Sexy price

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Hit Counter

Komentari On/Off

Opis bloga 
..Sex je svuda oko nas, treba samo otvoriti oci...

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

 Kontakt
E-mail: seksi_zg@yahoo.com

 02.08.2004., ponedjeljak

Zivjele Elektra

Bila je zima. Vratio sam se kuci s posla. Bilo je oko 6 sati popodne, a nad Zagrebom se vec spustila noc. Usao sam u stan. Hodajuci od ulaza prema spavacoj sobi skidao sam sa sebe kravatu, kosulju, hlace. Ova me formalna odjeca tako ponekad umara da jedva cekam da je zamjenim necim lezernijim. Uskocio sam u teperice i majcu, uhvatio telefon, okrenuo broj prizzerije i narucio si rucak. Iz frizidera sam izvadio bocu crnog vina, natocio casu, sjeo pred televizor. Nisam jos provrtio ni sve programe, kad bum....nestade struje. U totalnom mraku pocnem kao sljepac po stanu traziti neku svjetiljku. Sranje, jedan od nedostataka nepusaca je sto nemaju neku vartu uvijek pri ruci. Kao mjesecar sa rukama ispruzenima ispred sebe stadoh bauljati po kuci u potrazi za nekim izvorom svjetla. U kuhinji sam pronasao sibice. Upalih prvu i nastavih traziti nesto sto moze goriti duze od par sekundi. Potrosio sam vec pola kutije kad otvorih ladicu u kojoj je lezala jedna mala, vec dobro izgorena svijeca. Ha ovo ce morati biti dosta, buduci je to jedino sto imam u stanu. Ocito ne zivim u skladu s onom izvidjackom, budi spreman. Upalih svijecu i vratih se u dnevnu sobu. Zavalim se na kauc i lagano nastavim pijuckati svoje vino uz treperavo svjetlo svijece. Nadam se samo da pizzerija ima struje.
Nije proslo ni 5 minuta kad zacuh kucanje na vratima. Stvarno su brzi ovi momci, svaka cast, pomislih i uputih se otvoriti vrata. Na moje iznenadjenja, to nije bila dostava.
Na vratima je stajala Marija, moja susjeda. Mariju poznam jos od kada sam bio klinac. Ona je dvije godine starija od mene i dok smo isli u osnovnu skolu bila je uvijek “starija” cura a ja klinac iz kvarta. U tim godinama dvije godine su strasno puno. Ni danas, osim sto se pozdravljamo na ulici kad se sretnemo, nemamo nikav blizi kontakt. Jednom postavljeni odnosi, tesko se kasnije mjenjaju.

Nikada to nisa nikome priznao, ali negdje u ranim pubertetskim godinama bio sam potajno zaljubljen u Mariju. Cesto bi je skicao kroz prozor kako se sunca u vrtu svoje kuce. Mastajuci o Mariji naucio sam kao klinac i razne stvari o svom tijelu i spolnosti. Gotovo sam siguran da sam prvi puta u zivotu drkao upravo mastajuci kako diram Marijine cice. A vec tada je imala dobre cice.

Marija se udala prije par godina, ali tog njenog tipa skoro nikad nisam vidio. Tip radi u Svedskoj, cini mi se, i dolazi kuci par puta u godini. Nemaju djece.

- Ej Marija, bok.
- Bok. E sorry kaj smetam, ali nestalo je struje kod mene. Kod tebe isto nema?
- Nema. Izgleda da je cijeli kvart u mraku.
- E nas kaj, imas kakvu lampu ili svijecu? Nemam nis doma u totalnom sam mraku. A i starci mi nisu doma otisli su na skijanje, solo sam u cijeloj kuci.
- Mislim da nemam. Bas sam pretrazio cijeli stan i nista. Nasao sam samo jednu svijecu i ta nece bas dugo izdrzati.
- Jebemti elektru.
- Udji kod mene. A, valjda ce ta struja brzo doci.

