TVOJE RIJEČI, ISUSE

06.05.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 11.4.2017. u 16:30h iz 11. zbirke

"TAJNA BIJELIH SNOVA"

To je bilo jedno hladno ljeto kad si mi prišao, dragi Isuse, i rekao mi svoju prvu poruku, to je bilo jedno crno bezumlje koje je zavladalo našim životima, a Ti si unio Svjetlost svoju.

Prokletstvo se pomaknulo dalje na jug, a ja sam ostala vezana za Tvoje riječi, dok se huk sove gubio negdje u daljinama tamne noći.

Od tada se ne bojim sjevernog neba niti me hladnoća ljudi začudi, ali se i dalje radujem noćnim satima kad se susrećem sa Tobom u mojim mislima.

Sve težine života si preuzeo, meni si mir poklonio, a ja sam ostala vezana za sve Tvoje riječi koje si mi do sada uputio.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga11.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN: 978-953-354-036-8
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.






Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.