< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

11/2008 - 12/2008 (2)
10/2008 - 11/2008 (2)
09/2008 - 10/2008 (10)
08/2008 - 09/2008 (11)
07/2008 - 08/2008 (3)
06/2008 - 07/2008 (4)
05/2008 - 06/2008 (19)
04/2008 - 05/2008 (96)
03/2008 - 04/2008 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Cool Graphics
Free Website Counter
Free Website Counter


Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics

blog ko blog....:)...ovdje če te upoznati mene onakvu kakva jesam,moje osječaje,razmišljanja,dobre i loše trenutke,stavove...ubiti vidjet će te i sami pa procijenite!!!CmOk!!!
Ime:Andreja

Cool Graphics
Šklola:Medicinska(zubotehničar)al da razjasnimo..to nije za zubarasretan
Grad:Rijeka
luda,vesela,ZALJUBLJENA
Cool Graphics

Cool Graphics
,otkačena..avanturistica..obožavam putovati
i upoznavati nove ljude...volim zabavu,druženje,prijateljstva...kak se kaže.."SVE ŠTO VOLE MLADI!!!!sretan"
MRZIM:nepravdu(koja se i meni događa)..izdaju,višelične osobe..ljubomoru...
......itd.........sretan...drugo će te saznat sami!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
DA SI MI SREĆE DONJELA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


......

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



METEO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Cool Graphics

Cool Graphics

Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics

NAJDRAŽI NOGOMETAŠ


Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics

NO COMENTsretan

Cool Graphics

PJESME....
Pjesma za oproštaj
Sjetit ćeš se jednog dana što bio si mi u životu,
shvatit ćeš koliko si mi...značio.
Jedne noći kada žuti će mjesec past nad hladan grad
znat ćeš da nema me više,
a shvatit ćeš da nitko te nikada...nije volio kao što sam
te nekada voljela ja.Otići ćeš...na moj grob i uz zapaljenu
svijeću moliti za oprost,ali umjesto glasa mog što
oprost ti daje,ti ćut ćeš samo jecaje svoje i svoje suze
kako padaju po mojoj vječnoj postelji.
Nadam se da pitati tada ćeš sam sebe kako mogao
si pustiti da samo tako odem,kako mogao si
po zadnji put usne mi usnama dirati,a da to nisi radio
iskreno,a da to nisi radio jer si me volio.Digni se
tada,ljubavi jedina,i otiđi uz pratnju tišine i
svojih koraka,hodaj polako,ne okreći se i
ne vraćaj se jar tvoje me prisustvo...i mrtvu
boli.


Tamo...A tebe nema

Zakoračah hrabro u gustu sobu prepunu samo
najdivnijih uspomena,a ti nisi tu.
Sjedah na krevet i pokušah ne raznišljat o ničemu,
ali slika za slikom nizala se i puko je film.
Još uvijek izuzetno topla soba stajala je čvrsto oko mene
pokušavajući me zgrabit u svoje odaje objema rukama,
ali nisam se dala.
U naglom trzaju žestoko padoh pod okrilje njeno,ali brzo se
digoh kako ne bi pustila pobjedu.
Uzdigozh se kao junak,s osmjehom najvećim na licu,
jer znam da sam ponovo u igri i da polako pravila
namećem baš ja.
Vješto sam odbacivala zagrljaj jedne,upravo probuđene
sobe pune uspomena,ali se onda odjednom umorih i
popustim u borbi sa prošlošću i vjernim joj pomagaćem,
uspomenom.
Pala sam kao mrtva i bolno zagrlila sretne uspomene
pa onda zajedno sa životom zaplakala kao nikad
do sada.

Kasno si se sjetio

I hladno puše vjetar kao da još ječe želi zaledit
moje već ledeno srce!
Hodam kroz gole krošnje i već davno osušeno
lišće.
Na uhu mi dobro poznata stvar,a s njene druge
strane dobro poznati stari glas.
Čula se bol tvojih riječi,iz tvojih usana žalost,
nestala je arogantnost i zlo,nestale su iz
tebe,ali prešle na mene.
Moj do nedavno toplao i ljubazan glas postao je...
Kraj!
Slušam te pažljivo,ni riječ ne progovaram,ne
prekidam te u tebi tako važnom trenutku.
Sve si predivno smislio,priznajem,shvaćam koliko
ti je žao i da shvatio si koliko ti značim.
Teško dišeš,osjećam,ali puštam te da izgovoriš
tu zadnju rečenicu,da kažeš kako ne možeš bez
mene,kako te sjećanja proganjaju i da me želiš
natrag jer prošlost je bila nezaboravna,ali od mene
ćut ćeš samo kratak odgovor,hladan poput onog
vjetra što prolazi mi kroz kosu...Samo ti mogu
reć kratku rečenicu:''o tom sam ti ja pričala''.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Za koga su nočas tvoje kose raspletene?
Nekom se nadaš,a bojim se da to nisam ja.

