ZATO ME POVEDI

16.08.2016.


i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 18.7.2015. u 14.35hh
iz 8. zbirke "MOJ TAJNI SVIJET"

Moja duša svakim danom ostaje bez jednog dana kojeg ovdje provodi.

Znaš li, koliko je brod života pust bez tvog osmijeha, znaš li koliko sam gradova obišla, dok te nisam srela?

Zato me povedi u visoke trave jedne rane jeseni, dok te slijedim bezazleno, gledajući u plavo nebo iznad sebe, a moj dah će ostati zapisan negdje iznad tvog čela tako, da me se sjetiš kad zatvoriš oči pa kreneš putem Neba.

Zapisala sam ove riječi, došle mi od ne znam gdje, a u njima pronalazim smisao tek naslućene sreće.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

posveta u ovoj knjizi:

moj tajni svjet, izbrisan u vremenu sjećanja...
živi u mašti mojih noćnih poetskih lutanja


http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN brojevi su:
978-953-8054-81-5
Format: Exe (izvršna datoteka)
ISBN 978-953-8054-82-2

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.