Iz trojstva svetosti neću izuzeti ništa, tamo gdje se nebo ljubi sa oceanom, moje i tvoje usne još nisu dotakle dno, albatrosi su raznijeli maštu u beskraj Svemira, odletjeli i zašutjeli.

Još uvijek gori ovo mjesto na Zemlji gdje stojim, gori mojom dušom, mojim životom, znam, susrećem te u sebi, znam da me osjećaš u atomu onog kompasa koji pokazuje sjever, znam sve i dok se Mjesec stidljivo objavljuje i najavljuje svoju punoću, iznad mog balkona ne lete ptice, sve je tiho, čak i ružin grm šuti, čeka.

Anđeli su razumjeli i shvatili, da je žena najdragocjenije stvorenje, da su voda i Zemlja ono što u kraljevstvu života traje i daje, a ja polako skupljam krhotine duše i dajem ih plavom anđelu na čuvanje.

Ključ svega leži u prelomljenim linijama na dlanu koje pokazuju putokaz prema čudnim stanjima svijesti, prema dubini duše što piše svoju sudbinu i sutra, kad otvorim te velike zelene oči, zamirisat će jutarnja kava, zasjat će proljeće novog doba i moj svijet, moj tajni svijet, još uvijek će ostati potopljen u svojoj dubini – zatvorenih očiju.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=55742

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2012/12/1631355921/zatvorenih-ociju.2.html

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69743

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






GAZELA

24.06.2017.



slika: digital artist

napisano: 1.6.2015. u 17.35h iz 8. zbirke poezije

"MOJ TAJNI SVIJET"



Očaravajuće mi je zakoračiti
u moj tajni svijet
otkud se čitam,
otkud sebi dišem,
otkud sama sebi
pjesme pišem.

I ta moja čudna poezija
koja mi ne da mira
ne prestaje disati iza mojih misli,
već se umiri
pa me kao gazela preskoči
i nestane u svojoj neuhvatljivosti.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

posveta u ovoj knjizi:

"Operi sebe od sebe,
bijeli cvjetovi rastu u tišini."
...Rumi


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN brojevi su:
978-953-8054-81-5
Format: Exe (izvršna datoteka)
ISBN 978-953-8054-82-2

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






KAKO SAM IZDALA SVOJU PRVU KNJIGU?

20.06.2017.

''Ne može se zaustaviti jedan san."... - Susan Randall

Do 2010. mi je bilo nezamislivo i nedostižno izdati knjigu pjesama koje sam pisala od rane dobi, od 12-te godine života pa sve do sada.

Izdati svoju knjigu, tada je bilo nezamislivo skupo, komplicirano, dugotrajno!

Moja susjeda, Sanja Burić, je 1998. izdala svoju prvu zbirku pjesama i znam da ju je to koštalo nešto blizu 20.000,00 kuna.

Ne mogu opisati taj osjećaj, kad mi je pokazala svoju prvu zbirku, bila je ponosna, radosna, imala je i promociju itd., a ja sam mislila: jednog dana… jednog dana...i tako sam krajem 2010. godine malo istraživala kako izdati knjigu, a da nije skupo do neba i naletjela sam na portal

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

Ostala sam zatečena s onim što sam tamo pročitala osjećajući, da se moji snovi polako počinju ostvarivati, sve sam to podijelila sa dragom prijateljicom, pjesnikinjom Emilijom Dević i odlučile smo se za izdavanje svojih knjiga preko tog portala, kontaktirala sam vlasnika portala

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

gsp. Grbac Nenada putem e-mail-a, a kasnije smo i razgovarali i telefonski i u 10-tak minuta je sve bilo – riješeno!

Već sam imala gotove 2 zbirke: “GOLA ŽENA”, pjesme pisane od 1969.-1999. i “SJENA DUŠE”, pjesme pisane od 2003.-2010./2011.

Prvu sam izdala zbirku i to digitalno, “SJENA DUŠE”, dana 28.01.2011., knjiga koju sam pisala skoro 7 godina, knjiga koja je nastala na portalu Iskrica weblog i nastavljena je na portalu Magicus.

Djelomično sam pjesme iz "SJENE DUŠE" prenosila i ovdje na blog.hr, knjiga je to koja ima preko 400 stranica postala je i ostala moja prva ljubav, ona prva koja mi je došla u digitalnom obliku, koju sam mogla listati online i kasnije u srpnju 2011. je došlo prvih 10 primjeraka tiskanog oblika knjige.