Još su mi misli u tvoje riječi zapletene,
i pitam se dal je kasno za nas...


Bar reci mi da znam-
Za koga ove suze padaju kad ti nečuješ,
i sumljam da me pamtiš da mi ikad ime spomeneš,
i kome pružam ove ruke kada znam da nisi tu,
u sobi sam i ja i ljubav jer još samo imam nju....

Koga li nočas gledaju,tvoje oči snene,
i dal je u njima još uvijek onaj isti sjaj?

Koda me nema kada nisi pored mene
i nečeš doči predosječam


Bar reci mi da znam-
Za koga ove suze padaju kad ti nečuješ,
i sumljam da me pamtiš da mi ikad ime spomeneš,
i kome pružam ove ruke kada znam da nisi tu,
u sobi sam i ja i ljubav jer još samo imam nju....


Jurajeve slike....


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Igor i ja!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ovo je moj frend koji je "pametan"prekinuo s curom jer joj je rekao da nikada meni neće biti ni do koljene..i da nikada neće nać bolju curu od mene...budalica moja:)..e da i reko je da se on tješi jer zna da će on mene ženit...sretan!!he,he!!!Al on je iz Trna..a moj 1dečko(igor-al iz Trna)je reko da neće mene nitko ženit već on...a bože budalasretansretan

STANIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Čaka i ja!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Tatijana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ja i moja "seka" Bilja!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

E Boris..ova veča ti je ta o kojoj sam ti pričala..al je moraš vidijet u živo.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


imam jako punooo slika..ovo su sam par..otprilike kak to izgleda:)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OPROSTI

SRETNA SAM ŠtO LJUBAV S TOBOM DIJELIM

Nije mi jasno dali sam sretna,dal si mi najdraži od svih,ti češ to znati ako bar jednom pročitaš ovaj stih...ni sama neznam kakva je to radost...u dnu mi duše sad gori..dali to prošlost u meni vlada,il srce moje ponovo voli..stara ljubav umrla je davno,a čudnim plamenom u želji gori....ti si taj dečko kojeg stvarno volim,a onoga dana kada sam te srela,mislila sam da su to samo snovi..ni slutila nisam da je to stvarnost.....da me čeka život sretniji i novi...i šta mogu reći nakon svega toga...SRETNA SAM ŠTO LJUBAV S TOBOM DIJELIM!Hoću da ta sreća..još dugo,dugo traje..to je ono što u životu najviše želim...





ŠLOLA KROZ VIJEKOVE

ŠKOLA -kuća strave
POČETAK NASTAVE -dobar dan tugo
ZAVRŠETAK NASTAVE-divljač je puštena
7SATI -7stravičnih noći
MALI ODMOR -5minuta raja
LJETNO FERIJE -prohujalo s vihorom
PETICA -daleko je sunce
ZADNJA KLUPA-sladak je život
PONAVLJANJE RAZ.-samo dvaput se živi
MATURANTI -posljednji preživjeli
ŠKOLSKO ZVONO -prijatelj naroda
NEDJELJA -jedan dan života
ZBORNICA -tajna
RAZREDNI SA -diznilend
RODITELJSKI SASTANAK -bal vampira
SREDNJA ŠKOLA-put u visoko društvo
FAKULTET-brzi put do ludih
GUBITAK SATA -raj na havajski način
GEOMETRIJA- Alisa u zemlji čudesa
PSIHOLOGIJA -izgubljeni u svemiru











Da li je i tebi nocas hladno voljena
K’o sto je hladna moja postelja
A mene ubija bol u grudima... gorim

Uvijek kad zatvorim oci duso znam
Da ces mi ti odnijeti san... voljena

Gori moje srce puno nemira
Tebe doziva… oprosti
Onaj koji voli
moze i da pogrijesi...

