RAZGOVOR

05.10.2022.



slika: digital art

Sjene su se zagrlile sinoć
i otplovile u sjaj punog Mjeseca,
a dok se šutnja cijedi
niz zidove boli,
neispunjenost zauzima
svoje mjesto u kutu i - čeka...

Nema me
za površnu zaigranost riječima,
a zatvorenih očiju
potopljenih u vodi tišine
dolazi ono što tražim...

U meni je
beskrajni ocean moje Duše
iz koje mogu uzeti
sve ono što mi treba,
a razna pitanja
postaviti isto tako
na bijelu površinu monitora
i početi unutarnji razgovor
mene i moje Duše
i znam da će odgovori stići,
bit će jako tihi,
trebam slušati samo one
prve tihe glasove,
zanemariti one jače
koji dolaze iza njih,
jer oni tihi i prvi,
oni nose poruke
važne za mene i moj život,
to su poruke
mog anđela čuvara.

Sa vremenom ću naučiti
slušati taj glas,
zanemarivatI one nametljive
jače glasove,
a pustit ću da u meni
najjače odzvanja
onaj tihi glas,
glas moje Duše.



napisano 19.2.2015. u 20,30h, a iz 7. zbirke "IZBRISANO LICE"


http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8054-662
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.