Dalje je sve bilo lagano, inspiracija je tekla, bilo je puno novih pjesama, a bilo je dosta tekstova koje nisam skupila sa portala iskrica weblog tako, da su neke našle mjesto i u drugim knjigama.

Emilija Dević je krenula za mnom, izdala je isto tako dosta svojih knjiga, 6 zbirki, a 2 su u pripremi.

Moja draga Anđa Jotanović, blogerica @Angelija, isto je tako zalutala na portal

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

te je izdala puno zbirki poezije, a u pripremi su još neke.

Dragi prijatelj iz daleke Australije, dr. Zlatan Gavrilović Kovač je izdao skoro 50 knjiga preko portala

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

Prof. dr. Davor Juretić je, također, izdao svoju dvije zbirke poezije preko portala

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

kao i draga prijateljica Franka Fani Kohn (Dedović), koja je izdala više knjiga preko portala

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

i još dosta prijatelja i prijateljica sa raznih portala i sa Facebooka su izdali svoje prve i druge i treće zbirke, dakle, sve ono što je spavalo po rokovnicima i bilježnicama, sada se nalazi u našim knjigama.

Dokaz čitanosti tih i takvih online knjiga je broj preuzimanja tih knjiga sa portala i to je ono što me izuzetno veseli, jer to nisu “knjige koje nitko ne čita”, to nisu “knjige mekog uveza jeftinih tiskara”, to su naše duše pretočene na internet pa objavljene digitalno i tiskano i to smo sve mi sami financirali!!!!!

Moja prva promocija je bila 23.05.2013., a druga 05.11.2015., treća 18.10.2019. sa dragim pjesnikinjama.

Svatko danas može izdati knjigu, to više nije "bauk" niti nemoguće niti skupo niti bilo što od navedenog, to je sada toliko dostupno, da svatko može ostvariti svoj san, a sve one trule priče i pričice o "kompliciranosti izdavanja knjige" događaju se kad ti netko soli pamet o tiskanju parsto primjeraka i dizanju kredita da bi se štampala knjiga!!!

Jezivo je kako neki šire loše informacije o tome, a knjiga se može izdati niti za 1.200 kn, dakle, u toj cijeni je i digitalna i tiskana knjiga!!!


Digitalna knjiga je odmah spremna i za tiskanu objavu, a tu je majstor zanata, Nenad Grbac, vlasnik portala

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

koji priprema apsolutno S V E za tiskanu knjigu, a digitalna je već objavljena.

Digitalna knjiga ima snagu tiskane knjige, dakle, štiti autorsko pravo pjesnika/spisatelja, dobiva se ISBN broj od Nacionalne sveučilišne knjižnice RH i sve lijepo odlazi u digitalni arhiv Nacionalne sveučilišne knjižnice RH, nije obvezno dostaviti 9 primjeraka knjige u NSK RH, jer digitalna objava ima istu snagu i zaštitu autorskih prava kao i tiskana knjiga.

Zato, dragi budući autori, ne čekajte s izdavanjem svojih knjiga, sve je to danas vrlo lagano, vrlo dostupno, nije uopće skupo i nije nedostižno kao prije 10-tak i više godina.

Snovi se ostvaruju, i te kako!


I može se sudjelovati na pjesničkim natječajima BEZ PLAĆANJA! Sad početkom 2020. godine (već je i u 2019.) izlaze razni pozivi za sudjelovanje na pjesničkim natječajima i to BESPLATNO!

Ne mora se dati nekom 100 kn da bi pjesma bila uvršena u neku zajedničku zbirku-zbornik, već se pjesnik-inja odazove natječaju pa ako uvrste njegovu/njezinu pjesmu u tu zbirku-zbornik, čak besplatno i dobije knjigu!!!