Ja bih nocas svemir dao
Kad bih mogao
Samo da jos jednom zaspim
Ti na grudima
Opijen tvojim usnama.

Sjecanja vjetar mi nosi samo sjecanja
A ja se nadam duso
Da ce mi i tebe donijeti
Ponovo u moj zagrljaj

Od kad si otisla
ne spavam nocima…

Gori moje srce puno nemira
Tebe doziva… oprosti
Onaj koji voli
moze i da pogrijesi...

Ja bih nocas svemir dao
Kad bih mogao
Samo da jos jednom zaspim
Ti na grudima
Opijen tvojim usnama...




ZABRANJENA PJESMA-VOLIM TE

sanjam da ti cujem glas,
a sve je nocas protiv nas.
sanjam pjesak,valove,
na prste stanem,ljubim te
sanjam,gledas mi u dlan,
i kazes ovdije pripadam.
kroz smijeh te ljubim nocima,
sa zvijezdama u ocima
al probude me koraci,
i razdvoje nas ljudi zli.
oooo zabranjena moja ljubavi.

refren (3x):
al volim te,
u inat ljudima,
jer tebam te ko zrak u grudima.
i nedam te,
zauvijek bit cu tu,
za tebe znaj,
u dobru i u zlu.

al probude me koraci,
i razdvoje nas ljudi zli,
oooo zabranjena moja ljubavi.

refren (2x)

i nedam te,
zauvijek bit cu tu,
u dobru i u zlu.

ANDJELE

uvijek je lakse,
onom koji ostavlja.
lako je reci,
sve vrijeme lijeci,
s prevarom na usnama.
uvijek cu biti,
ona koja oprasta.
al neka boli,
jer kad se voli,
lakse se zaboravlja.

refren:
andjele jesi li sam,
tko mi te krade da znam.
bez tebe ja propadam,
propadam dan po dan.
andjele nocas su sve,
zvijezde mi predaleke,
i boli me boli sve,
andjele bez tebe.
andjele......

ne pamtim vise,
boju glasa niti smijeh,
al pamtim oci,
u njima nebo,
oblaci i sav moj svijet.
pa dignem glavu,
visoko da vide svi.
jer priznat necu,
da me ne zeli
taj kojeg volim srcem svim.


ISTINA
Mogao sam s tobom kao nikada,
vjerovao nisam da si otišla.
Ostao sam sebi dužan istinu,
šta je to u nama krilo nevolju,
šta je to u nama.

Mogao sam s tobom ljubav imati,
mogao, a nisam, nisi htela ti.
Ostao sam sebi dužan istinu,
šta je među nama krilo nevolju.

Sada znam, htjela si sve,
ali je duši dosta bila prazna riječ.
Sada znam, odnosiš sve,
zar prodaješ ljubav za grijeh.

Tada sam mogao sve,
tvoja je čežnja bila samo prazna riječ.
Sada znam, gotovo je,
ti prodaješ ljubav za grijeh.

Mogao sam s tobom kao nikada,
vjerovao nisam da si otišla.
Ostao sam sebi dužan istinu,
šta je to u nama krilo nevolju,
šta je to u nama.

Sada znam, hoću da znam,
htela si sve, reci mi da znam.
Ali je meni dosta bila prazna riječ,
jedna prazna riječ.
Evo sad, hoću da znam, odnosiš sve,
reci mi da znam,
zar prodaješ ljubav za grijeh.


Apologize

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late


ZAUVIJEK TVOJA

Još jedna noć kad nema te kraj mene
Više i ne brojim sve suze isplakane
Stopile se s kišom na obrazima mojim
Za tebe,jedinog kojeg volim

Zašto svemu lijepom uvijek dođe kraj
Zašto ne možemo živjeti naš san
Suza u oku,svjetla grada iza mene
Hoću li ikad opet biti pored tebe

I sada na rastanku
Samo mi jednu želju ispuni
Pogledaj me u oči
Da se izgubim na pučini
Više ni nebo nije granica
Ja sam zauvijek tvoja

Nikad nisam vjerovala u ljubav na prvi pogled
Sve do onog dana kad sam susrela tebe
I ispod neba obasutog zvijezdama
Prvi put osjetila tvoje usne na svojima

Zašto svemu lijepom uvijek dođe kraj
Zašto ne možemo živjeti naš san
Suza u oku,svjetla grada iza mene
Hoću li ikad opet biti pored tebe

