IZA TAJNE

23.03.2021.



slika: digital art

Iznad nekih tamnih voda
leti tvoja duša,
ali ti kasniš
na otkrivanje tajne.

Pripremala sam se
u samoći za tvoj dolazak,
učila sam tajne
iza zatvorenog oka,
tumačila sam ključne dijelove
i brzopleto bilježila odgovore
koje su mi tajne govorile,
vraćala sam se među žive,
bila sam umorna od umora
i nekog neobjašnjivog
hlada tih dana.

Bijele ptice su odnijele
moje vrijeme kroz vrata
koja se otvaraju
sa dalekog zapada,
istoka, sjevera i juga.

Sjećanja su živo govorila
neusklađenim mislima,
a tvoje oči su me grijale
iz nekih daljina
otkud si mi pokucao na vrata.

Opet me te daljine
dozivaju u hladne dane,
ali još toplije srce,
obećanje bez smisla
ili smisao bez obećanja
trguje riječima kao grožđem
i važe ga na vagi života
te zabavlja ljude na tržnici.

Razmaženo hodaš
kroz moj život i moj dom,
vidiš i najmanje
potrese moje duše,
ali te kriju sjene disanja
kojeg mi daješ na kapaljku.

Pokrivaju me
neke tamne oči iz prikrajka,
tajnovito se približavaju
i stvaraju novi svijet bez ljudi,
osjećam se blaženo
sa tim očima na sebi
i ne dam da tu raskoš
pomuti netko tko stoji
na izlazu prema stvarnosti.

Niz kožu u noć odlazi med
i zna da će jednog mladog jutra
potopiti posljednji puta
zamućeni izvor.


napisano: 19.10.2004. u 17:51h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=34978


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

na današnji dan 23.3. bio bi rođendan jedne drage osobe - umro je u dobi od 28 godina i neka mu ova svijeća podari spokoj i mir u Svjetlosti našeg Gospodina Isusa

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.