Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

28.11.2006., utorak

VRATIO SAM SE IZ INOSTRANSTVA!!!!!!

Sestre


Evo mi već trideset jedna godina.U četvrtoj sam deceniji.Mnogi oženjeni imaju ljubavnice.Najčešće devojke. Zbog para ili zbog lepote.Ili oboje.To nisam voleo,a desilo mi se baš to.Ja sam ustvari veren.Tijana mi je devojka. Ja i Tijana se volimo.Ona je stomatolog.Odličan student je bila.Pametnija od mene.Ja sam što zbog ženskih,a i ne znam više...Ja imam višu školu.Radim sad u jednoj osrednjoj firmi.Živimo u stanu njenih roditelja.U našem malom rodnom gradu.Ona je sad na specijalizaciji.U Nemačkoj.Tamo joj žive roditelji.Obećali su nam kupiti stan.Njenu novu Astru sada ja vozim.Šta više da Ti kažem.Tijana je ipak dobra riba.Nije lepotica ali ima šarma. Ja sad živim sa roditeljima u stanu gde sam rođen.Na drugom spratu solitera.Čim dođe venčaćemo se. U mom soliteru na četvrtom spratu, žive dve sestre, Biljana i Ljiljana.Znam ih kao klinke.Sada su obe studentkinje.Mlađa Ljiljana je brucoškinja.Studiraju u drugom gradu.Kad bi se sreli na stepeništu, Ljiljana se uvek lepo javi.Ponekad se malo osmehne.Biljana nikad.A red je,stariji sam.Komšije smo.I goveda muknu kad se sretnu.Neka što se ne javi, nego njeno lice.Ona me jednostavno mrzi.Neka negativna energija. Gleda me kao ratnog zločinca.Kao najveću sramnu lopinu.Samo što me ne pljune.Šta sam joj to uradio?Bilo kome od njene rodbine?Strašno!A što to mene tangira?Jer ja sve više mislim na nju.I noću i danju.Mala je bonbona.Obe nižeg rasta.Liče.Samo što Biljana ima pravu,smeđu kosu.Paž friz.A Ljiljana ima smeđu,dugu, gustu i kovrdžavu.A la Lidija Vukićević.Biljana ima lepe ruke.Krupne kosti.A Ljiljana je buca.Dobri guzovi. Sva kipi.Noge debele ali itekako napaljive.Ima i sise dobre.Lice anđeosko.Prava seksi prasica.Biljana je super riba.Nizak rast ali krupne kosti.Jake butine.Dobra guza.Sise okrugle i tvrde.Ruke jako lepe.Široka ramena.Lepa u licu.Seksi,baby face,što se kaže.Strava ribica.One ne znaju da ja imam devojku.Jer Tijana ni blizu nije nikad bila moje kuće.Ne daju moji roditelji.Tek posle venčanja.Takav je običaj.I ne.Mlađa nešto, a udata, moja sestra je kritikovala.Ništa.Zato Tijana, pa dosta često, neće da spava samnom.Samo kad ona hoće?"Aaa...ja sam staromodna devojka,ništa pre braka".Kaže ona i šipak mi pokaže.E u tri pičke materine.

Sviđale su mi se obe kao tinejdžerke.Mene je život nosio na škole.Tamo sam i Tijanu upoznao.Kako sam sada bez Tijane,dosađujem se.Jul je i velika je vrućina.Sestre su došle kući sa fakulteta.Sreo sam Ljiljanu.Šorc.Majica do pupka.Sva kipi.Javila mi se uz osmeh.Ko ne bi ovo kresnuo.Sigurno se momci sa nje ne skidaju tamo gde studira.Okrenuo sam se i dugo gledao za njom.Melju joj guzovi u hodu.Takvo seksi prkno.

Jul je počeo,a raspalila nesnosna vrućina.Ja stojim na terasi.Dole Biljana ide da baci smeće do kontejnera. U beloj majici i crnom šorcu.Ja pikiram pogledom u njen dekolte,odozgo.I kad je otišla do kontejnera,pa i kad se vratila.A u...a u....Ne nosi brus.Sise kao dve manje lopte.Tvrde.Neviđeno.Žmarci me prolaze.Trčim do ulaznih vrata.Otvorim i izađem.Ona prolazi spuštenog pogleda.Ni mukajet.A njeno telo.Kao da me zahvatila severna vetrina.Miriše joj telo.Snaga njenog tela.Obline.Ženstvenost.Gledam njene jake butine.Zategnuta.Prelepe ruke. Devojačke.Sise ispod maje.Nemam mira od tada ni malo.Celo njeno telo,pojava..e...mrak. Onda odlazim u WC i drkam.Kao tinejdžer.Šta život čoveku spakuje.Od tada i još više mislim na nju.Da ni jednu ženu više ne poželiš.

