Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

12.07.2006., srijeda

Ovo mi se desilo.....

Tvrdi sex


Do sad sam radio na najrazlicitijim mestima, razlicite poslove. Jedina stvar koja veže sva ta radna mesta su lepe žene koje sam upoznavao radeći na njima. Takođe, i te žene su bile različite, ni jedna nalik prethodnoj - zavisno od mesta na kojima sam ih upoznavao. Ipak, najposebnija od svih je bila ona koju sam upoznao baveći se sportom.

Radio sam u ekipi koja je spremala jednu našu trofejnu žensku ekipu. Tada su već bili razbijeni stereotipi o "ružnim i muškarastim" sportistkinjama, na parketu pred mojim očima su svakonevno poskakivala i izvijala se prelepa tela devojaka koje su sa gracioznim i energičnim pokretima privlačile moju pažnju ma koliko se trudio da ostanem profesionalan. Ono što je mene najviše privlačilo kod tih devojaka je njihova posebnost u ženskom svetu, kako fizička tako i mentalna superiornost nad ostalim ženama. Ostavljale su jako snažan utisak dok sam ih na utakmicama i treninzima gledao kako operisane svih ženskih slabosti, srčanije od većine muškaraca koje poznajem postižu svoj cilj gazeći preko poraženih. Ovovremene Amazonke! Kako sam i sam sportista, nije mi bilo tečko da nađem zajednički jezik sa njima i uglavnom sam se gotivio sa svakom devojkom iz tima.

Naravno, kao što se u svakoj grupi izdvoji jedinka koja svojim osobinama najviše odgovara nečijem ukusu i privlači ga više od ostalih, ni ova situacija nije bila izuzetak... Gledao bih je dok kao gazela trči parketom, često bih se čudio kako je bez truda da ostane ženstvena, pored izuzetne muskulature zadržala toliki sexipil. Sa kratkom kosom, bez trunke kozmetike i oznojena na kraju treninga bila je privlačnija od većine žena koje sam poznavao.

Jednom prilikom, dok sam devojci sa povređenim zglobom pomagao da dođe do svlačionice, kroz odškrinuta vrata sam ugledao neverovatan prizor u ogledalu. Njena izvajana ledja, jaka zadnjica i prelepe butine presijavale su se dok je prelazila peškirom preko njih. Iako se radilo samo o par sekundi, taj prizor mi je narednih dana često bivao u mislima, pa je moja naklonost prema njoj konstantno rasla.

Nisam dozvoljavao sebi da me bilo ko prozre , trudio sam se da ostanem profesionalan. Ipak, od žene se ništa ne može sakriti. Možda je to videla u mom pogledu, osetila u boji glasa dok razgovaram s njom ili je to bila ženska intuicija, uglavnom provalila me je. Nije mi to otvoreno rekla, ali bilo je očigledno ( naravno, samo meni ). Jednog dana posle utakmice me je startovala u hodniku trudeći se da govori opušteno i nezainteresovano:
" E, jel' ideš na Novi? Mogu li s tobom do bloka, usput ti je..."
"Ne idem, idem na Dorćol do sestre - ali ajde, odbaciću te..." napravih se Samarićanin, iako sam svakako išao na Novi.
"E super si, sačekaj me 5 min, odmah ću!"

Dok sam je čekao u kolima, bio sam napet jer nisam očekivao nešto slično. Njena namera je bila jasna, ali ipak nisam hteo da preuranjujem, bio sam cool - bar za početak. Kad je ušla u kola, na trenutak mi se vratila pređašnja napetost - bili smo sami u kolima, po prvi put samo ona i ja. Ipak, šalama i smehom smo razbili napetost, pričali smo o svemu i svačemu. Pomenuo sam kako ću za par dana ići do Valjeva da preuzmem neku opremu opremu, na šta ona reče:
"E, jel' mogu sa tobom? Već nekoliko meseci nisam nigde išla iz grada, samo trening i faks..."
Nisam komentarisao (iako mi je bilo smešno), samo joj odgovorih da ću je zvati ako budem išao i ak0 ona ne bude imala trening.
"Doobro, matori!" dobacila mi je ironično sa osmehom lupivši me dlanom po kolenu.
Sutradan sam je sreo u hodniku, rekao sam joj da idem sutra popodne. Zadovoljno se nasmešila, a onda mi napomenu šapatom:
"Nemoj da pominješ pred devojkama, da se ne pravi priča..."
"Misliš, da ne budu ljubomorne?", rekoh joj sa osmehom. Osmehnula se i otišla.