Usli smo u dnevnu sobu. Donio sam jednu casu i za Mariju, natocio joj izvrsnog hvarskog plavca. Sjedili smo i pricali. Razgovor je nekako coskasto tekao. Nikako nismo pronalazili teme za razgovor koje bi trajale duze od dvije minute. Koliko god to glupo bilo, ja sam bio nekako nervozan u razgovoru s njom. Trudio sam se igrati lezerno i prikriti tu nervozu.
Ponovo je netko pokucao na vrata. Ovaj puta je bila pizza. Platih covjeku i dah mu dobru napojnicu za dostau po ovakvom mraku. Razrezao sam pizzu na komade i ponudio Mariju, pristala je pridruziti mi se u jelu.
Nakon dvije case vina razvio se sasvim ugodan razgovor. Cerekali smo se nekim dogadjajima i ljudim iz kvarta. Atmosfera je postajala sve opustenija. Pizza je brzo nestala. Struje jos nije bilo. Nastavili smo sa vinom, bilo je stvarno dobro. Sve smo se vise smijali. Neznam ni sam tocno kako, ali nakon nekog vremena sjedili smo sasvim blizu jedno drugome. Ponovo sam osjetio nervozu u trbuhu, ali to je bila ona pozitivna nervoza. Iznenada sam je zelio poljubiti. To se vjerojatno vidjelo i u mojim ocima. Ona je usred jedne svoje recenice prestala pricati, i zagledala se izravno u moje oci. Gledali smo se jedno vrijeme bez rijeci. Stavio sam joj ruku na vrat, primakao usne njenima. Uhvatila me njezno za doljnju usnu i bez pomaka drzala neko vrijeme. Mhhhhhhh....uzbudjeno je izdahnula, jos uvijek nepomicno svojim usnama drzeci moju. Objema rukama cvrso me obuhvatila za potiljak, privila svoje grudi uz mene. Ponovni izdah..mhhhh.....ja to nesmijem. Udmakla je svoja usta od mojih, jos uvijek me drzeci objema rukama. Glave su nam bile razmaknute desetak centimetara, gledala me direktno u oci, i duboko disala. Vidio sam da je popaljena ko sam djavo, i ja sam bio. Kolebala se, ja nisam, ja sam je zelio, zelio sam je odmah. Ona je bila moj djecacki san, san koji sada mogu i prozivjeti. Da preduhitrim njenu moralnu kolebljivu stranu, krenuo sam poljubiti je. Kad su nam se usne ponovo spojile, prepustila se. Jezici su nam se dotakli. Ljubila me jako strastveno. Jezikom je istrazivala moja usta....i ja njena. Opkoracila me i sjela na mene. Ljubila me slinavo. Kurac mi je bio tvrd kao kamen. Mazio sam je po svuda. Na sebi je imala tenirku i tenisice. Kocnice su nam skroz popustile. Jurili smo brzinom svjetlosti. Ustala se s mene, i sama se pocela skidati. I ja sam sebe skinuo. U roku par sekundi oboje smo bili potpuno goli. Ja sam i dalje sjedio na kaucu a ona je stajala ispred mene ljuljajuci se u ritmu muzike koji je samo ona u tom trenutku cula u svojoj glavi. Izgledala je tako sexy. Duga ravna crna kosa padala joj je skoro do guze, male oble sportske guze. Imala je i lijepe cice s dvije male nakostrijesene bradavice. Na pickici je imala samo tanku crtu od dlacica po sredini i malog istetoviranog lavicha odmah do. Gledao sam je uspaljeno.
Svijeca je dva tri puta cudno zmignula, prigusila se i na kraju u potpunosti ugasila. Nisam je vise vidio. Mrak je bio potpun. Zatvorio sam oci, jer ionako mi vise nisu nicem sluzile. Iako me nije dodirnula, osjetio sam da mi se priblizava, bila je sve blize i blize. Prvo me zagolicala njena kosa po trbuhu, potom sam osjetio njene butine kako me opkoracuju. Polako je u potpunoj tisini napredovala prema meni. Kleknula je na kauc opkoracivsi me. Rukama sam joj obuhvatio sise, mazio sam je po tijelu, guzi. Pritisnula je svoju pickicu o moj trbuh, ljubio sam joj pupak...to ju je palilo. Palilo ju je i skakljuckanje oko guze. Sva je bila najezena. U potpunom mraku, kada su oci potpuno neucinkovite, ostali osjeti koje cesto zanemarujemo postaju puno vazniji. Uzivao sam u njenom mirisu, u njenoj svilenkastoj kozi pod svojim prstima, u zvuku uzbudjenosti koji se mogao prepoznati u njenom dubokom disanju. Tijela su nam se njezno dodirivala, i bilo je prekrasno. Izvijala se pod jagodicama mojih prstiju i usnama koje su joj dodirivala trbuh. Disala je sve glasnije.
Lagano sam klizio sve nice u kaucu. Moje usne su se polako spustale sve nize. Kada sam dosao blizu pickice ispustila je prvi glasniji uzdah.
Lagano skroz polagano bez suvisnih pokreta dodirnuo sam jezikom njenu obrijanu picu. Ponovni uzdah zacuo se iz mraka. Rukama sam je cvrsto drzao za guzove, dok sam polako i njezno lizao njene sokove. Bila je vlazna i sklizava. Clítoris joj je bio velik i nabrekao. Nadrazivao sam ga vrskom jezika. Ponovni jos glasniji uzdah prolomio se iz mraka. Mjesala je kukovima, sve sam je zesce lizao. Moj nestasni jezik zavlacio se duboku u njena skrovita podrucja. Bila je jako napaljena, sve se jace tresla i nabijala na moje lice. Da sam nastavio lizati siguran sam da bi ubrzo svrsila. Skliznuo sam jos nize i provukao se skroz kroz nene noge. Ustao sam. Ona je i dalje klecala na kaucu. Prisao sam joj odozada. Polozio sam joj dlanove na guzove, imala je tako cvrstu prekrasnu guzu. Naprcila se prema meni. Prvo sam joj jezikom licnu vrh guze (tamo gdje se ledja spajaju s guzom). Jos je jace izbacila guzu prema meni. Primaknuo sam karu njenoj pickici i lagano je polozio na vlazni ulaz. Bio sam napaljen i tvrd kao kamen. U tom sam je trenutku dodirivao samo vrskom kurca. Osjetio sam kako mjesa kukovima lijevo desno uvlaceci moju karu u sebe. Topla vlazna pickica sve je vise obuhvacala moju tvrdi kurac. Mrmljala je nerazumljivo. Kada je vec bio skoro do pola usao, ponovo ga je malo izvukala i nasladjivala se na samome glavicu. Strasno me palila. Ponovo je usao dublje, potom ponovo van, samo glavic u pici i njeno mjesanje kukovima, pa ponovo u nutra, ovaj put jos malo dublje. Cinilo mi se da ovo traje cijelu vjecnost. Radila je to tako dobro, tako polako. Ponovo ga je skroz izvadila iz sebe, samo je glavic ostao na toplome. Primi me za bokove, prosaptala je. Poslusno sam je uhvatio za bokove. Izvijala se na vrhu mog glavica i mrmljala. Sevi me, sevi me jako, molim te....tiho je sapnula. Jos sam par sekundi odugovlacio igrajuci se glavicem, a onda sam je snazno privukao sebi, zarivsi karu svom dubinom u njenu skroz vlaznu mackicu. Ostani tako neko vrijeme...prosaptala je uz uzdah. Kurac mi je bio zabijen do jaja, cvrsto sam je drzao za bokove a ona je grcevito mijesala guzom. Poceo sam lagano izlaziti i ulaziti u nju. Lagano pa sve jace i jace. Lupao sam u njenu guzu. Okrenuli smo se tako da sam i ja kleknuo jednom nogom iza nje na kauc. Jednom sam je rukom drzao za kuk a druom za rame i vrat. Izvijala se dok sam ja snazno prodirao u njeno uspaljeno tijelo. Mozes svrsiti u mene ako zelis, jedva je razumno promrmljala. Ja sam u zanosu potpuno smetnuo s uma bilo kakvu kontracepciju, sevili smo se i bilo je tako dobro.
- Svrsit cu u tebe
- Samo nemoj prije mene ....ubijem te inace
- Ne brini. (ma sta god to znacilo ...s tim nikad neznas kad te moze iznenaditi)
Bila je blizu vrhunca. Ispruzila je obje ruke ispred sebe na kaucu, spustivsi glavu skroz nisko. Jedino joj je guza bila visoko podignuta. Prodirao sam i dalje snazno i duboko. Jednom sam je rukom snazno pritiskao ramena uz kauc da se nemoze dizati, a palcem druge ruke kruzio sam joj oko anusa. To ju je jos jace palilo.Najglasnije je vristala kad bih joj prstom dirao podrucje izmedju pice i supka. Bio sam sav izvan sebe. Pokusao sam joj prst malcice staviti u guzu, ali se je izmaknula. Nakon par trenutaka pokusao sam ponovo. Dozvolila je da se igram. Naslinio sam prst i igrao se s ulazom u guzu, ne prestajuci je snazno jebati u picu. Osjetio sam kako se opusta i popusta anus. Svidjalo joj se. Prst je vrlo polako sirio analni otvor i ulazio unutra, malo smo usporili s jebanjem i koncentrirali se na novu igricu. Potpuno se opustila. Mjesala je guzom primajuci moj prst. Cijeli palac usao joj je u guzu. Ponovo sam pojacao ritam jebanja. Bio sam tako blizu svrsavanja, jedva sam se kontrolirao. U jednom trnutku snazno je stisla moj prst guznim misicem, jos sam dva puta snazno usao kurcem u njenu vrucu picu, ahhhhhahhhhhhhaaaaaa .......poscela je svrsavati....ulazio sam i dalje duboko ....grcevito je stiskala sve misice stenjuci i vristeci....i ja sam poceo svrsavati...osjetio sam kao izbacujem sjeme po njenoj utrobi. Ispruzila se na kaucu, spustivsi guzu. I dalje sam prodirao u njenu picu .....vristala je ...i govorila nerazumljivim jezikom.
Izbacio sam i posljednju kap sperme. Umirili smo se. Lezao sam na njenim ledjima. Drhtala je i duboko disala. Lezali smo u tisini neko vrijeme.

