Sexy price

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Hit Counter

Komentari On/Off

Opis bloga 
..Sex je svuda oko nas, treba samo otvoriti oci...

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

 Kontakt
E-mail: seksi_zg@yahoo.com

 28.06.2004., ponedjeljak

Zrinka americhanka

Nisam ja spor s pisanjem, samo volim kad su komadi nestrpljivi, kad ih tolko svrbi da nemogu cekati ni sekunde. To je tako sexy.
Salim se, tako me stisao posao da ne stignem ni jesti ni spavati a kamoli pisati blog ....ali evo sad cu valjda uspjeti napisati koju...

Bio je svibanj. Moj frend Marko ponovo je smislio dobar razlog da organizira ogroman tulum u svojoj kuci. Ne sjecam se vise povoda, ali sigurno je bio dobar, jer Marko je bio u stanju bar jednom mjesecno smisliti dobar razlog zasto bi mu stotinjak pijanih budala (od kojih neke nije ni poznavao) demoliralo kucu i blize susjedstvo. Jednom je slavio sto je slomio ruku, drugi put bi slavio skidanje gipsa itd.
Meni su ti tulum uvijek bili super i veselio sam se svaki put kad bi se uputio tamo.

Taj put osjecao sam neku nervozu i nelagodu u trbuhu jer mi je Marko rekao da ce doci i Zrinka. Zrinka je bila cura s kojom sam bio par mjeseci prije jedno tri godine Bilo nam je lijepo, a onda se ona preselila u Ameriku. Kad je odlazila mi smo se za rastanak izljubili, izseksali i isplakali, pa na kraju dogovorno prekinuli, jer budimo realni, veza dvoje tako mladih na takvoj udaljenosti je potpuna utopija. Zrinka je bila u Americi nesto vise od dvije godine. Culi smo se par puta u pocetku, kasnije je nasla nekog tipa gore i prestala se javljati. Vratila se u Zagreb prije nekoliko mjeseci, ali nismo se culi. Marko ju je sreo negdje u gradu i u nedostatku tema za razgovor, pozvao kod sebe na tulum. Obecao sam samome sebi da ni u kome slucaju nista izmedju nas vise biti nece. Ne valja otvarati jednom zatvorene knjige.