MOJE SAMOSTALNE ZBIRKE POEZIJE

Izdala sam 15 samostalnih zbirki poezije i 4 zajedničke u digitalnom i tiskanom obliku:



SJENA DUŠE

ISBN 978-953-7673-60-4
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

2. PREDVORJE BIJELE TIŠINE
ISBN 978-953-7889-28-9
http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

3. GOLA ŽENA
ISBN 978-953-7889-34-0

http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php

4. PLESAČ NA ŽICI
ISBN 978-953-7889-53-1

http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

5. NA TRGU PTICA
ISBN 978-953-7889-83-8

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

6. DUŠA ANĐELA
ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

7. IZBRISANO LICE
ISBN 978-953-8054-662

http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

8. MOJ TAJNI SVIJET
ISBN brojevi su: 978-953-8054-81-5 Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2

http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

9. KAMEN NIJE SAM
ISBN 978-953-8100-30-7

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

POEZIJA SVEMIRA - Željka Košarić-Safiris, Jadranka Varga i dr. Zlatan Gavrilović Kovač - zajednička zbirka poezije
ISBN 978-953-8100-54-3

http://www.digitalne-knjige.com/poezijasvemira.php

10. OČI PUNE ZVIJEZDA
ISBN 978-953-354-014-6

http://www.digitalne-knjige.com/varga10.php

11. TAJNA BIJELIH SNOVA
ISBN: 978-953-354-036-8

http://www.digitalne-knjige.com/varga11.php

KAPI ROSE - Anđa Jotanović, Željka Košarić-Safiris, Tanja Repinac, Jadranka Varga i dr Zlatan Gavrilović Kovač - zajednička zbirka poezije
ISBN: 978-953-354-062-7

http://www.digitalne-knjige.com/kapirose.php

12. GLASNICI
ISBN 978-953-354-076-4

http://www.digitalne-knjige.com/varga12.php

13. ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA
ISBN broj: 978-953-354-118-1

https://www.digitalne-knjige.com/varga13.php

14. RUŽA MOG SRCA
ISBN kod NSK RH 978-953-354-146-4

http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

EHO POEZIJE - Jadranka Varga i Ivan Dragičević

ISBN 978-953-354-182-2
Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-354-183-9
http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

15. SKRIVENO U MOMENTU SMIRAJA
ISBN kod NSK RH 978-953-48599-2-6
skriveno u momentu smiraja-naslovnica 3D
http://www.digitalne-knjige.com/varga15.php

4 MAŠTOVITE PJESNIKINJE: Alemka Brazzoduro, Anđa Jotanović, Biserka pl. Vuković i Jadranka Varga
ISBN kod NSK RH 978-953-354-212-6

http://www.digitalne-knjige.com/mastovite.php


MOJE PJESME SU U MNOGIM ZAJEDNIČKIM HRVATSKIM I MEĐUNARODNIM ZBIRKAMA

2010. - ZBORNIK WEBSTILUS 2010. ''JOŠ PONEKAD SANJAM", Jadranka Varga: Možda – str. 196.


2013. – UMREŽENI SNOVI, grupa autora, zbornik pjesama četrdeset autora „Očaravanja“: Jadranka Varga: Samo ne pričaj o nama – str. 135; Netko – str. 136; Tango života – str. 137 i Trag – str. 138.


2013. – GARAVI SOKAK, 24. međunarodni susret pjesništva, Inđija, Jadranka Varga: Od zime do proljeća – str. 181.


2014. – PJESME KOJE NAM ŽIVOT ZNAČE, Međunarodna zbirka poezije 2014., Pjesnici Europe zajedno Grad Ogulin-zavičaj bajke, Providenca, Jadranka Varga: Možda – str. 100.


2014. – LIRA NAIVA 2014. – CIDI SE ŽIVOT, Subotica, Jadranka Varga: Oprosti mi što odlazim – str. 92. i str. 93.


2015. - ČUVARI RIJEČI, Zbirka poezije portala "Očaravanje", Jadranka Varga: 5 pjesama iz moje 7. samostalne zbirke poezije ''Izbrisano lice"


2015. – KNJIŽEVNO PERO br. XIII/2015. HRVATSKOG KNJIŽEVNOG DRUŠTVA, Jadranka Varga: Mjesto kojeg nema, gdje sam članica pod red.br. 49/2014.


2016. – VEČER POEZIJE „SRCE ISUSA I MARIJE“, 5. gornjostubički pjesnički zbornik, Jadranka Varga: I došlo je to vrijeme – str. 85.


2017. – SLIKANJE REČIMA, Knjiga poezije, Urlik-Grupa za razvoj kulturnog aktivizma, Jadranka Varga: Sve je to gorko – str. 85.



2017. – VEČER POEZIJE „SRCE ISUSA I MARIJE“, 6. gornjostubički pjesnički zbornik, Jadranka Varga: Tvoje umilne riječi, Isuse – str. 102.
2017-večer poezije srce isusa i marije str. 102

2017. – SAVRŠENA IGRA RIJEČI, zbirka poezije, Jadranka Varga: Haljina – str. 43.


2017. – ZBORNIK POEZIJE MEĐUNARODNOG FESTIVALA POEZIJE „MESOPOTAMIJA 2017.“, Kulturni centar Mesopotamia, Beograd, Jadranka Varga: Haljina – str. 214.


2017. – 5. ZBORNIK DOMOLJUBNE PJESME „PJESMOM PROTIV ZABORAVA“ 2017., Udruga „Braniteljice Domovinskog rata Vukovarsko-srijemske županije“, Jadranka Varga: Kako da zaboravim? – str. 71.


2018. - PORTAL OČARAVANJE, POEZIJA ČEŽNJE PJESNIKA, e-knjiga, Jadranka Varga: Put - str. 86.



2018. – VEČER POEZIJE „SRCE ISUSA I MARIJE“, 7. gornjostubički pjesnički zbornik, Jadranka Varga: Ruža mog srca – str. 66. i 67.


2018. – GRUPA AUTORA „ZLATNA KOČIJA STIHOVA NA PUTU ZA OČARAVANJE“, Zbirka književnih, likovnih i fotografskih radova Grupe autora; Jadranka Varga: Ova knjiga – str. 106; Bijele magle – str. 107; Sudbina – str. 108.


2018.-Zbornik haiku radova „ZVUK VODE“-e-knjiga, Jadranka Varga: Bez naslova – str. 57.



2019. – VEČER POEZIJE „SRCE ISUSA I MARIJE“, 8. gornjostubički pjesnički zbornik, Jadranka Varga: Skriveno u momentu smiraja – str. 33.


napiši nešto, ako želiš: (50) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






KAD SE DUŠA U DUŠU ZALJUBI

19.06.2017.



slika: digital artist

napisano: 18.10.2012. u 07.07h i objavljeno na portalu Magicus i ovdje na blogu, a iz 2. zbirke

"PREDVORJE BIJELE TIŠINE"


http://shadowofsoul.blog.hr/2012/10/1631112203/kad-se-dusa-u-dusu-zaljubi.html

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=86328

Kad se duša zaljubi u drugu dušu, jedna zvijezda zasja jačim sjajem na tamnom baršunu neba, duša se ne zaljubi u plave oči, već u ono što se iza njih krije, u onaj duboki pogled koji ništa drugo nije, nego oči druge duše što sa ljubavlju ljubav lije.

Jedna kap žive strasti gori u tom pogledu iza oka, jedna traka svjetlosti se proteže do kapi drugog oka, da bi se u tom spoju sve zaledilo i zauvijek sve povezalo.

Na tragu sam nečeg mističnog, na tragu sam nečeg beskrajnog, iz knjige života izbijam gorku šifru tvog imena, bacam je daljinama, da se zauvijek tamo zaustavi pa kao nova zvijezda izroni i zasja novim sjajem u trenu kad se druga duša u dušu zaljubi.

Svijeća je dogorjela, vatru je ugasila, svjetlost mi je darovala, bio je to čin stvaranja i umiranja, bio je to tren kad se pustinja u duši zazelenila, bio je to tren kad sam se sa planetom spojila, svaku misao potapam u duhovnu rijeku koja teče nepovratno do ušća života i odnosi želje prema bijelom gradu zlatne mladosti.

Zaustavljeni konsonant u početku riječi neka se razlije ovim globusom i preko sjevernog neba donese onaj simbol koji gasi žeđ i obnavlja lunarni sjaj životnog ciklusa, a kad jednog dana ovo tijelo darujem zemlji, kad se prah iz praha ponovo rodi, znam, čekat ćeš me negdje na obzoru, povest ćeš me opet preko pustinje života i zaljubit ćeš se opet u ovu dušu što te stoljećima čeka.

To su relacije davno zacrtanih koridora gdje nema nejasnoća, gdje se pomiješane krvi zajedno izvlače iz ispisanog vječnog „kôd“-a i hazarderski ulaze u nove neispisane linije na dlanu. a ti kad me prepoznaš, budi nomad koji će ovu pustinjsku dušu zarotirati prema bezdanu vječnosti, da bismo se tamo zauvijek spojili i na tamnom nebu zasjali onog trena kad se druga duša u dušu zaljubi.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






JEDNOG DANA

15.06.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 15.6.2010. u 18.10h, a iz 7. zbirke

"IZBRISANO LICE"

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2010/06/1627745911/jednog-dana.2.html

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=45679

Jednog dana kad me pozove Netko, da ostavim ovaj plavi raj i kad u harfi života zasvira oproštajna melodija, iz jednostavne gramatike moje duše ispisat ću čudan naslov za period kad sam zauzimala svoje mjesto na ovom globusu, to mjesto što je gorjelo mojom aurom i mojom sudbinom.

Jednog dana kad skinem ovu haljinu života koja se troši i polako odlazi svom kraju, nacrtat ću u pjeni čudan pentagram za okvir kad sam disala ritmom ove bijele duše i tamnog srca, a na tamnoj pučini ovog života zlati se rub onog kraja gdje me nose valovi, skidaju koprenu sa lica, dok kompas života pokazuje pravac kretanja točno prema zacrtanoj elipsi.

Još dok iz ružinog grma dopire miris koji opija bogove, još dok Mjesec ne zaobilazi moje oči i još dok tvoja duša uranja u moj noćni svijet mašte i snova, bezdan vremena odijeva svoju najsvečaniju haljinu i vodi me kroz noć i kišu prema koridorima svijesti otkud ću se opet vratiti jednog dana i početi pričati svoju novu priču.

I tog trena kad odem i kad skinem potrošenu haljinu ovog života, na Nebu će zasjati moja zvijezda, gorjet će sjajem i vremenom, dok se ne vratim, a kad kroz noć i travu prošetaš u svojim sjećanjima, na oltaru noći pratit će te moja sjena.

Iz te sjene izuzmi onu slatku šifru mog imena i nadaj se, da ćemo se jednog dana opet sresti na sredini puta u zenitu drugog života, a kad anđeli ispred nas poslože bijele latice naših sjećanja, svanut će jutro boje ruže i počet ćemo opet neki novi ciklus spajanja i razdvajanja.


moje lice, izbrisano u vremenu...
ono lice, koje diše ispod ovog, kojeg nosim sada


http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8054-662
Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava
.

bijeli ljiljan i mala svijeća sa lijepe šetnje 13.6.2017. u posjeti sv. Anti na Svetom Duhu



Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






A SVE SAMO ZBOG JEDNE PROČITANE PJESME!

13.06.2017.



slka: digital artist

napisano 20.10.2009. na portalu Magicus, a iz moje 5. zbirke poezije

"NA TRGU PTICA"


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=32307

I opet sam pomilovala meka tamna krila anđela, zagledala se u daljinu i pročitala pjesmu.

Između dva polariteta naših komunikacija je centar zbivanja i uvijek me ponovo vraća na moju polovicu puta, drugu prepuštam tebi, jer svako iskustvo je jedinstveno, a moja polovica puta nije ista tvojoj ni obratno.

Kad su meka krila anđela zatreperila, otvorila sam oči, ovaj žuti disk raskošno spušta svoju zlatnu svjetlost na moje trepavice i odvodi me sve dalje i dalje od mene, to su lijepi trenuci u budnom stanju biti odvojena od stvarnosti, a opet prisutna.

Tvoj baršunasti glas preko telefona priča svoje male priče, svoje trenutne misli, svoje trenutne osjećaje, iz daljine kao i kad sam uz tebe, zatitraju prelomljene linije dlana i znam, sudbinski bi me uvijek dovele do tebe kao što su i učinile.

Vjerujem u čuda, vjerujem u čudnu sjenu koja mi se par puta potkrala ispred nogu i nestala, bilo je to u sumrak kad se dan polako presvlači u tamnije boje, a te boje su isto moje kao i tvoje i sjetim se tih čudnih sjena sada, u ovo vrijeme uoči Noći vještica.

Lijepo je to vrijeme kad se mistika pretvara u prividnu stvarnost, kad se lutajuće duše lome oko samih sebe, vjerujući da je taj privid – njihova stvarnost i tako je prošao ovaj trenutak spajanja mene i mene u meni.

A sve ovo – samo zbog jedne pročitane pjesme ...


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

danas je sv. Ante, zaštitnik moje obitelji, mamin cvijet...

bijeli ljiljan i crvena ruža


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (27) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






RAJ

09.06.2017.



slika: digital art


Kad hodaš mojim tragovima,
ne sanjaj moje snove,
ne uzimaj dio mog daha,
ne pretvaraj moju riječ u svoju,
uzmi dio zvjezdanog praha
i pozlati njime dušu moju.

Ne zaobilazi izgovore
i ne zaboravi,
moji snovi su ono
što moj život tvore.

Kad se zapitaš jednog dana,
kako ćeš opisati izlazak Sunca
iza zavjese Univerzuma,
znaj, nikad toliko bilo nije
pitanja u mojim očima
kao kad sam gledala,
a nisam vidjela,
kao kad sam osjećala,
a nisam se sjećala.

Negdje izvan prostora
gdje Sunce ne dolazi
i gdje ptica na rame ne silazi,
mudar stih zauzima mjesto
kao kralj na izlizani prijestol
i zavađa me, da mu se odazovem,
divne snove u sjećanja dozovem.

Zlatan disk razapinje svoje zrake
u daljinu me odvlači njegov sjaj,
a ti, kad hodaš mojim tragovima,
ne remeti taj unutarnji raj.

Znaj, to je zemlja vilinska
uzalud pokušavaš tu viziju dotaći,
jedino, kad sam ti srcu bliska
u tom raju – i mene ćeš naći.


napisano: 12.7.2010. u 09.00h na portalu Magicus, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=47027

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=55948



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Citat čl. 229. st. 2. Kaznenog zakona:
„Novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine kaznit će se tko bez navođenja imena ili pseudonima autora objavi, prikaže, izvede, prenese ili na drugi način priopći javnosti tuđe djelo na kojemu je označeno ime ili pseudonim autora ili na nedozvoljen način unese dijelove tuđeg djela u svoje autorsko djelo ili dozvoli da se to učini.“

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEŠTO KAO ...

08.06.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 09.04.2008. u 7:36h | na portalu Iskrica weblog, a iz moje 1. zbirke

"SJENA DUŠE"


https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=235613

Pitam se za koga sam izgovarala sve ljubavne riječi koje je uništila prva kiša nekih nevolja i tuge, za koga sam pisala ljubavne pjesme, dok si mi usnama na koži napisao najljepše posvete?

A u to doba je neki nomad ludo volio svoju partnericu na pijesku ispod pustinjskog neba, dok je kraj puta beduin svirao kobri i molio je da proviri bar malo, ali neka ga ostavi u njegovom labirintu molitve, da se ništa ne dogodi.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






POLETI, PTICO NEBESKA

07.06.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 23.7.2010. na portalu Magicus, a iz moje 2. zbirke
"PREDVORJE BIJELE TIŠINE"

i zajedničke zbirke "POEZIJA SVEMIRA"
ŽELJKA KOŠARIĆ SAFIRIS, JADRANKA VARGA i DR ZALTAN GAVRILOVIĆ KOVAČ


https://www.magicus.info/ostalo/poezija/poleti-ptico-nebeska

Tamo gdje Zemlja sa Nebom se spaja,
a na straži vječnosti stoji moje srce
otvaraju se nova vrata beskraja
i svjetlost obasjava moje tužno lice.

Snena je moja tiha duša
iz oceana snova sad je došla
i nečiji tihi šapat pozorno sluša
kao da je kroz vrata raja prošla.

Zvuk taj što ga čuje, tako je tih,
da se duša sama u sebi pronašla
i ne bi nastao ovaj čudan stih,
da se nisam svog bića dotakla.

Jedna čudna ptica raširila je krila
iz vječnosti mene otkud je potekla
podsjeća me da sam i ja tamo bila,
dok nisam haljinu zemaljsku stekla.

Kad sam se vratila otkud sam i otišla,
drugačije gledam sada na ovaj kraj
koji nekad davno sam pohodila
ove divne planete izabrani raj.

Moj život je kao orao u letu
što se vine pod nebo i kružiti stane
donoseći mir ovom čudnom svijetu,
da zemaljska suza u ocean ne kane.

Prozirna stvarnost ne vidi kraja
onome što je tako vidljivo i jasno,
a kad se dotaknu usne pakla i Raja
za neke radost, za druge kasno.

Zato, poleti ptico divna i kraljevska,
iz mog srca u daljine plave,
dok se ocean u daljini bljeska
ja ne zaboravljam one vrijednosti prave.

Polako sad završavam ovaj stih,
a netko nešto uvijek želi reći
pa hoće li ta riječ doći do njih
i hoće li nove spoznaje steći?