I sada na rastanku
Samo mi jednu želju ispuni
Pogledaj me u oči
Da se izgubim na pučini
Više ni nebo nije granica
Ja sam zauvijek tvoja

I došao je kraj
Svojim putem moram krenuti ja
Kažu da uvijek postoji istina
Ona vječna duboka iskrena
Zauvijek voljet ću te ja

I sada na rastanku
Samo mi jednu želju ispuni
Pogledaj me u oči
Da se izgubim na pučini
Više ni nebo nije granica
Ja sam zauvijek tvoja


I na drugom kraju svijeta
Još smo ispod istog neba
Gdje zvijezde smo brojali
Zajedno

Zašto svemu lijepom uvijek dođe kraj
Zašto ne možemo živjeti naš san
Suza u oku,svjetla grada iza mene
Hoću li ikad opet biti pored tebe

I sada na rastanku
Samo mi jednu želju ispuni
Pogledaj me u oči
Da se izgubim na pučini
Više ni nebo nije granica
Ja sam zauvijek tvoja


















I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new - yeah yeah

I loved you with the fire red
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late whoa.....

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah
I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground...







Flare - Srebrni

srebrni...
srebrni snijeg je zasuo...ulicu...
tragove...
tragove odnose vjetrovi...zauvijek...
hladno je...zagrij mi ruke, sakrij me...da me ne vide...
nedostajes mi...mada te mrzim, voljet htjela bi...

ponekad sanjam da tu si kraj mene
i opet sam sama, ja ne zasluzujem strah
ponekad vidim te
kad zaklopim oci i zamislim te
zelim da bjezim...al na tebe podsjeca me

i prvi put kao da zaista znam
da postoji sutra...
da postoji dan...
kad ces doci i reci mi...
kad ces doci i reci mi...

srebrni...
srebrni snijeg je zasuo...ulicu...
nedostajes mi...mada te mrzim, voljet htjela bi...voljet htjela bi...

ponekad sanjam da tu si kraj mene
i opet sam sama, ja ne zasluzujem strah
ponekad vidim te
kad zaklopim oci i zamislim te
zelim da bjezim...al na tebe podsjeca me

i prvi put kao da zaista znam
da postoji sutra...
da postoji dan...
kad ces doci i reci mi...
kad ces doci i reci mi...srebrni...





Žao mi je
Tek sad sam sve
O tebi naučio
Al najviše žao mi je
uzalud sam te učio
I da voliš do neba
I da praštaš kad treba

Šta sam to stvorio?
Za šta se borio?
Da njemu bolja vratiš se
On je to čekao
Ni hvala nije rekao

Šta sam to stvorio?
Za šta se borio?
Za poljubac i "laku noć"
I da pamtim bez sna
Tu našu zadnju noć

Žao mi je
Pale su sve
Maske tvoje prevare
Htjela si ljek samo za bol
Ali ne za zauvjek

Kad te on nije htjeo
Samo ja sam te smeo

Šta sam to stvorio?
Za šta se borio?
Da njemu bolja vratiš se
On je to čekao
Ni hvala nije rekao

Šta sam to stvorio?
Za šta se borio?
Za poljubac i "laku noć"
I da pamtim bez sna
Tu našu zadnju noć

I da pamtim bez sna
Tu našu zadnju noć




NE TREBA TI,NE TREBA

Ne treba ti ne treba
covjek kao ja
covjek koji tuguje
koji propada
(2x)

Refren 2x
Moja sreca u tebi je
neka znaju svi
samo tvoja ljubav moze
da me usreci

Ne treba ti ne treba
pijanac ko ja
pijanac sto svaku
krcmu zatvara
(2x)

Refren 2x

Ne treba ti ne treba
skitnica koja
skitnica sto nema
nigdje nikoga
(2x)


Cool Graphics

M
E
D
E
N
I

Cool Graphics

V
O
L
I
M

T
E



Cool Graphics



Cool Graphics

Cool Graphics

Cool Graphics

Cool Graphics

Cool Graphics

Cool Graphics


Cool Graphics

....obožavam tu curu..uvijek nađe prave riječi za sve...slatkica Anja...


