ŠTO JE DUŠA?

27.11.2020.



slika: digital art


U meni tek slutnja spava,
izuzimam se iz srca tajne
uvijek sam se pitala
što je "duša"
i nikad nisam
saznala odgovor,
ali jedino znam,
da je moja duša
prepuna mene
i preprazna mene,
pretajna od mene
i prejasna od mene,
pretamna od mene
i presvijetla od mene.

Znam, ta duša nosi
beskrajno podzemno more,
more bez dna,
taj "bezdan"
koji ponekad "uzvrati pogled",
a kad ga uzvrati,
uvijek zadrhtim.

Iz dubine sjećanja,
znam, ponovo se zatvaram,
dok ostale duše
lutaju kroz noć.


napisano: 22.10h iz 10. zbirke poezije "OČI PUNE ZVIJEZDA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga10.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-978-953-354-014-6 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (33) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.