Moj put će poći onim pravcima
što je jednom zacrtala sudbina,
tiho idem njenim koracima,
dok mi srce prekriva nijema tišina.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

Image and video hosting by TinyPic

https://www.digitalne-knjige.com/poezijasvemira.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
PREDVORJE BIJELE TIŠINE ISBN 978-953-7889-28-9
POEZIJA SVEMIRA ISBN 978-953-8100-54-3

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MIRIS LIPA

06.06.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 04.07.2004. u 20:43h na portalu Iskrica weblog, a iz moje 1. zbirke "Sjena duše"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=27341

i 10.6.2009. i 4.10.2011. objavljeno na portalu Magicus:

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/miris-lipa

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69391

U ovom predvečerju, ove subote tužne kao sam život što je tužan, ne dopiru mirisi lipa, dobila sam čašu vremena pa je ispijam polako, žedno, ali polako…

Između nas oduzimaju nam nas, srca bi htjela sklopiti oči na trenutak, da se odmore i opet su mi pitanja teška kao ovaj globus što se tako neumorno vrti sam oko sebe, da je već i mene umorio.

Volim kad tvoj dlan zaluta kroz moju kosu i kad uzimaš moju ruku kao mladu pticu, odnosiš je prema svojim usnama ostavljajući trag, prelaziš preko praga površnog dodira i zaranjaš dublje od bilo kakvih slatkih riječi, a tek kasnije dolaze mi slike događaja, te prve dvije riječi izrečene u zanosu zanosa.

Sudbina zna jako dobro koga je spojila, koga je razdvojila, a nakon ove noći miris lipa više nije tako intenzivan, najjače su mirisale jučer i protekla dva dana, jer su znale da im je to zadnji miris kojeg mi daruju, znale su i pjevale su mirisima opojnosti, zaludile su mi život tim mirisom poput predivne glazbe i dovele su me do nas dvoje.

Na dnu čaše ostali su naši izdisaji, zapisani, ne sjećam ih se više, doplivat ću do nečije obale i pitam se hoću li umrijeti na mekanom pijesku nanesena poput zalutale naplavine drveta koja se slučajno našla baš na tom mjestu?


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.






Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (26) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SLUČAJNO? ILI...?

05.06.2017.



slika: digital artist

napisano 18.11.2005. u 0:20 h, na portalu Iskrica weblog, a iz moje 1. zbirke

"SJENA DUŠE":


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=74086

i 5.2.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=57792

Slučajna riječ, slučajni dodir, slučajni pogled, sve je veća svjetlost što prolazi kroz mene, sve su dalje one moje sjene, nikom nisam ukrala tu vatru što je spavala u tamnici duše, sama me obasjala i rastjerala sjene namnožene zadnjih godina.

Između prve i zadnje karike našeg postojanja u ovom vremenu je prostor koji nas je spojio te predivne noći kad su tvoje oči zaronile u moje i kao nježan cvijet ostale na mojim trepavicama.

Uz tebe ponovno osjećam, uz tebe caruje plamen i grije, uz tebe je odsjaj predivnog jutra i mir mekane noćne tame, uz tebe odlazim iz tog razrušenog grada i ostavljam kamen ispod kojeg me netko pronašao sklupčanu kao zmiju, pronašle su me skitnice i dovele do tebe da kao trag svjetla pratim svaki naš trenutak, svako naše lutanje što nas vodi jedno drugom.

Polako... i slučaj više nije slučaj.

Je li bilo slučajno?

Ili...?


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.






Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ŠUMORE SJENE

04.06.2017.


sjenesumore photo 18813811_1310608502389221_8755542362515354380_n_zpsc7q8l0ps.jpg
slika: digital artist

napisano: 1974. godine kad sam imala 17 godina, a iz moje 3. zbirke poezije

"GOLA ŽENA"


Kiša lije, lije ovim prozorom
suza lije, lije ovim licem,
uzdah slijedi uzdah ovim srcem
riječ bi htjela iskupiti se govorom.

Šumore sjene kroz vjetar, kroz noć,
tiho, muklo…kao mjesec blijedi
prolaze tiho i nečujno kapi
niz lice moje, kroz srce
u dušu što više ne vrijedi.

Listaju grane ljubavi pune,
sikću kapi na zaspalom licu
želje se uskovitlale, hoće da se bune
zbog boli što raste u propalom srcu.


Ova zbirka mojih ranih mladalačkih pjesama, «Gola žena», nastajala je u razdoblju od 1969. do 2002. godine i prožima rane godine mog života, kad sam pisala isključivo ljubavnu poeziju i to većinom u formi rime. Neke od ovih pjesama sam objavila na internetu, ali većina je još uvijek skrivena po bilježnicama i rokovnicima ispisanim u školskim, gimnazijskim, studentskim i osamljenim danima.

http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-34-0
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.






Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (6) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OČEKIVANJE

02.06.2017.



slika: digital artist

>napisano: 3.9.2009. na portalu Magicus, a iz moje 5. zbirke poezije

"NA TRGU PTICA"

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/ocekivanje

Na bijeloj površini života sve karte su promiješane i položene, na nesigurnom tlu stvarnosti očekivala sam pozitivne predznake predstojećih godina, puno se dogodilo, očekivano i neočekivano, osjetila sam gdje je izvor nepomućene radosti, osjetila sam gdje nebo čuva bistar kristal tajne, osjetila sam se bez zaštite spojena sa dobrim skladateljem prirodnog tijeka.

Laganim dodirom izvadih biser iz mozaika duše i stavih ga pred tebe, na jednoj od karata života ocrtavao se lik, sve univerzalne nade koje su me vodile jednom cilju raspršile su se pred spoznajom, da se ništa što je očekivano, ne događa kad se očekuje.

U davno umrtvljenim očima nije zasjala iskra svjetlosti. bila sam na nesigurnom tlu stvarnosti, volim se sjetiti neočekovanog vremena u očekivanju, a i Mjesec me uvjerio u svoj sjaj kad ga nisam očekivano gledala i dok sam ga gledala, onako punog i prepunog sebe, ništa se nije događalo.

Između noći i svitanja polako je blijedio i njegov sjaj kao što u meni blijedi sjaj očekivanja i kad promiješam zlatnu boju mladosti sa plavom bojom očekivanja, srce neće preskločiti poznati ritam disanja.

Podijelit ću ovaj komad neba iznad sebe sa tobom, zamijenit ću sjaj dalekih zvijezda za bljesak tvog plavog oka, jer bez sjaja plavog oka nema bezdana sa kojim tonem u more neobjavljenih zora i nedolazećih sutona, bez sjaja plavog oka nikad se neće poljubiti Suton i Zora.

Kažu, ‘’najtamnije je pred svitanje’’, odgovaram: najbolnije je pred buđenje.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.






Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






RAZGOVOR SA SJENAMA

01.06.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 21.8.2009. na portalu Magicus, iz moje 5. zbirke poezije

"NA TRGU PTICA"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=28570

Jedne tamne noći vodila sam dugi razgovor sa sjenama, bilo je to kao uvijek: voditi razgovor sa sjenama prošlosti.

Čaša je bila na stolu, bila sam sama, crno vino u crnoj noći, bolovala sam sama i uvijek ponovo nastojeći, da me ne proguta tama crnog vina u toj crnoj noći.

Te tamne noći vodila sam dugi razgovor sa sjenama prošlosti, razgovor uz crno vino i noć, noć koja ima svoju moć i koja se ne može zaboraviti, srce mi se širilo za ljubav, ravnodušje je predodredilo put labirinta.
Gledala sam to jezero boli, vrlo jasno mi se ocrtavalo na licu, a kroz šifre što ih je magla ispisivala na kišnom staklu, tama se zgušnjavala i zauzela svoje mjesto u kutu sobe.

Između mene i ništavila je bio jedan korak, tiho i usamljeno sam stajala na izvoru Sna, sjena me preskočila i nastavila put, zastala sam... hladna jesen i još hladnije njegovo srce nisu mogli prekriti tamnu stranu Mjeseca.

Kad demon napušta, uvijek napušta sa osmijehom na licu, labirint je bio beskrajan, a razgovor sa sjenama je trajao dugo, ne samo te noći.

U labirintu sjena svijet nije zavrtio svoju jutarnju kap rose na mojim trepavicama, dušu nije obavila meka tama sutona, susret zore i sutona se nikad nije dogodio, godinama su moje oči bile zatamnjene, godinama su sfere nejasnih poruka iz svijeta sjena stizale do mene i fino sam dešifrirala te poruke, sebe nisam znala, nisam željela nikog uz sebe, čak ni sebe.

I onda jednog jutra, osvanulo je jutro boje ruže, susreli su se zora i suton, oči više nisu bile zatamnjene, iako jača svjetlost zaboli, ako im presiječe put, ostali su ožiljci, jer kad demon napušta, on uvijek napušta sa osmijehom na licu.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.






Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.