Sexy price

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Hit Counter

Komentari On/Off

Opis bloga 
..Sex je svuda oko nas, treba samo otvoriti oci...

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

 Kontakt
E-mail: seksi_zg@yahoo.com

 07.07.2004., srijeda

Jedan obicni, ali skroz friski QUICKIE

Moje prvo budjenje je uvijek oko 6 sati u jutro. Uvijek ista procedura, bacim oko na sat, zakljucim da mogu spavati jos sat vremena, zguzvam jastuk ispod glave i zaspim. Tih zadnjih sat vremena obicno se budim vise puta, tek tolko da bacim pogled na sat i zakljucim da mogu jos spavati. Taj zadnji polusan mi je najdrazi dio spavanja. S druge strane mog kreveta, odnosno kod moje cure, sasvim je drugacija situacija. Ona spava ko zaklana do trenutka kad nam se ujutro pali radio budilica, a onda u jednoj sekundi iskoci iz kreveta i odleti u kupaonu. Taj mi sistem nikada nije bilo jasno.

No jutros se dogodilo nesto sasvim drugacije. Bio sam u pravu da ce ovaj tjedan biti OK.

Ja sam se kao i obicno probudio tocno u 6, izvrtio djir po krevetu, naguzvao jastuk, sklopio oci i nastavio sa slatkim snovima. Nakon samo par minuta, u trenutku kad sam uljetao u najludje i najsarenije snove, osjetio sam kako mi se netko jako priblizio. Neka toplina priblizila mi se s desne strane, necija kosa skakljala me po licu, necija ruka dotakla je moj trbuh i lagano me gladila. Nikako se nisam mogao probuditi, ali iako sam znao da to nemoze biti nitko drugi nego moja cura, lagano sam otvorio jedno oko i provjerio situaciju. Uh dobro je, to je stvarno ona. Bila je okrenuta prema meni, podbocena na lakat. Gledala me i cudno se smjesila. Nije mi bilo jasno zasto je budna, pa sam zatvorio svoje krmeljavo oko s namjerom da ponovo zaspim.
- Spavas?
- aha
- Ja sam se probudila!!!
- aha. Super.
- Nemogu vise spavati. Opet sam sanjala da me seksas na onoj nasoj stijeni. To me skroz probudilo. Morat ces me tamo izsevit ovog ljeta.
- aha
-Obecas?
-aha
- Hocemo se sad jebucnut? Ja sam ready. Skroz sam ready.
- eee, mozemo jos malo spavati, pa cemo onda.... ....e da, pa sevili smo se prije spavanja ....nemogu sad oci otvorit. Ajde spavaj ljubavi, plizzz.

Uvjek smo imali mali nesinkronizam u seksualnom zivotu. Dok sam ja napaljeniji navecer, ona je skroz luda ujutro kad se probudi. Ali bar do sada to nikad nije bilo prije devet (vikendom). No nije to neki veci problem, jedino se moramo cesce seksat J.