Sutradan sam je pokupio u njenom kraju i krenuli smo. Oboje smo bili dobro raspoloženi, zadovoljni zbog vremena koje ćemo zajedno provesti. Iznenadio sam se kad sam je video u suknji, još više kad sam primetio da joj odlično stoji. Tokom puta, dok sam razgovarali stalno sam razmišljao gde bi se TO moglo desiti . Izgleda da je ona ranije razmišljala o tome. Rekla je:
"Jel' ti znaš da je večeras igra reprezentacija?"
"Ma gde ne znam, baš razmišljam gde bi svratili da gledamo..."
"Idemo u stan od moje bake, tamo ima TV."
"A da ne dosađujemo ženi?"
"Necemo valjda, odavno je mrtva...Šta se čudiš, ponela sam ključeve od gajbe."
"OK, super,"odgovorih joj coolerski, iako sam u sebi eksplodirao od uzbuđenja.
Požurio sam da završim obaveze u gradu pre nego počne tekma. Izluđivao svaki pogled na nju. Nikada neću zaboraviti kakva je hottie bila u toj kratkoj suknji i svetloj pamučnoj majici. Napokon smo krenuli na bakinu gajbu. Kad smo stigli, uvalio sam se u ogromnu bakinu fotelju ispred TV-a, a ona je otičla do dragstora da kupi klopu i piće. TV je bio teški krš, ali pošto su naši gubili i nisam imao neko interesovanje za tekmu. Ubrzo se vratila, otvorila mi je pivo, a onda se na trenutak se zbunila, jer nije imala gde da sedne osim na sofu koja je bila izmaknuta u drugi kraj sobe.

"Sedi kod mene,"rekoh joj pokazujući dlanom na široki naslonjač fotelje. Ona priđe i sede mi u krilo, sasvim neusiljeno i opusteno, kao da seda u praznu fotelju. I ja se napravih Toša, opušteno sam sedeo cirkajući pivo dok sam je levom rukom nežno zagrlio oko struka. Penis pod njom mi se ukrutio do bola, morala je to osetiti ospod sebe. Počela je da se blago meškolji, a ja sam je blago mazio po leđima. Celo vreme smo pričali i šalili se, a sve ostalo se odvijalo spontano. U jednom trenutku, kad se atmosfera vec uveliko zagrejala, dodirnuo sam joj unutrašnju stranu butine i počeo da je mazim. Najpre je zažmurila i duboko uzdahnula, a onda mi je dala jedan snažan, sočni poljubac. Bili smo neverovatno popaljeni, od svog tog uzdržavanja tokom puta. Opkoračila me je u fotelji, ja sam joj zavrnuo suknju nagore i u mojim dlanovima su se našli njeni čvrsti i izvajani, mesnati guzovi. Dok sam šakama stiskao tu mesnatu guzu, pritiskajući je nadole na moj nabrekli kurac, kroz mene su prolazili talasi zadovoljstva. Dok mi je otkopčavala farmerke, osetio sam pod prstima njenu sasvim ovlaženu vaginu. Kad je otkopčala farmerke, naberkli ud je već "progledao" glavićem iz uskih boxerica. Ustala se, svukla je majicu i pogled mi se zadržao na malim ali savršenim i čvrstim grudima za kojima je moj jezik već žudio. Svukla je i suknju i preda mnom se ukazala njena prelepa figura, duge noge, jake butine i zadnjica,uski izvajani struk ... Opet mi se primakla, poljubila me ovlaš me dodirujući usnama i jezikom, a zatim je krenula jezikom niz mene. Prelazila mi je prstima preko jakih grudi dok mi je usnama dodirivala napeti stomak. Ukrućeni i uzdignuti ud ju je već dodirivao po vratu zategnutim i čvrstim glavićem koji je trenutak kasnije već vlažila jezikom. Ljubila ga je i lizala sve dok oko njega nije sklopila usne i počela da prelazi preko njegovog pljuvačkom ovlaženog glavića. Zabacio sam glavu i grčevito stegao naslon fotelje dok me je obuzimalo neverovatno zadovoljstvo. U trenutku kad je penis nabrekao do pucanja, ona ga nekoliko puta prevuče prstima, i iz njega sunu mlaz sperme. Nije očekivala tako jaku erekciju, pa joj kap sperme prsnu na vrat. Spustih se dole pored nje i obrisah je maramicom, a pogled mi pade na dve prelepe čvrste sise koje sam potpuno zapostavio! Za trenutak, njene štrčeće bradavice našle su se u mojim ustima. Dok sam palacao po njima , a zatim jezikom kruzio oko njih, ona se uvijala od zadovoljstva. Osetio sam vrelinu njenog vlažnog međunožja i prešao sam vrhovima prstiju preko vagine koja je već uveliko bila spremna za penetraciju. Kliznuo sam prstom unutra, ona se izvila unazad i duboko udahnuvši raširila je noge. Našavši se pred tim veličanstvenim prizorom, spustio sam se niže i čim sam jezikom dodirnuo njenu glatku izbrijanu ribicu osetih sokove koji mi ovlažiše jezik i usne. Uvijala se, stenjući i cičeći od uzbuđenja. Rukama sam joj pridizao guzu dok sam klizio jezikom duž njene mokre pukotine. Stenjala je sve glasnije i u jednom trenutku, njen čvrsti somak se zgrčio, butinama mi je stisla obraze i noge su joj podrhtavale dok je energično svršavala. Nakon toga sam je nežno pojubio, i prešli smo na sofu. Sofa je bila starinske izrade, oblikom kao namenjena za ovakve stvari. Pomislio sam kako bi bilo glupo da sa tako jakom devojkom zauzmem neku pasivnu pozu, pa sam se namestio na sred sofe, dok me je ona opkoračila okrenuvši mi guzu. Naslonio sam ponovo ukrućeni glavić na njene sasvim raskvašene usmine i ona je počela ritmično da se nabija. Energično se nabijala na tvrdi nabrekli ud svojim snažnim elastičnim telom dok sam je čvrsto držao za struk i zadnjicu. Sela bi mi na kurac, a zatim polako ustajala izbacujući dupe i uvijajući leđa, nakon toga bi se ponovo snažno nabila. Obuhvatio sam je oko struka, i zajedno smo se ustali sa sofe. Rukama se oslonila na niski stočić ispred nje, a ja sam počeo da joj ga nabijam od pozadi. Izbacila je guzu i nabijala se unazad dok sam joj ga neprekidno gurao i vadio. Jednom nogom sam se oslonio o stočić i snažno sam prodirao u nju sa strane. Ta poza je i njoj godila, glasno je stenjala moleći me da nastavim da je tucam jače. Kako je stvar odmicala, postajala je sve napaljenija i gotovo je gubila kontrolu. Kad sam je jače stisnuo i nabio joj ga silovito, do kraja, osetila je da ću svršiti i reče mi napaljenim glasom:

"Izvadi ga i svrši mi po guzi, porskaj mi cvetić..."
Izvadio sam nabreklog kurčinu vlažnog od njenih sokova, a iz njega su pokuljali topli mlazovi sperme prskajuci njenu jebozovnu, znojavu guzu... Dok je sperma iz nabrekle kare prskala po njenom dupetu, ona je rukama širila dva savršena guza između kojih se nazirao isprskani cvetić. Iscrpljen, naslonio sam se leđima na sofu dok sam sedio izvaljen na podu ispred njene isprskane guze. Okrenula se i povukla me za ruku:
"Kad si je ovako lepo isprskao, zavuci ga...Zar možeš da odoliš mojoj guzi?"
"Gde mogu..."pomislio sam i snaga mi se vratila pri pomisli na njenu tesnu rupicu, onaj zlatni cvetić. Anus joj je bio prilično nakvašen, što mojom spermom, što njenim sokovima. Ipak mi je delovala dosta tesno, pa sam joj zatražio kremu. Uzeo sam kremu iz njenog ranca, zahvatio prstima i počeo da utrljavam.Prislonio sam glavić na njega počeo polako da je masiram sve dok nije počela da se otvara i da ga guta. Nije bila napeta, znala je da se opusti i nije išlo teško. Kad sam ugurao penis skoro do kraja, i ona je počela opušteno da meša guzom i već sam počeo da ga guram i vadim. Cvetić se najzad "rascvetao" i sad je išlo opuštenije. Oboje smo neizmerno uzivali, ja u tesnoj rupici - ona u nabrekloj kurcini koju je mesila svojim mesnatim jakim guzovima. Kako su minuti prolazili menjali smo poze, na kraju mi je sela na kurac dok sam se ja uvalio u meku sofu. Poskakivala je na mom kurcu koristeći svoje jake elastične noge, i kad je počela da se grči u sladostrašću i kad mie je čvrsto uhvatila za butine, podigao sam joj noge i nabio joj ga do kraja. Vrisnula je , ja sam zastenjao i - svršili smo istovremeno. Dok je guznim mišićima stiskala moju karu, pumpao sam je zadnjim kapima sperme. Iako sportisti u dobroj kondiciji, tada smo već bili jako iscrpljeni i svalili smo se na sofu jeno pored drugog. Poljubio sam je nežno i upitao je kako joj je bilo, a on je samo uzdahnula, pogledala me zaneseno i uzvratila mi poljubac. Pošto je već bilo kasno, odlučili smo da prespavamo u stanu. Nazvala je svoje i rekla im da ima kasni trening, i da će noćiti kod drugarice.

Pred zoru smo opet vodili ljubav, ovaj put je bilo dosta opuštenije u odnosu na sinoćnu usijanu atmosferu. Posle toga smo se sastajali povremeno, u mom stanu. Priznala mi je da ima dečka, nije mi bilo svejedno ali sam ipak podneo. Mnogobrojne veze su me okalile. Kasnije sam otišao iz te ekipe, a i ona je otišla u inostranstvo. Nikada više nisam sreo sličnu devojku, bila je jedna od te vrste.


- 15:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts