xxx Credits.^^

x Design: Sk8Designs.
x Bascode: Ldz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Wxy :P

Image and video hosting by TinyPic

-"U ratu nema moralnosti", rekli su. "Ljudozderi nisu nikad dnevno ubili vise nego sto mogu pojesti. U vasim ratovima tisuce su ubijene za nekoliko minuta. Mozda bi bilo dobro predloziti vasim vodama da sukobljene strane pristanu na pet minuta borbe. Zatim neka roditelji dodu na bojno polje, sakupe dijelove svoje djece, odnesu ih kuci, zale za njima i neka ih pokopaju. Nakon toga mogu se dogovoriti za jos pet minuta borbe. A mozda se i nece dogovoriti oko toga. Tesko je pronaci smisao u necemu sto je besmisleno."

-Poruka iz zauvijek

* Oni koe chitam *

Beta ;)

Mlađo <3

Mermaid Syren. :)

Zoey. ^^ :)

Still Holding My Tears

Alice. (:

Glorijini diZzZzOwI. - Najbolji na svijetu. :]

JA ^^ Ili JA sa frendovima :PP

Plesokaz. Karlovac. ♥ Mc Donalds ♥ Hohoh : ))

Image and video hosting by TinyPic

Da se nađemo, pa da uz espresso, pokušamo opet biti par. ^^

Image and video hosting by TinyPic

* pLaWoOkO mAlLo ChUdOOo * : )))

Image and video hosting by TinyPic

^^ ♥ ^^ Ma nije mala naivna, zna ona šta je dobila ^^ ♥ ^^
Image and video hosting by TinyPic

* Kad me, moje milo, tu ne bude bilo *

Image and video hosting by TinyPic

Uska haljina. ;)

Image and video hosting by TinyPic

Malo smo pili, veseli bili :PP

Image and video hosting by TinyPic

Gubim glavu na tvoj znak, vodi me u polumrak. ;)

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ptica kažu skitnica, gdje je ljubav tamo putujem
Image and video hosting by TinyPic

Freakushe :P

Image and video hosting by TinyPic



~~ .. I kao nož zabolele me reči, pogodilo me, kao grom iz vedra neba, rekao si da nećeš da se pravdaš .. ~~

U petak na Simonicu :PP Juuj dolazi Simonna Gotovac u Campari. :D
Haha pjevat će tri pjesme :DD ma bitno da ja idem xD. Meni najbtinije da idem plesat i zabavit se s frendovima :)

- A subotu moa Anna aja kod mene, aaa lumpujemo ja ona i Iva. Vikend mora bit preee ^^ :D A opet sam ja imala gonjnu anginu, nisam bila 2 tjedna vani :S
No da :DD post prie ovog pisala sam o tom kak me ljubav opet iznevjerila :S . E pa ja se vrat'la u akciju. Imam dececa novoga :PP A ovom jopcu bivšem, imam sam za reć: Daj ućuti, ne hvali se isti si ko svi, jesi dobar, jesi zgodan, ne i NAJBOLJI :PP

Bitna sam si 8-)
Get over it, ne? :D
Ajd bok ljudi :P



Ja & Nika, jel :D
Image and video hosting by TinyPic


x Komentari [ 26 ] x



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.