SAN

27.02.2021.



slika: digital artist

Duša je sama u ledu u toj noći
koja se polako provlači
i zauzima svoje mjesto
u kutu sobe.

Ostala sam između svjetova,
hladno svjetlo me odvodi
u tajnu beskonačnost nemira
i u svilenu tamu Svemira.

Zbrojila sam sve zvijezde na nebu
i na dlanu ih složila,
da dobijem tvoje ime,
a kad bi se buđenje Duše
shvatilo kao lepršava radost,
odavno bih već letjela
prema plamenu svijeće
i spoznaje sebe.

U auri su se boje
promiješale, izmiješale
i stvorile novi pastelni niz
tako da solarni nagovještaj
ne može poremetiti
taj lijepi nesklad
koji još uvijek vlada
u dubinama duše.

...i dalje je Duša sama u ledu,
a noć mekano spušta svoja krila
i crta moj zamagljeni život,
smaragdi spavaju u dubinama slova,
zrak je neprirodno miran,
a ovo ljeto raskošno najavljuje
ponoćna zvona sa obližnje crkve
pričajući mi o glasu života i sjeni sna.

Vidjela sam se
običnu i tihu kako hodam
između visokih trava i razmišljam
što li mi se to događa
u tajnim komorama srca?

Još me nisu stigle
guste magle jeseni,
još hodam čistom sudbinom,
a kad na oltaru noći zapalim svijeću
u tom toplom jasnom svjetlu
zaiskrit će tvoje prekrasne plave oči
i kao čista sudbina odgovoriti
na tajna pitanja o događajima
u skrivenim dubinama srca.


napisano 15.6.2009. na portalu Magicus, a iz moje 5. knjige poezije
"NA TRGU PTICA"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=28283


http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-7889-83-8 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.