NEMIRNI MIR... MIRNI NEMIR

20.10.2020.



slika: digital art


Ritmovi spoznaje
žive od mene i u meni,
a iz svilene tame Svemira
javlja se mir realnosti
i nedosanjanih snova.

Topla noć
unutar nemirnih virova moje duše
raznježila me jutros do kraja
i pokazala ti,
da postoje trenuci
kad smo blizu i daleko,
kad smo tu i kad nas nema.

Ovozemaljska mjesta
večeras će biti burna,
a u mojoj duši
ukorijenio se nemirni mir koji zna,
da samo sa jabukama i grožđem
može spojiti težište sna i stvarnosti.

Taj mirni nemir
stoji kao bedem
između tanke linije
koja nas dijeli i spaja
i koja govori,
da u svemu tome
prepoznajem sebe
i znam da osjećam
lijepo prikradanje
iz dalekih kutova tvojih očiju
koje su ipak jednog dana
ušetale u moj život.


napisano: 05.08.2007. u 21:04h na portalu iskrica-weblog https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=188814

iz knjige: "Sjena duše", 2003.-2011. ISBN 978-953-7673-60-4
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.