ŽELIM SAMO TEBE

16.10.2016.



... i dok čitam ove pjesme...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 05.10.2005. u 18:13h | na portalu iskrica weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE" stranica 227

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=69188

i 30.06.2011. na portalu Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=64757

U mom svijetu na dnu vode teško se diše, uzimam dlan i tražim tvoju liniju nacrtanu, neizlomljenu, nestvarnu.

Ovo je mjesto riječi, dlan je mjesto nekih pravaca što me dovode do tvog hladnog mraka gdje postoji prepreka iza mirnog čela.

Zaboravili smo se negdje na sredini puta, u plavim spiljama tamnih koridora otkud ne vidim izlaz, obuzela nas je plava proljetna idila, izgužvala mi srce kao meku finu tkaninu, dotakla uzorak svjetla moje duše i nestala.

U snovima nema sjaja modrog neba, u noćima nema snova o snovima, dok nečiji pogled klizi prema meni, ali ga ne osjećam, ti si prepreka za sve poglede i sve tuđe ruke koje bi me željele dodirnuti, imati, posjedovati.

Probudila sam se ovog jutra s očima u tamnom okviru, iako je žuti disk rasipao svoju rapsodiju svjetlosti, nisam doživjela njegovu punoću.

Objavljuješ mi se tiho, prolaziš kroz sobu ne dodirujući ništa i odlaziš rasplinut u tisuću pravaca, a ja ne želim više riječi iz dna sjena, želim samo tebe.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.