- Mogu li se bar igrati s tobom dok ti spavas?
- Mozes, ma sta god to znacilo.
Utihnula je. Sklopljenih ociju poceo sam tonuti u nastavak sna. Osjetio sam samo kako me njena ruka miluje po trbuhu, prsima, rukama. Pasalo mi je,ali me jos me vise uspavljivalo.
Nakon nekog vremena (neznam koliko buduci sam bio na granici sna) postao sam svjestan da je njena rka zavucena u moje bokserice i da me ceska po jajima.
San je u sekundi u potpunosti nestao. Nisam otvorio oci, nego sam se i dalje pravio da spavam, jer bila je na dobrome putu. Moju prisebnost vjerojatno je izdao moj kuronja koji se iznenade iz usnule gliste pretvorio u cvrst i ukrucen kolac. Bez obzira na izdajicu u mojim gacama i dalje sam se pretvarao da spavam. Uhvatila ga je u ruku i lagano drkala. Bilo je izvrsno. Jedno od ljepsih budjenja u dosadasnjoj karijeri. Lagano i osjecajno navlacila je moju kozicu i povremeno ceskajuci jaja. Razmisljao sam da li bih mogao ovako svrsiti. Sigurno bih mogao, samo da nastavi dovoljno dugo. Zmirio sam i uzivao. Cuo sam kako duboko dise. Disala je jako uzbudjeno. Lagano sam otvorio oko, pazeci da ne primjeti, i kroz trepavice provjerio sta radi. Klecala je pored mene na krevetu. Na sebi je imala kratku ljetnu spavacicu. Desna ruka bila joj je u mojim gacama, a lijeva medju njenim nogam. Dirala si je pickicu. Duga plava kosa strasno joj je seksi padala preko lica i ramena. Imala je onaj svoj uspaljeni izraz lica. Htio sam je karat isti cas, tako me palila. Ali, ipak sam odlucio jos neko se vrijeme praviti mrtav, to sto je radila, radila je svjetski, a zanimalo me sto slijedi. Zatvorio sam oci i prepustio se.
Nakon kraceg vremena osjetio sam da mi skida bokserice. Instiktivno sam joj htio pomoci, podizanjem guze, ali sam se u zadnji cas svladao. Pomoc joj nije niti trebala.
Osjetio sam kako mi kita ulazi u nesto toplo i vlazno. Zmirio sam i dalje. Bilo je izvrsno. Kurac mi se nalazaio u tolim slinavim ustima. Ulazio je sve dublje. Osjetio sam kako prodire sve do grla. Ohhh, kako dobro pusi.
Otvorio sam oci. Klecala je pored mene tako da cim sam otvorio oci ugledao sam njenu golu guzu i mokru picu okrenutu prema meni. Spavacici vise nije bilo niti traga. Njene gole cice dodirivale su moj trbuh, kosa me skakljala po nogama, a usta su duboko uzimale moj ukruceni kar.
Uhvatio sam je za lijevo koljeno, podigao njenu nogu i povukao je na sebe. Pica se nasla samo par centimetarai iznad mojih usta. Dlanovima sam joj rasirio guzove i picu. Bila puna sokova. Jezikom sam je lagano poceo skakljucati oko pice, sve blize klitachu. Znam kako to voli. Mjesala je guzom dok sam joj ja sve detaljnije lizao ribicu. Pusila je sve zesce, uvlaceci ga sve dublje u svoja usta, dok sam joj ja cicao i krickao pickicu. Osjetio sam da ce svrsiti, jer postajala je sve glasnija i sve se nekontroliranije gibala. I ja bih mogao svrsiti.
Ali nece to samo tako proci pomislio sam, nisam se ja bez veze budio. Samo par trenutaka prije njenog konacnog vriska, nakon kojeg bi me znam, stisnula bedrima i stiskala nekoliko minuta sve dok joj i zadnji drhtaj nebi izisao iz tjela, prestao sam lizati i izvukao se ispod nje.
Ostala je klecati na krevetu. Kleknuo sam iza nje. Spustila je glavu i ramena na krevet, visoko podigla guzu, stavila si prstic u picu i prostenjala jedva cujno – Jebi me jako, molim te.

Vrh mog glavica njezno se naslonio na rozu rasirenu rupicu i lagano kliznuo u potpuno navlazenu dubinu. Uhvatio sam je za kukove i u vrlo laganom ritmu ulazio i zlazio cijelom duzinom iz pice. Kurac mi je bio bolno ukrucen, kao da nisam karao mjesec dana (a jesam sinoch). Stenjala je. Ja sam sve zesce prodirao u nju, snazno se nabijajuci o njene guzove. Bivala je sve glasnijom. Polegao sam je na trbuh i pod bokove joj uvukao jastuk. Lezala je s podignutom guzom rasirenih nogu. Jako sam je sevio. Rukama sam joj drzao ruke i glavu da se nemoze micati. To ju strasno pali.

Osjetio sam da cu svrsiti. Samo da ne svrsim prije nje pomislio sam. Ulazio sam i nabijao se i dalje bokovima o njene guzove. Iscupala je ruke iz mog ropstva, stavila ih na svoje guzove i snazno ih rasirila, omogucivsi mi jos bolji pogled na njen supcic i picu. Tako sam uspjevao i jos dublje prodirati. Oh, svrsit cu, bio sam siguran da cu svrsiti, trebao bi se zaustaviti, ali nisam mogao, nastavio sam ritmicki se zabijati u topli otvor. Strrrccc, snazno sam izbacio spermu. Ona je istovremeno pocela lupati rukama i nogama po krevetu vristeci i cvileci. Ulazio sam jos neko vrijeme, dok nisam izbacio i posljednju kap sperme iz jaja. Primirili smo se. Izvalio sam se preko nje. Bili smo znojni. Radio je svirao.
-Kad se upalio radio?
-Nemam pojma. Jel moze vidjet kolko je sati?
-Cekaj. Sedam i dvadeset.
- Dobro je. Ne kasnimo puno.
- Aha, al ja sad nebi isao na posao. Stvarno si luda. Izgleda da cu te morat posevit na tom kamenu, samo da mi das spavat. Hehehe.
- Ajde dizi se s mene, moram u kupaonu.
Otisla je a ja sam ostao lezati na krevetu. Kasnije sam se i ja digao, otusirao i sad sam evo na poslu.

- 19:47 - Komentari (30) - Isprintaj - #