Cim sam usao u kucu, naletio sam na cijelu svoju ekipu koja je vec bila dobro pod gasom. Nisam stigao ni prosetati po kuci, a vec su me odvukli do stola na kojem se tocila tequila.
-Limun, sol?
-Ha moze!!
Jedna, dvije, tri...i za petnaest minuta totalno sam se uklopio u ekipu. Na Zrinku sam u potpunosti zaboravio. Nervoze je nestalo. Neke cetri super zgodne cure usle su u prostoriju. Boris se nagnuo prema meni i dobacio:
-E prijatelju, snimi ovo. To bi trebalo sevit veceras.
-Aha.
Razvili smo tipicnu frajersku visokoumnu spiku kakva je uobicajena u takvim trenucima.
Malo smo gledali komade, a onda smo nastavili gaziti tequilu. Uh ovo ide pre brzo, pomislio sam i odlucio prosetati prije nego padnem pod stol i pocnem izgledati ko neki od frendova koji su krenuli s alkoholom pola sata prije mene.
Napravio sam krug po kuci. Vecinu ekipe sam poznavao, ali bilo je i puno ljudi koje prvi put vidim. Bilo je stvarno dobrih cura. Kako je bio svibanj, pocele su i velike vrucine, pa su komadi bili vrlo golisavi. Sve je vrvilo minicama, majcicama na bretelice dubokih dekoltea, ljetnim haljinicama, tankim prozirnim lanenim hlacama kroz koje se jasno vide tangice. Kako su vrucine dosle naglo nakon ne tako lijepog i toplog proljeca, ovo je bio pravi erotski sok za svaki muski organizam. Hodao sam izbezumljeno po kuci. Na stepenicama sam naletio na Marka s nekom sjajnom ribom.
- Ej Marko.
- Di si covjece. Mislio sam da nisi dosao.
- Pa ne bi valjda ovo propustio. Nego ko su svi ovi komadi?
- He he. Brine se Marko za dobru atmosferu. Nego, kaj vas dvoje se ne poznate?
Okrenuo sam glavu prema curi koja je stajala pored Marka. Neko vrijeme sam vjerojatno blejao kao idiot, da bi tada shvatio da je to Zrinka. Totalno se promjenila. Frizura, boja kose, sminka, odjeca, sve je bilo drugacije. Izgledala je mrak, mrak. Ponovo mi se stisao zeludac od nervoze. Pokusao sam se nasmijati i izvuci nekom doskocicom iz neugodne situacije.
- Ma nish strasno. Ni stara me nije prepoznala na aerodromu. (smijeh)
Nego kak si ti, kaj ima?
- Evo nis specijalo. Ko sto vidish, tulumarimo. A ti?
Nekako smo probili led. Stali smo sa strane i razgovarali neko vrijeme o nekim neobaveznim temama, tipa faks, posao, planovi itd. Ubrzo nam je ponestalo materijala za razgovor, pa je nastala ona neugodna tisina.
- Ha nista, idem malo okolo, pa se jos vidimo.
- Moze.
Dobro ovo je proslo skroz dobro. Stvarno je moja nervoza bila u potpunosti bezrazlozna. Setao sam okolo po kuci, snimao komade i trazio neke frendove. Naletio sam na Borisa s pivom.
-Joj imas pivu. Nemrem vise pit onu teqilu. Daj mi reci di ima pive.
- Imas dolje u podrumu. U spajzi u skrinji za duboko smrzavanje. Stavili smo jednu gajbu ozujske malo prije. Sigurno ima jos.
Odoh u podrum. Dobro sam znao gaje je skrinja jer tamo se uvijek skrivala neka cuga.
Dok sam vadio pivu, zacuo sam korake iza sebe. Okrenem se i vidim Zrinku kako stoji na ulazu u prostoriju. Kratka plava kosa stajala joj je izvrsno. Ocito se puno bavila sportom jer tijelo joj niikad nije bilo ovako utegnuto kao sada. Cvrsti trbusnjci izvirivail su ispod kratke majce. Uske bijele hlace ocrtavale su lijepo gradjene noge. Uhh, kako je dobra, pomislio sam.
-Mogu li i ja dobiti jednu pivu? Marko mi je rekao da ih ovdje ima.
- Nema problema.
Dohvatim jos jednu bocu, otvorim cep i dodam Zrinki.
-Ajd zivjela
-Bok.
Otpijemo po gutljaj pive.
- E znas kaj. Nema dobre pive u Americi. Ovo je mrak piva, a onaj njihov Bud je goli kurac. Kazem ti ja.
- Da znam. Cuo sam.
- Znas kaj jos nema u Americi? Nema pravih frajera.
O ne, pretpostavljao sam kuda ovo vodi. Zapoceo sam diskusiju o tome kako se za pivu mogu sloziti, ali da to s frajerima je vrhunska glupost. Diskusija je trajala vrlo kratko.
- Poljubi me.
- Molim.
-Poljubi me. Cekam to vec tri godine. Ajde pliz, samo veceras, za stara dobra vremena.
- To nema smisla. Ajmo gore.
Pokusao sam proci pored nje, ali mi je rukom preprijecila put. Nije to bila neka nepremostiva prepreka, ali vjerojatno ni ja nisam htio proci. Zelio sam je poljubiti, ali sam samo nekoliko sati ranije obecao samome sebi da to necu raditi. Obecanje, ludom radovanje. Moj otpor je trajao kratko. Jako kratko.
Polako sam joj prisao, i prije poljubca sapnuo:
-Ali samo veceras.
-Dogovoreno.
