ZID ŠUTNJE

28.10.2020.



digital artist


Između mene i Neba ne vlada mir,
ponovo krećem sličnim putem,
ali sjenoviti bagrem
ne šumi proljetnim dahom,
već se jesenja elegija uvukla
u njegove raspuštene grane
i stvara zid šutnje
između Mjeseca u očima i plavih daljina.

Poznatim putem krenula je sjena,
kliznula niz cestu
i otišla daleko ispred mene,
na vlažnim usnama
zatitrao je osmijeh,
ali zid šutnje prekrio je
ranojutarnji susret
i zaogrnuo me plesom
ove moje čudne poezije.

Zavezala sam srce
trakama svjetlosti
koja je dolazila s oblačnog neba
pa, iako nema mira
između Neba i mene,
znala sam da ću zalutati
iza tvog plavog pogleda
otkud dolaze vedrina, radost.

Još uvijek sam u sebi
vezana zidom šutnje,
glazbom dalekog oceana
koji sa južnog neba održava vrijeme
u pravilnim horizontalnim vidicima
i onim otiskom duše kojeg ostavljaš
svaki put kad me pogledaš.

Za jedan dan
kad zid šutnje otopi onaj led
koji još uvijek spava u srcu,
neka se daleki ocean južnog neba
pomiri s ovim mojim čudnim stihovima
i zarotira vrijeme
koje još uvijek stoji tamo
gdje si ga zaustavio.


napisano: 10.10.2012. z 07:14h, iz 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=86034


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2015/03/1631932771/zid-sutnje.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (26) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.