SVE JE TO SAN

04.09.2016.


Image and video hosting by TinyPic
(slika: digital artist)

napisano: 14.8.2004. u 16:44h i ponovljeno 15.08.2008. u 0:14h na iskrica weblog, iz 8. zbirke poezije "MOJ TAJNI SVIJET"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=30317

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=256393

i objavljeno 11.07.2009. na portalu Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=26107

Tvoj pogled iz daljina blago se spustio na moje lice, a ja sam dospjela u taj krug iz čijeg kraja počinje početak, iz čijeg početka počinje kraj.

Moj prostor su čiste sjene, tamne, pričinjavajuće, opčinjavajuće, vezala sam svoju dušu teškim zlatnim lancima za tvoje obale i u toj skrivenosti svijetle dvije karike zlata u tami, pokazuju ti smjer kojim se krećeš i prelaziš iz neispričane priče u priču kojoj ne znam sadržaj.

U svim vibracijama spiralno se proteže samo jedna misao… misao o tebi, u tom Snu (kako te često volim imenovati), živi zategnuta karika od jantarnih kockica stvarajući dvije čiste daljine spojene u krugu.

Bistra voda je oblikovala moj San, razumijem dušom, osjećam dušom, vidim srcem, u tom krugu od zlata uvijek se nalazimo u istoj točki – početka i kraja, kraja i početka.

Sve je to San.


posveta u ovoj knjizi:

...moj tajni svjet,
izbrisan u vremenu sjećanja...
živi u mašti mojih noćnih poetskih lutanja...


"Operi sebe od sebe,
bijeli cvjetovi rastu u tišini."

...Rumi


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN brojevi su:
978-953-8054-81-5

Format: Exe (izvršna datoteka)
ISBN 978-953-8054-82-2

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.