SEX i osjećaji, Mr.Dreamy

30 prosinac 2012

Što bi vi napravile da imate svu slobodu da budete s drugima samo zbog sexa?
Ja ne radim ništa jer mi dečko pruža toliko toga, da jednostavno ne vjerujem da
će mi netko pružiti više. Ono što me u toj ideji privlači definitivno je mogućnost
i sloboda da jednom zavirim u nečije tuđe bokserice.

Do tada....dragi mi je kao poligon za sexualne maštarije svake vrste. Od vezanja
do igrica, igračaka, sexa na javnim mjestima i svega sličnoga...

I sada dok pišem me dira straga....uh. Teško se koncentriram na pisanje....

Obožavam njegove duge prste i glatke ruke u svojoj 'mačkici', dira je savršeno, a
ja uživam u svakom pokretu kao malo dijete u Gardalandu. Srećom da prozori
dobro brtve jer da ne susjedi bi mislili da me netko zlostavlja. A ja volim biti
zlostavljana na onaj nemilosrdni sexualni način gdje mi je granica boli podešena
na postizanje savršenog užitka.

Moj je dragi totalno multiorgazmično stvorenje koje je u stanju svoje sjeme sijati
uvijek i svugdje. Fenomenalno! To niste još 'vidjele'. Tri puta svršiti u par minuta je
novost za mene. Čak i za muškog to je punoooooo. A ja uživam u tušu topline
i nevjerojatne uspaljenosti koja mi prolazi tijelom dok me dragi zašpricava svojom
ljubavlju.

Eto, tako se osjećam....

<< Arhiva >>