Sexy price

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Hit Counter

Komentari On/Off

Opis bloga 
..Sex je svuda oko nas, treba samo otvoriti oci...

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

 Kontakt
E-mail: seksi_zg@yahoo.com

 18.06.2004., petak

Osvrt na komentare

Iako sam zamislio ovaj blog kao zbirku sexy prica, evo jednog posta koji to nije (no mozda nekome i je, nikad neznas). Zelio bih se osvrnuti malo na same price i neke od vasih komentara. Zanimljivo je kako je ova posljednja o Lini potakla takvo nevidjeno zanimanje. 3700 and counting.

Sto se tice tona u nekim komentarima, to sam naravno i ocekivao. Naravno cudilo me sto su izostali na prve dvije price. Naime od kad je Interneta i od kad se ja njime aktivno sluzim, a to je jos od ranih dana Carneta, Internet je leglo zivotom isfrustriranih ljudi koji zive da bi po nekom ili necem pljuvali i vrijedjali ljude gdje im se god ukaze prilika. I to je OK. Takvi ljudi postoje, tehnologija im omogucava da se sakriju iza “vrlo cool” nicka i to jednostavno treba prihvatiti kao takvo. Nekad dok sam bio mlad i golobrad i meni se cinilo zgodnim da nekog izflejmam jer je pitao bedasto pitanje na newsima. Zivio Internet.

Nadalje vrlo mi je zanimljiva briga svekolikog puka za moje (a ja sam isto neki anonimac s Interneta) spolnoprenosive bolesti. Hvala vam. Dobro sam, osim sto mi neki cudni zeleni plikovi rastu po licu. Kad ih svakodnevno istiscem, ne vide se iz daleka, a mozda i prodju. I budite sigurni, to se ne prenosi Internetskim kontaktom.

Sto se prostitucije tice, to je puno rasireniji sport nego sto mnogi ljudi misle. Vi golobradi pubertetlije ako mislite da vam tata ne hopsa tu i tamo poslje ili za vrijeme posla na nekoj dvadesetogodisnjakinji koja studira u Zagrebu i krpa si studentski standard u nekom novozagrebackom stanu, vrlo se vjerojatno varate. A standard se da jako dobro pokrpati.

I tako stotine cura radi u Zagrebu, i sve su one normalne zgodne studentice, polazu ispite srecemo ih u gradu, na kavi... Jednu takvu mozes jednog dana zbariti u Saloonu, ozenit i lizat kurvinu picu do kraja zivota, a da ni neznas. Jebi ga, zivot je cupav i dlakav.


Svi vi koje su moje dosadasnje price potakle da bacite svoju zivotinju u nesvijest ili naskocite na svog partnera ili ako nemate partnera krenete u potragu za seksom koji je svuda oko nas, samo tako naprijed. Ovo pisem za vas, biti ce toga jos, tek smo poceli. A vi flaimeri, isfrustrirani jumferichni pristevima obasuti Internetom prikriveni poluljudi (ovo nije uvreda, to je kompliment i tako ga shvatite), mozete slobodno drkati na ovaj post.

Hvala.

- 17:11 - Komentari (18) - Isprintaj - #