dolutala...

13.03.2011.

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam samo tren
u treptaju nemira
i sitna zvijezda
na rubu Svemira...

Ja sam samo ona
što je na Zemlju došla
i kao čista duša
kroz Ljubav sam prošla.

Ja sam samo ona
što čeka svoj čas
kad ću čuti
umilni Božji glas.

Ja sam samo ona
koja ovdje stih piše,
ja sam samo sada
ovdje sada - i nikada više..


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (0) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.