Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

14.07.2006., petak

Da moji fanovi užu u moj um

image hosting

image hosting


moj je NAJVEĆI!!!!!

Kasetofon


Imao sam devojku. Zvala se Bojana. Išli smo već neko vreme. Onda bi pred veče došli u moju kuću. Tata je pekar i radi noću. Mama bi otišla da obiđe bolesnu sestru na selo. Mi u mojoj sobi. Puštam moj kasetofon da svira. Stereo je i ima jedan dek samo. Ljubimo se. Kako se samo slatko smeje. Ima farmerice i crnu majicu. Sluša rok muziku. I hevi metal. Puši neke duge a tanke cigarete. Niža je rastom. Noge su joj tanje do kolena. Od kolena su joj jako lepe. Malo idu u X. Širi kukovi. Guza fantastična. Ali stvarno fantastična. Stvorena da joj odmah ono radim odpozadi. Prosto da se ne skidaš sa nje. Ruke su joj jako, jako lepe. Seksi. Izvanredan oblik. Kosa crna ni duga ni kratka. Natapirana. Ponekad bi je zalizala. Onda bih joj skinuo majicu. Ima super sisiće. Duguljaste. Kozje sise da se našalim. Hvatamo flašu vinjaka. Cug ona pa ja. Pa tako nekoliko puta. Smeh, šala, grljenje, mazenje, poljupci. Grli me njenim fantastično izvajanim rukama. Lepa joj i šaka. Nokti kraći, negovani. Hvata mi kurac tom malom rukom. Drka mi. Skinemo se goli. Volim dok stojim da ona kleči i puši mi. Tako mi to prija. Pošto sam je dole obradio jezikom, ulazim između njenih nogu. Ona leži. Postavljam joj jastuče pod glavu. Hvatam joj i gnječim obe sise. Onda se ona obrće da je uzmem odpozadi. Gledam savršenu guzu. Prodirem snažno u nju. Ulakšavam. Dišem duboko. Pali me opasno njena pozadina. Uzbuđen sam pa samo što ne svršim. Onda ulakšam. Naginjem se i ljubim je. Ljubim joj usne, ližem jezikom. Osećam i njen jezik. Onda opet gas dodam. Ona tako uzdiše. Njišti kao poni kobila. Ovo me izuzetno pali. Talenat je da raspali muškarca. Hvatam joj sise i mesim. Onda joj pipam lepe zategnute butine. Gnječim joj guzove sa njenih širokih kukova. Svršavamo oboje. Spavamo zagrljeni. Ujutro... zornjak. Samo sad ne odpozadi. Među njenim sam raširenim nogama. Ljubim je strasno i dobro joj stežem sisiće. Prodirem u ritmu, a ona prevrće očima. Stenje, smejulji se, nežno mi kosu čupa...

I našla je drugog. Izbegava me. Ne javlja se. Nije na sastanak došla. Neko je sad ima? Ne znam ko? Naše noći je za tili čas prodala. Taj sigurno para puno ima? E, šta ću sad? Veče je i sam sam u kući. Idem po sobi nervozan kao ris u kavezu. Muka mi je. Ni vinjak ne pomaže. Znoj me probija. Imao pa nemao, kletva me stigla. Grizem usnu. Tuče sat dva posle ponoći. Nemam mira ni sna. Sedam u fotelju. Gledam moj kasetofon. Zamukao je baš kao i ja. Bez struje je mrtva stvar. Volim ga ali sam štedeo za moćnu liniju. Volim muziku. A sad vidim da je sve to sranje. Sve je mrtva stvar. Bez žene i bez ljubavi. Sve je golo govno. Žena je najbitnija potreba i najveća lepota koju je Bog ikad stvorio ili će ikad stvoriti.
Za koji dan odoh u kafić na drugi kraj grada da se malo opustim. Bojanu tamo najverovatnije neću sresti. Sretnem mog prijatelja ili druga Milorada. Zapričali se i ja se opustio malo. Odlazimo. Kažem Miloradu za Bojanu. Mislio sam da mu se požalim kao drugu. Slegao je ramenima. Žurio se negde.

Prođe jedno desetak dana. Tuga ne jenjava. Praznina. Besmisao. Opet odem u onaj kafić. Tamo sedi Milorad. Ćaskamo uz pićence. Ja se opet opustio. Onda će ti Milorad meni reći, a nekako sa nekakvom, pa da kažem radošću uz ciničan podsmeh: "Sinoć posle rok koncerta je odveo u Đul baštu. Znaš li da onaj Nenad jebe Bojanu?!"... Udari me čekić. Smrači mi se. Đul bašta je jedan napušteni magacin gde momci dovode devojke na seks, ako nemaju gajbu. A kako je srednja škola u blizini, mnogi su parovi sa časova tu dolazili. Padalo je tu nevinosti... iha. Smrče mi se na Milorada. Koščatom rukom ga hvatam za grlo. Zadavio bih ga kao pile. Muk u celom kafiću. Onda ga pustim. Dam konobaru više para nego što su ova dva pića. Odem kući.

Opet soba i opet besana noć. Zar sa onim Nenadom?!Znam ga malo iz viđenja. Crnomanjast, lepuškast mladić. I šta je on ustvari? Besposličar obični. Pomalo negde kao i nešto radi. Sad da je Milorad tu... Pa mi ga nekako bi žao. Bili smo na jednoj žurci. Tu mi je pokazao Bojanu. Govorio mi je da je opasna i da je samo za "trpanje"... Nisam slušao, krenuo sam i upoznali smo se. Fizički sam jači od njega. Ali kako je samo pakostan bio. Mogao je da prećuti sve. Zna da sam lud za Bojanom. Stežem pesnicu do krvi... A krv mi ključa, vri i u paru se pretvara. Šta je to samnom? Zašto sve ovo? Da li je ovo ljudski sve? Da li sam muškarac samo, čovek samo, mužjak samo, ljubomoran samo, slabić samo? Ala boli, majku joj jebem i sudbini!On je sad žvali.
Ja sedim i gledam u plafon. Zar tako da mi se desi. Sažalim se na svoju teško bolesnu, gore pomenutu, tetku Dragu. Setim se da me je mazila kao dete. Zaplačem. Tako danima. Ne mogu, e ne mogu da se smirim!Bol, praznina, crni dani dođoše. Sad da mi se skine Nataša Bekvalac ne bih je ni pogledao. A da nije tako videće se za koji momenat. Kako mrzim taj izraz "trpanje". Ni jednoj devojci ne trpam. Samo ljubav. Ni jednu nisam uzeo pa otišao. Tante za tante. Strast za strast. Volim da volim i znam da volim.

U našem gradskom muzeju smo radili nešto ispred moje firme. Tu upoznah Vesnu. I spanđamo se mi. Pola godine kako smo u vezi. Moja soba. Kasetofon tiho svira. Ljubimo se goli na krevetu. Volim je iz sve snage. Kako me samo gleda njenim srnećim očima. Plavuša paž frizure. Žestoko se ljubimo. Mazim je svud po telu. Ona mene isto dodiruje. Joj, koji osećaj. Grabim joj dojke, stiskam i mazim. Padamo na krevet i valjamo se. Zagrljeni u toplini ljubavi. Dižemo se sa kreveta. Kao iz vode da izranjamo. Zadihani hvatamo vazduh. Dok dolazimo do daha, mazim joj okruglu lepu guzu. Ona me gleda i strasno se smeje. Opet nam se usne spajaju. Kljuckam je poljupcima. Hvatam usnama gornju pa donju usnu. Pa onda jezik njen... mačiji... lepi. Hvatam je obema rukama oko njenog uskog golog struka. Diše ubrzano. Smeje se. Kao da me čika i izaziva. Onda je oborim na krevet i gurnem karlicu među njene noge. Onda nagli trzaj. Uzimam joj noge i podižem. Prodirem, a ujedno joj ljubim njene lepe listove na nogama. Grlim je ponovo, u mome je naručju. Volim je duboko i neizmerno. Mrvim joj usne poljupcima. Grlim je snažno kao da mi je neko otima. Prenosim otkucaje svoga srca njenim grudima. Jednom šetamo, a ona se nešto uzjogunila. Svađala bi se. Uzmem je za ruku pa oko struka. Pritisnem je uza neki zid i strasno ljubim. Dugo. Mazim joj lice kao malom kučetu ili mačetu. Grlim je svu. Tako ti je to bilo.

Dolazim kući sa Vesnom i dvogodišnjim Markom. Ne živimo u mojoj kući. Samo smo došli roditelje da obiđem. Ulazimo u moju sobu. Marko bi da uzme kasetofon. Vesna kaže: "No, no... dirati, to je tatino". Puknem nogom kasetofon. Razbije se o zid. "Diraj Marko, draže su mi oči tvoje od ovakve skalamerije"! Dete radosno uze kasetofon. Do doveče ga je rasturio. Biće valjda majstor neki.

Volim Vesnu neizmerno. Ali kad je rođen Marko, e to je sada ljubav koju pre nisam poznavao. Srce mi bije za njega. Iznad svega na ovoj zemlji mi je on.

Sedim u kafiću sam. Pijem vinjak i razmišljam. Setim se Bojane. Šta da sam ušao u brak sa njom pa da mi onda uvali kurac onako? Bar tada nisam bio u braku. Šta da sam sa njom dobio Marka, pa ga uzme i pobegne sa švalerom preko grane? Pomisao na to me je uzrujala. Stežem čašu na stolu. Ali šta je dobro u svemu tom. Proveo sam se sa njom. Spavao sam sa njom. Pa jebi ga. Ona je malo lepša od Vesne. Zaboravljam je. Mada se i setim. U duši je ostala rana koja ne zarasta. Volim je još uvek.

"Volite neprijatelje svoje"... Citat iz NOVOG ZAVETA... SVETO JEVANĐELJE OD LUKE

- 04:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts