Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

20.07.2006., četvrtak

Neki puta putovanja su pravi užitak.... Zar ne?

U povratku sa odmora


Polu prazan autobus a ja seo u šarage, mislim se ala ću da se izvalim do N.Sada spavanje čitav put,a ona sela ispred mene i sluša muziku, slušalice u ušima pomera malo ramenima predivnim ramenima i lupka njenim dugim tankim prstima sa šarenim noktima a ruke takođe tanke ali jake vidi se. Stižemo na trajekt prolazim pored nje kada sam izlazio da zapalim pljugicu, rukom dotaknem njenu ruku koja je stajala na naslonu sedista ispred njenog ali kao neprimećujem, izlazim palim gledam u more i kako ga trajekt seče praveći male talase, neko me dodiruje po ramenu okrećem se puštam dim, kad ona pita "Hoćeš li bombonu?" uzimam, kaže mi -Ne grizi sisaj ih ja sam Mila.
-Uroš i volim da sisam.
-Smeje se i pita gde putujem?
-U N.Sad kažem i prihvatam smeh, ona će u Suboticu. Trajekt stiže na drugu stranu, ulatimo u autobus krećemo, ona okrenuta ka meni i nastavljamo razgovor pričamo o svemu i svačemu, ona ima 22 a ja 30 god. vraća se otišla je na more da zaboravi dečka sa kojim se posvađala, a ja sam bio sa devojkom na moru ona je ostala sa drugaricama a ja se vraćam moram na posao. Primećujemo da je Budva a tema razgovora SEX, pitam je da li je našla nekog na moru, kaže da nije - "Ma sve napaljeni džiberi ("Ne zameram što su napaljeni kada izgledaš tako dobro" primećujem naglas). "I ti, videla sam te sa devojkom par puta imali smo apartmane blizu" (i tačno je opisala),
-Primetio sam i ja tebe a ko ne bi.
Polako dok se penjemo a more sve dalje a da prešla kod mene i sve više dodira dok pričamo njeni prstići na mom kolenu op nije sve jedno(pa stvarno nosi žutu majcu bez rukava nema grudnjak pocrnela a grudi čvrste ipak cupkaju po malo šorc uzak noge čvrste crne ludilo) javlja se crv i pomera se bori se za prostor u šorcu sa kojim nikada nenosim gaće (ima posatavu) frka još malo i otkriven sam vrištim u sebi.
Podgorica izlazimo uzimam nam po sok ladan palim pljugicu ona priča kao poludela već me gurka ono drugarski, autobus polazi između nas i ostalih putnika ima dva reda sedišta, ona podiže noge na sedište i grli ih(e sada sam gotov) grudi pritisla sa predivnim nogama tako da one po malo ispadaju sa svih strana stopala kako sam i očekivao divna, autobus koči i ona se pridržava, opa ruke joj popuštaju sa sedišta i pravo u krilo hvatam je za struk podignuta majca dozvoljava da dodirnem njenu kožu nežnu i negovanu sekunde postaju vreme, ona prelazi preko sada već polu dignute kite dok se vraćala u sedeći položaj, pogleda me osmehne se a i ja moja ruka na njenim ramenima pogled već na grdima a bradavice ukrućene probijaju majcu spustila mi je ruku na krilo, pitam je a šta sada? ona se smeška, ja stavljam ruku na njeno koleno ona se vratila u položaj u kom je bila pre kočenja, prbacuje ruku prko mog ramena grli me, ja nju pomazim po nozi tako da i grudu malo dodirnem ali tako nežno da sam oseio drhtaj vitkog tela stavljam ruku na njen vrat primičem se i počinjemo da se ljubimo, neznam koliko je trajalo ali kada smo se odmakli bili smo toliko zbunjeni da smo se samo pogledali i nastavili dalje sa ljubljenjem sa tim da je ona ispružila noge i našla se u mom zagrljaju mazio sam joj noge i guzu (a guza srednja i čvrsta) uzbuđen do neba ma više. Nekako se pomerila da bi mi dodirnula kitu i zadovoljno se nasmeši moji prsti u šorcu dodiruju vrh guzine linije ona se zadovoljno pomera tako da moja ruka oseti da joj je maca obrijana, naravno stavljam ruku dublje da oseti macu ali se pomera šapuće "Prvo ja" puštam je da ga izvadi, kad ga je dodirnula bio je već skroz ukočen a i ja bi skočio ali ko će ka smo u autobusu, lagano pomera kožicu gore-dole mrak je ne vidi ga prelazi noktima po testisima sav sam se naježio, spušta glavicu zateže kožicu i tako ga je uzela sa toplim usnama da sam mislio da sam već gotov ali nism bio, rukama sam masirao njene grudi i pridržavao je na sedištu, u njenim ustima je a rukama mi zateže kožicu do pucanja neznam koliko je trajalo ali osećam kako iz mene kreće lavina (mislite da ga je izvadila) stiska ga usnama još jače završavam u nju a ona ga cedi usnama a on se ne smiruje i nimalo nije mekši a ja sam joj tako stisao guzu da je poplavela svog me je izcedila, ali i kita iz zahvalnosti valjda nije ni malo posustala. Ne znam gde sam nisam ni primetio da me gleda kad spazih privučem je i poljubim ona je već sva progutala spušta se mazim joj grudi i spuštam drugu gruku u gaćice sada se neizmiče dozvoljava mi da je osetim koliko je vlažna, masiram joj klitoris ona se savija od uzbuđenja, autobus staje pauza, pale se svetla ostavljam ruku gde je bila i pravimo se da spavamo, svi su izašli a ja joj otkrivam grudi i stvarno su divne sa malim krugom oko bradavica još uvek čvrstim, podiže se pijemo neki sok ali ne izlazimo sada ona seda do prozora a ja ležem u krilo izvadila je peškir raširila na sedišta spustila šorc i gaćice ispod kolena, putnici ulaze ja joj gledam macu koja je ne divna nego i neopisiva, malo raširene noge moja glava upala malo primirujemo se. Autobus kreće gase se svetla ona jednu nogu prbaci na sedište tako da sam između nogu i počinjem da je halapljivo ljubim ona predivno miriše koliko je samo vlažna stavljam prst u nju ona se grize i drhti osećam kako joj dolazi svršava ja sakupljam njene sokove uživam i sam još je malo ljubim podižem glavu ona ukočena, sada se već spušta na sedište nezgodno je ali nekako se namešta ulazim u nju ona poskakuje a ja bi urlao uzima moju ruku sada nju grize ubrzavam i zajedno svršavamo drhteći od ludila i strasti u glavi mi bubnjevi grizem joj grudi kakva poplava sreće. Ostatak puta nije bio jednako zanimljiv jer smo oboje osećali uz sreću i pomalo zbunjenosti a kako i ne bi ali strast je jača od svakog razuma. DA LI JE SIŠLA U N.SADU???

- 15:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts