..in the agony of life..

utorak, 26.06.2007.

Štafeta

Prebacio mi pyriel štafetu (skoro napisao da mi Štef prebacio štafetu)..
Pa da vidimo:
eto došla i meni štafeta... dakle... duboko dišem, trebam biti iskren, odgovarati po redu, polako i sabrano... jesam? jesam... idemooooo

1.) 5 Stvari o sebi
1. Mrzim kada me lažu, mrzim dvoličnost, oholost, egoizam, narcisoizam i sve tomu slično. Ali najviše, kao što sam napisao i na blogu pod "O meni", najviše mrzim izdaju. Nek' shvati tko kako želi i komu kako paše.
2. Dobar sam savjetnik kod problema i samnom se stvarno može razgovarati, ali nekako ne volim prečesto neke prizemne teme. Manje-više se većina razgovora samnom pretvori u razgovor ozbiljne tematike.
3. Spomenuo pyriel na ovoj točki da je vječni pesimist, a opet sanjar. Mogu se s time poistovjetiti, baš je dobro rekao. Smatram da je bolje biti pesimist, jer tada si uvijek spreman suočiti se s najgorim.
4. Vjerujem u bolje sutra i znam da će doći dan kada ću se nasmijati svim problemima koji me prate i koji su me pratili u životu. Jednostavno, unatoč pesimizmu, vjerujem u onu: "Bit će bolje!"
5. E sad nešto o mojim strastima (izuzmimo cure i ljubav...). Jedna od njih, nazovimo strasti, je mistika. To je nešto što me oduvijek zanimalo i na što sam oduvijek gledao sa žarom u očima. Također.. obožavam pisanje, pišem oduvijek, jednostavno volim svoje misli negdje zapisati da ne odu u nepovrat. Isto tako volim pročitati i dobru knjigu. Auti, obožavam ih, lijepo ulickane, sređene i sa moćnim motorom pod haubom. A dalje, ne mogu se sada sjetit. Et'.

2.) Napiši 5 rečenica o sebi
1. Strpljiv, ali do granice!
2. Jedino što mi nitko ne može oduzeti su riječi na papiru.
3. Strahujem od vlastite reakcije na provokaciju, ostajem hladnokrvan, ali.. uvijek postoji ali.
4. Kod svojih stavova ostajem pri svojem "ja", što nekad znači da se slažem s nekim, a nekad da se ne slažem ma tko god ta osoba bila.
5. Veza je za mene povjerenje, kompromis i davanje najboljeg dijela sebe.

3.) Ili...ili....
Ljeto ili zima...- Zima jer se tada, unatoč hladnoći i svim minusima zime, osjećam bliže samome sebi. :s
Toplo ili hladno...- Kako kada!
Crno ili rozo...- Crno bez razmišljanja.
Narodnjaci ili metal...- Ovisi o raspoloženju, o kojem se autoru radi i o kojoj se pjesmi radi. Na ovo pitanje bih u odgovoru bio prisiljen globalizirati žanrove, a to je nemoguće.
Motor ili auto...- Auto, bez obzira na adrenalin koji pruža motor. Ali teško pitanje u svakom slučaju..

4.) Pitanja...
1. Koji je tvoj savršen dan?
Dan proveden uz osobu koju volim. To mi ispuni dan.
2. Što vas na ljudima prvo privuče?
Najčešće pogled, a onda i stavovi. Sve ovisi o spolu tih ljudi hahaha!
3. Koje vas stvari kod ljudi živciraju ili smetaju?
Pročitaj prvu od 5 stvari o meni. =)
4. Da morate birati, biste li izabrali ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, a nema voljenu osobu kraj sebe ili čovjeka koji nema novac, a ima pokraj sebe voljenu osobu?
Ljubav se ne može kupiti, a istinskim bogatstvom smatram ono duhovno, a ne materijalno. I zato bih uvijek odabrao ulogu siromaha koji kraj sebe ima voljenu osobu.


A sada da ne zaboravim, štafetu treba predati i dalje. Štafeta ide dalje .::haltia Terhi::., teta Maca, Anahita, sale i Beautifully Chaotic.
- 16:56 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

..koliko vas je do sada bilo..
Free Web Site Counters