USAMLJENA SAM

14.08.2016.


i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 13.6.2015. u 15.25h
iz 8. zbirke "MOJ TAJNI SVIJET"

Usamljena sam ovaj tren,
dok te životni put
opet ne spoji sa mnom
i dok uz moju hladnu ruku
ne osjetiš sjenu
koja se baca u davnine.

Usamljena sam,
jer sjena ne pruža hlad,
a ti si još tako mlad,
da bih bez tebe ostala
kao pratnja bez srca,
život bez toplog Sunca
i ljubav bez svog vrhunca.

Usamljena sam ovaj tren,
jer jedanaest godina smo prošli,
da bismo ovdje došli,
a iz tamne spilje prošlosti
više se ne izvlači goloruka sjena
i ne obilazi me bol njena.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

posveta u ovoj knjizi:

moj tajni svjet, izbrisan u vremenu sjećanja...
živi u mašti mojih noćnih poetskih lutanja


"Operi sebe od sebe,
bijeli cvjetovi rastu u tišini."

Rumi


http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN brojevi su:
978-953-8054-81-5

Format: Exe (izvršna datoteka)
ISBN 978-953-8054-82-2

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery. Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

this poem is another pearl from my life-ova pjesma je još jedan biser iz mog života sretan

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.