Usne su nam se spojile. Osjetio sam kako drhti od pozude. I ja sam drhtao. Na neki nacin vjerojatno nismo prebolili nas rastanak, jer nas je zadesio u trenutku najvece zaljubljenosti.
Ljubili smo se strasno i dugo. Privila je svoje tijelo uz moje. Snazno sam je pritisnuo uza se.
-Ah, kako je ovo dobro. Saputala je.
Zavukla je ruke ispod moje majce i noktima me grbala po trbuhu i ledjima.
-Znas kako me to pali.
-Znam. Zelim te skroz napaliti.
-I sta cemo onda.
-Smisliti cemo nesto.
Uzvratio sam istom mjerom. Podigao sam joj majcu. Imala je prekrasne cice. Dirao sam ih, stiscuci je oko bradavica. Znao sam kako je to pali. Poludila je. I ja sam bio lud.
U jednom sam je trnutku podigao i posjeo na skrinju. Skinu sam joj majcu. Ljubio sam joj vrat i lagano klizio jezikom od uha prema cicama.
-Umrijet cu.
-Neces
- Hocu. Grickaj ih. Onako kako ti znas.
Ulovio sam joj nabreklu bradavivu u usta i vrlo njezno poceo cuclati i grickati. Izvijala se u kukovima. Mjesio sam joj cice rukama i istovremeno joj cuclao bradavice.
-To, nemoj prestati. Molim te.
Nastavio sam mjesiti cice, ali sam jezikom krenuo niz trbuh prema pupku. Imala je prekrasan trbuh. Krenuo sam nize i dosao do ruba hlaca. Golicao sam je jezikom po doljnjem dijelu trbuha. Sva se izvinula prema nazad. Osjecao sam da u potpunosti gubim kontrolu nad sobom. Ukruceni kurac u mojim gacama jedva je cekao da izadje van, ali ne mogu to uciniti ovdje. Ili mozda ipak mogu. Odlucio sam skinuti Zrinkine hlace, pa ako se nece buniti, sta bude.
Poceo sam je otkapcati. Nije se bunila. Dapace, pomogla mi je sa cifom. U tom trenutku totalno su mi popustile sve kocnice. U jednom potezu skinu sam joj i hlace i tangice. Lezala je potpuno gola na skrinji za duboko smrzavanje, a ja sam stajao medju njenim nogama s pogledom na slatku malu obrijamu pickicu. Zrinka je stavila ruku medju svoje noge, prstima rasirila picu i pokazala mi rozi ulaz. Bila je skroz vlazna.
-Licni me. Molim te
Nije me trebalo puno nagovarati. Podigao sam joj noge u zrak i rasirio. Nagnuo sam se prema dolje i zaronio u sirom razjapljenu mackicu.
-Joj, kako je to dobro.
Lizao sam kao lud. Stenjala je sve galsnije. Pica joj je izvrsno mirisala. To me palilo do bola.
Klitoris joj je postajao sve veci. Cuclao sam klitoris i jezikom istrazivao sve kutke njene pice.
Sokovi su joj se cijedili niz guzu. Sve je bilo vlazno i sklisko. Sjetio sam se sto ju totalno izludjuje. Dok sam joj lizao picu, kaziprstom desne ruke kruzio sam oko njenog anusa.
-A joj, aha...to
Sve je bilo vlazno i sklisko. Lagano sam usao vrskom prsta u njenu guzu i tu se zaustavio.
Lizao sam je a ona je sama, izvijajuci se u kukovima, primala moj prst sve dublje i dublje.
Bila je sve glasnija, sve nemirnija, a moj je prst ulazio sve dublje. Osjetio sam u guzi kako joj snazno kuca srce. Bila je na rubu orgazma. Jos sam ju kratko lizao.
-Svrsit cu. Zelim da me jebes. Zelim svrsiti s tvojim kurcem u sebi. Daj ga. Molim te.
Nije me trebalo dugo nagovarati Hlace su mi brzo spale na gleznjeve.
Pokusao sam joj uci u picu dok stojim medju njenim nogama ali je skrinja bila malo previsoka za takvu egzibiciju. Lud od napaljenosti i ja sam se popeo i kleknuo na skrinju, okrenuo je uzduz i usao u picu. Prvo lagano, pa sve snaznije i snaznije.
Nisam stigao ni uhvatiti pravi ritam, kad je glasno zavristala, i picinim misicima stisla moju karu u orgazmicnom grcu.
-A joj, a joj, a joj .....sta si mi ucinio nesreco
Usporio sam ritam. I ja sam bio na rubu svrsavanja. Dva tri puta sam skroz polako duboko usao i izasao, izvadio kurac iz vruce mackice, uhvatio ga cvrsto u desnu saku, par puta kozica gore dolje i bammmm. Sperma je letila posvuda, po trbuhu, licu, kosi, skrinji...
Taman kad je izletio i zadnji strc u prostoriju je usao Marko. Ja sam i dalje klecao na skrinji iznad Zrinke cvrsto u ruci drzeci svoju karu.
-Jebote ti nisi normalan. Nasmije se i ode van.
Mi smo jos neko vrijeme ostali dolje cerekajuci se ko dvije budale.
Bilo je stvarno dobro i danas mi je drago da smo to ucinili. Nestalo je one napetosti medju nama koja je postojala sve od dana kada je ona otisla preko bare. Danas smo frendovi, nalazimo se na kavi i slicno, a ovakve egzibicije nam vise ne padaju na pamet.
Bilo je lijepo, ali bilo je i zavrsilo.

- 23:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #