VRIJEME PUNOG MJESECA

03.05.2017.



slika: digital art


Izvana mir,
unutra nemir.

Gdje mi je dom,
tamo gdje spavam,
gdje se budim,
gdje živim?

Možda...
svjedoci kažu da je tako,
duša luta
od znaka do znaka,
od daha do daha.

Pretvorila sam
ovu ljubav u život.
i tako traje...
u meni je tako,
razmišljam o tome
kako je želja
kad se ostvari... nebitna.

Zbog čega onda
imamo toliko želja,
radi trijumfa ostvarenja?

Vjerojatno,
to je kratkotrajan trenutak
i opet sve ide u krug,
dolazi duga osamljenost u sebi
čekam gosta koji neće doći
gledam pun Mjesec na nebu
okomito postavljen
točno iznad svijesti
koja se bori
s onim nesvjesnim u sebi.

Pijem hladnu vodu,
kapljice ne donose mir
radost je podijeljena
pa u romboidnom obliku
zauzima moć spoznaje.

Gdje mi je dom,
tamo gdje živim,
dišem, sanjam, spavam?

Možda...
svjedoci kažu da je tako...

Ja se još nisam uvjerila.


napisano: 10.04.2008. u 7:11h | na portallu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=235842

04.07.2015. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/vrijeme-punog-mjeseca-2


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.