Cool Graphics

Cool Graphics

Zorana..ima19 god...studira u Zadru..bit će teta u vrtiću..he,he!!vjerujem da će je dječica obožavat...želim joj svu sreću...i da napokon bude sretna u ljubavi....i da bude jedan veseli post...CmOkaM te!!!kiss
Image Hosted by ImageShack.us


KASNO SI SE SJETIO

Pjesma za oproštaj

Sjetit ćeš se jednog dana što bio si mi u životu,
shvatit ćeš koliko si mi...značio.
Jedne noći kada žuti će mjesec past nad hladan grad
znat ćeš da nema me više,
a shvatit ćeš da nitko te nikada...nije volio kao što sam
te nekada voljela ja.Otići ćeš...na moj grob i uz zapaljenu
svijeću moliti za oprost,ali umjesto glasa mog što
oprost ti daje,ti ćut ćeš samo jecaje svoje i svoje suze
kako padaju po mojoj vječnoj postelji.
Nadam se da pitati tada ćeš sam sebe kako mogao
si pustiti da samo tako odem,kako mogao si
po zadnji put usne mi usnama dirati,a da to nisi radio
iskreno,a da to nisi radio jer si me volio.Digni se
tada,ljubavi jedina,i otiđi uz pratnju tišine i
svojih koraka,hodaj polako,ne okreći se i
ne vraćaj se jar tvoje me prisustvo...i mrtvu
boli.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Cool Graphics

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DALI ZNAŠ



Image Hosted by ImageShack.us


Godina nova-od mene i Igora


Image Hosted by ImageShack.us


Za koga ove suze padaju


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


IDI

Image Hosted by ImageShack.us


DO BOLA

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


KAKO MI NEDOSTAJEŠ

Image Hosted by ImageShack.us


Tamo...A tebe nema

Zakoračah hrabro u gustu sobu prepunu samo
najdivnijih uspomena,a ti nisi tu.
Sjedah na krevet i pokušah ne raznišljat o ničemu,
ali slika za slikom nizala se i puko je film.
Još uvijek izuzetno topla soba stajala je čvrsto oko mene
pokušavajući me zgrabit u svoje odaje objema rukama,
ali nisam se dala.
U naglom trzaju žestoko padoh pod okrilje njeno,ali brzo se
digoh kako ne bi pustila pobjedu.
Uzdigozh se kao junak,s osmjehom najvećim na licu,
jer znam da sam ponovo u igri i da polako pravila
namećem baš ja.
Vješto sam odbacivala zagrljaj jedne,upravo probuđene
sobe pune uspomena,ali se onda odjednom umorih i
popustim u borbi sa prošlošću i vjernim joj pomagaćem,
uspomenom.
Pala sam kao mrtva i bolno zagrlila sretne uspomene
pa onda zajedno sa životom zaplakala kao nikad
do sada.
Kasno si se sjetio

I hladno puše vjetar kao da još ječe želi zaledit
moje već ledeno srce!
Hodam kroz gole krošnje i već davno osušeno
lišće.
Na uhu mi dobro poznata stvar,a s njene druge
strane dobro poznati stari glas.
Čula se bol tvojih riječi,iz tvojih usana žalost,
nestala je arogantnost i zlo,nestale su iz
tebe,ali prešle na mene.
Moj do nedavno toplao i ljubazan glas postao je...
Kraj!
Slušam te pažljivo,ni riječ ne progovaram,ne
prekidam te u tebi tako važnom trenutku.
Sve si predivno smislio,priznajem,shvaćam koliko
ti je žao i da shvatio si koliko ti značim.
Teško dišeš,osjećam,ali puštam te da izgovoriš
tu zadnju rečenicu,da kažeš kako ne možeš bez
mene,kako te sjećanja proganjaju i da me želiš
natrag jer prošlost je bila nezaboravna,ali od mene
ćut ćeš samo kratak odgovor,hladan poput onog
vjetra što prolazi mi kroz kosu...Samo ti mogu
reć kratku rečenicu:''o tom sam ti ja pričala''.



BUNTOVNICI-ERREWAY

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
















Cool Graphics


Cool Graphics

Cool Graphics

Click here to get hot comments and graphics...

Funny Friendster Comments
| Job Openings




Click here to get hot comments and graphics...

Comments for Myspace
| Work From Home Jobs




Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics


Cool Graphics

Cool Graphics

utorak, 06.05.2008.

Pjesme

MOJE NAJMILIJE




PRVI PUT


DEVOJKA


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.