magnet srca

28.12.2012.


Image and video hosting by TinyPic
U mramornom podzemlju naslonila sam se na zid.
Vrijeme je za početak drugog poglavlja života.
Magnet srca još uvijek privlači pogrešne ribare što bacaju mreže u moje more i uvijek me žele uhvatiti privlačnim bojama svojih obećanih svjetova.
Tvoj potonuli red u neredu mi se objavljuje i nastanjuje se u šumama mojih snova koji gospodare noćima punog Mjeseca.
Okružio si moje tijelo neprekidnim lancem neprilagođenosti drugim muškarcima, zaobišao si sva pravila dobrog ukusa i odvojio me od stvarnosti u neka davna vremena, stavio svoj žig i nestao.
Kamen uronjen u dno teško se otkopava, a da ne ostavi svoj trag u pijesku.
Što dublje silazim, bliža sam padu u nepovrat.
Zavladao si jezikom ptica u mojoj svijesti i znaš da ti ne treba puno vještina da bi opet zauzeo svoje mjesto tamo gdje je već dugo nemir novog bića, koje nastanjuje šumovite predjele opustošenog srca.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (5) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.