Jednom ja došao kolima.Parkirao ispred solitera. Kad...ide Biljana.Ja odvrnem ozvučenje.A kao nešto u kolima sređujem.Tuče "Kolonija".Tuku basovi.Mislim dobar auto i dobra muzika...Ona prolazi.Ni pogledala me nije.Ni auto.

Zle sam volje.U firmi neki problemčići.Veče je i ja odem u jedan kafić.Tražim školskog druga Petra.Konobar je tu."Ne radi danas", rekoše.Okrenem se kad jedan klipan počeo Ljiljanu da drpa u ćošku.Ali ga ona ljutito gura. Ovaj dosadan.Štipa je za salce iznad kuka.Priđem i kažem:“Ne diraj mi komšinicu kretenčino“!Pogledao me i izašao napolje.Mislio sam da će me sačekati.Otišao je.Bio mi pun kurac svega.I njega.I svih takvih. Ma,mlatio bih ga kao vola u kupusu.Samo da je krenuo.Kako ljigavu facu samo ima.Ja i Ljiljana sednemo i popijemo piće. Veselo ćaskamo.Dovezemo se kući.Raspoloženi.Kažem:”Imaš li momka... tamo”?”Nemam”,odgovorila je.Kažem: ”Kako lažeš,a kolike sise imaš”.Vrisnula je od smeha i pobegla u stan.

Nedelja,oko deset uveče.Ja trknuo do dragstora da kupim cigarete.Na TV-u će početi uskoro dobar film. Nema baš mnogo ljudi.Sretnem Ljiljanu...I završimo u najgušćem mraku.Kolima je dovezem na jedno mračno i pusto mesto.Ćaskamo o svemu.Rekla je da tamo na studijama nema momka.Oni koji bi joj prilazili bi samo da joj spuste gaće.Da se ona naguzi,a oni da se popnu.Kad se istresu da kažu:”Ćao mala”...Podilaze me žmarci i diže mi se.Priča mi da je vreme došlo bilo obema da izgube nevinost.To je sad moda.Obe su pikirale na mene. Tinejdžerke vole starije momke.Imale su poverenje u mene.Komšija.Njihovi roditelji su puno lepog pričali o mojim. Mada se nismo posećivali.Znači htele su da ja budem prvi.Ja sam bio hladan i nezainteresovan.Znam to nisam mogao a da ne primetim koliko su zgodne.Bojao sam se.Maloletnice.Šta ako roditeljima ispričaju.Ja nisam imao poverenje.I dok razmišljam,osetim da mi je šlic raskopčan.Da se njena čupava glava saginje.Da njene anđeoske usne golicaju glavić mog penisa...

Prošlo par dana.Popodne je.Ja u parku sa Ljiljanom.Ona mi saopštava predlog.Prihvatio sam.Vrelina.Svi spavaju. Dolazimo u njihov stan.Roditelji su daleko.Otišli da sa kumovima beru u nekom voćnjaku višnje.Kumovi imaju taj voćnjak.Ili je zajednički...Nije bitno.Otkačio sam.Odlepio.Izgubio kompas.Biljana je negde izašla. Sa društvom.Ljiljana je zaključala vrata ulazna od stana.Ja odključam da ne vidi.Igram na sve ili ništa.Sad ili nikad. Našle su one momke da im budu prvi. Biljana je žestoko želela muškarca.Samo na to je mislila.Da presvisne,samo to da ima.Čak je jedno vreme i školu bila zabacila.Posle "onoga",došla je opet sebi.A taj momak je posle našao druge devojke.Kad su cure videle da njih dvoje furaju.Nudile su mu se.Malo i njima odžak da prodžara.On je onda odleteo njima.Kad mu može biti da uživa.Ljiljana je prvo pušila pa se onda jebala.Ljiljana je sedela na času.Dobila je poruku na mobilnom telefonu.Izašla je u WC,muški.U kabini je jednom dečku dudlala sagnuta.Nije prošlo mnogo,a dečko je praznio pišu.U njenim ustima.Ja sam ribu tucao tek na faks kad sam otišao.Pre toga ne.Bio sam žalostan.Kako su neki momci rasne ribe karali.Bilo je i tada dobrih riba.Sad vidim da ima puno rasnih lepotica.

Ja i Ljiljana očas goli.Gusta kosa,pa joj je i "šuma" dole gušća.Nisam reč progovorio.Stojim.Ona čuči i puši mi. Sve sama radi.Slobodna.Dugo mi cucla.Odlično.A onda je na krevetu povalim.Pičkica joj nabubrela.Umazana sokovima.Jebem je.Ljubimo se.Stiskam joj jedre sise. Ona uživa.Onda ustane i naguzi se preko pisaćeg stola.Ja je uzimam odpozadi.Stežem joj sise.Ona stenje, oduševljena.Napaljena.Slatko joj.Uživa.Ulazi Biljana!Vrata su bila odključana.Vidi seku da uživa.Vidi da seka samo što nije počela da svršava.Ali ko tuca njenu seku?!Naglo se okrenula i izašla van stana.Ljiljana stenje,njišti.Slatko me gleda.Svršava ispod mene.Ševio sam je još tri puta ali ne u ovom stanu.Ono što sam želeo ispunilo se.Biljana je ušla i videla nas.Nadam se dobrom.Nadam se pobedi.

Silazim niz stepenice.Stoji ispred ulaza Biljana.Učtivo me zamolila da je prevezem do autobuske stanice.Kaže da će da zakasni na autobus.Smrtno ozbiljna.Kurac će da zakasni.Samo njen izgovor.Mislim se:"Došla maca na vratanca".I povezem je na stanicu.

Prošla su tri dana.Ja, sam, u gradu.Noć već pala.Sretnem Biljanu.Sama.Smeje mi se...I završimo u mraku. Tu je blizu šumica i livada.Goli smo začas.Padamo na suvu zemlju i meku travu.Sparna noć.Ljubimo se žestoko.Pipam joj i hvatam lepe butine.Stiskam dve savršene sise.Moja sva.Njene usne.Uzimam je.Mala stenje. "Paradajs", što Amer kaže.Posle seksa pušimo jednu cigaretu i ležimo na travi.Ona će meni:”Predala sam ti se, jesi li sad zadovoljan?Trebalo je još dugo da te mučim”.Kažem joj:”Ne mučiš ti mene,već tvoju mačkicu”.Smejemo se slatko.Njeno ponašanje na početku priče je bio njen revolt mojoj hladnoći.Znala je da sam je zapazio.Da joj fiksiram pogledom njene strava sise.Tucali smo se još.Jednom mi je u kolima rekla da zna za Tijanu.Videla nas je u jednom kafiću.Proradila je njena ženska sujeta ili ljubomora... ili šta već.Sad kad imam devojku,dolazi ih još. Kad sam bio tinejdžer nisam imao ni jednu.Sada je došlo vreme da naplatim sve.

Prošlo je neko vreme.Još malo pa će mi i Tijana doći.Sad kad sretnem Ljiljanu u stepeništu.Srdačan pozdrav. Jednom me je kad nikog nije bilo,za kurac uhvatila.Samo za kratko.A kad sretnem Biljanu,srdačna je.Smeši se.Poljubimo se strasno kad nikog nema.Malo i rizikujemo.Vidim neku setu u njoj svaki put.Ona me želi. Zna ona da nas dosta godina deli.Devojka je našla nešto u meni.Iskustvo,sigurnost,zaštitu,ljubav.Zna da čekam Tijanu.

Ne mogu nikako njen više biti.Ona će naći još momaka.Život je pred njom.Naći će i svog princa.Životnog saputnika.Jednom.Ja joj to od srca želim.Ja imam Tijanu.Volim je.I nije samo zbog interesa.Mi smo jedno za drugo.Volim je.Obožavam je.Mala je...strava.Ali samo Tijana.Ni jedna druga.Da napustim nju?Tijanu?! To ona nikako nije zaslužila.Ni u snu, ni u ludilu.Tijana je moj život.


- 18:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts