ČUVAJ ME

03.04.2021.



slika: digital artist


Sve su zvijezde
zapalile svoj zlatni sjaj
s onog mjesta
gdje se divlji psi okružuju
i gdje pitomi lavovi
piju s izvora.

U posljednjem pokušaju večeras,
da izazovem osmijeh
zaljuljao se mir ove večeri
sanjala sam duboke vode,
nemirna polja, široke ceste,
putove koji ne vode,
staze koje odvode.

Pitaj me u tim noćnim satima,
pitaj me, ali bez glasa
neka se čuje šapat misli
i duboka noć će zauzeti mjesto
ove mlade večeri,
duboka noć, tama i meka krila
neka me pokriju
u mirnom snu,
dok gledam svoje oči,
a uz malo sreće
meka krila noći
spustit će se na mene.

Čuvam se, čuvaj me...
na oltaru tamne noći
crtam prelomljene linije
sa mog dlana nadajući se,
da su to staze
koje me odvode
u tajne snove.


napisano 18.12.2008. u 21:03h, na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke ''SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=281726


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (33) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.