Iznenada se upalilo svjetlo i televizor. Dosla je struja. Zmirila je i mirno lezala. Gledao sam je, mislim da nikada nije bila ovako lijepa kao ovaj trenutak. Poljubio sam je u obraz i ustao. Ona je i dalje lezala. Otisao sam u kupaonu otusirati se. Vratio sam se, a ona je i dalje lezala u istom polozaju. Prisao sam joj. Spavala je. Pokrio sam je da joj ne bude hladno i sjeo pored nje. Probudila se nakon sat vremena, bilo joj je neugodno. Nije znala o cemu bi pricala.
Neko smo vrijeme sjedili u tisini, a onda je ona zapocela razgovor
- Nisam ovo smjela uciniti
- Marija, sve je u redu, nismo radili nista lose ...samo smo se malo igrali
- Stalno sam sama, ovaj moj je stalno vani....nikad ga nema....nisam se seksala vec mjesecima ...a kad cu ako ne sada.....on je sav u tim svojim kompjuterima...i kad dodje samo o poslu prica.
- Nemoj se muciti ...on nikad ovo nece saznati
- Bilo mi je prekrasno s tobom ...ne sjecam se da mi je bilo ovako lijepo.
- I meni je bilo predivno.
- Moram ici doma sada

Obukla se je i otisla.

Marija od tada cesto navraca. Nekad samo pricamo, nekad zajedno gledamo televiziju ili film s DVDa, a nekad se i igramo. U tome svakako nema nista lose. Neke djecacke fantazije sam ostvario, ali jos ih dosta ceka na ostvarenje....








- 18:24 - Komentari (33) - Isprintaj - #