DANAS SAM OPET DOBILA JEDNO LIJEPO IZNENAĐENJE

01.09.2015.



Danas mi nema kraja iznenađenjima sretan sretan

upravo sam dobila e-mail sa sljedećom porukom:


Image and video hosting by TinyPic

''Poštovana,

U privitku je Pozivnica i spisak autora uvrštenih u ovogodišnji Zbornik "Vrelo nadahnuća 2015."

Zbornik, sa CD-om možete nabaviti u redakciji radio Ludbrega ili naručiti na
natjecaj@radio-ludbreg.hr
po cijeni od 50,00 kuna.

Bilo bi nam izrazito drago da prisustvujete programu dodjele nagrada i promociji zbornika.''


na trećoj strani, kategorija "NAGRADA ZA NAJUSPJELIJI KNJIŽEVNI RAD", treće po redu je i moje ime. kiss

Na 3. natječaj duhovno – religioznog stvaralaštva „Vrelo nadahnuća“ 2015.sam poslala tada neobjavljenu pjesmu "IZA ZIDA BOLI", a ovo su rezultati:


RADIO LUDBREG by Jadranka Varga



IZA ZIDA BOLI

napisano: 23.6.2014. u 23.11h, na stranici 35., pjesma je prije objave poslana na gore navedeni Natječaj, a onda je uvrštena u 6. zbirku poezije "DUŠA ANĐELA"


Image and video hosting by TinyPic

Ljudi ledenih lica,
prolaze kroz živote
i kamenog srca
ne vide života ljepote.

Pružene im ruke prazne,
bijele im oči gledaju uzlazno,
beskonačni su niz sjena
kroz koje sam prolazila silazno.

Sve je tako mirno,
ta hladnoća iza zida boli,
zatvara svoje krugove,
bacajući me sa hridi
na obalu i natrag,
zazivajući me,
da se nikako
i nikada ne okrećem.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.