Moja dama

28 prosinac 2012

Puna senzualnosti, želje i sexualnosti moja ljubav očarava svaki dio mene. Uživam u svakom njenom dodiru, želji, mašti i prošlosti. Sve što dijeli sa mnom za mene predstavlja dio koji me još više povezuje sa njom i to ne samo na sexualnoj razini već sa svim dijelovima njenog predivnog bića. Ona je ta koja u meni budi sve ono najbolje i koja moju sexualnost podiže na nivo za koju nisam znao da postoji, a smatram se veoma sexualnom osobom.

Od kada smo krenuli sa našim upoznavanjem, dijeljenjem, prijateljstvom, privlačenjem i strasti koju smo probudili ona od prvog trena u meni budi sve ono zbog čega drhtim i osjećam se najposebnijom osobom. Njen dodir me izluđuje, kao i uzdah i želja za užitkom.

Prvi puta kada sam slučajno pregledao jedan "filmić" na stranici za odrasle koji me je podsjetio na nju ona je postala predmet moje želje, strasti i moja požuda. U mojim mislima je postala najpoželjnija osoba u svakom obliku i svakim danom je se više želim. Nekada ni sama nije svjesna koliko ju trebam i koliko mi znači. Ponekad kako to obično biva ljubav pokažem na krive načine i opteretim ju, ali ona to savlada i krene dalje uz mene. Još jača! Na tome joj veliko hvala! Nadam se da zna koliko mi je posebna.

Na sexualnoj razini mislim da me uzbuđuje svaki dijelić nje, svaki njen uzdah i užitak koji je doživjela od svog prvog sexa. Neopisiv osjećaj koji sam po prvi puta doživio u svom životu. Valjda je to prava ljubav kada voliš da ti je ljubav sretna, da je uživala u pravom smislu te riječi. Kada mi ispriča kako je sexualno uživala i predala se svom Mr.X-u ja izludim od želje za njom, napaljenosti i pomisli da mi je uživala toliko. On je netko tko ju je "otvorio" i koji je dio njene najljepše sexualne prošlosti u kojoj je upoznala sebe sexualno i konačno se predala po prvi puta muškarcu i uživala bez društvenih normi. Koliko god neki ne razumiju ja stvarno moram zahvaliti njenom Mr.X-u jer je ona danas sexualno otvorena i bez predrasuda o sexu. Uživamo punim plućima i želim napomenuti da mi je sa njom svaki sex NAJBOLJI U ŽIVOTU!!!

Svaka njena mašta, opuštenost i želja me izludi. Volim da maštamo i predajemo se jedno drugom, ali smo malo sebični obadvoje (možda onda malo više :), jel tako ljubavi?) ali ne zaostajem niti ja previše :). Volim svaki dijelić nje i u pravom trenutku vjerujem da će iskoristiti hall pass da uživamo, jer koliko je ona sexualna osoba i koliko je dobra u sexu mislim da bi napravio svjetski grijeh kada bi sexualno imala samo mene do kraja života. Džaba se svi trudite ja sam njen do kraja (odgovor na pitanja i pretnje da me se ukrade). Koliko je prekrasna i sexy ne može si nitko ni zamisliti. Ona kroz svoje predivne postove dočara tek možda 10% onoga što nosi u sebi.

Nadam se da ćemo mi još napredovati, maštati i uživati u svakom trenutku. Prepuštati se i uživati do granica boli. Do granica gubitka svijesti.

Ljubavi nadam se da ćeš mi se i dalje otvarati i da ćemo uživati i upoznavati se do najsitnijih detalja naših života. Volim kada se sjetiš nečega što si doživjela u sexu, jer taj dio je lijep i volim što si uživala. Želim da znaš da si moja na svim razinama i da tvoj emotivni dio želim uvijek najviše za sebe. Tvoja duša da postane moja duša. Tvoje tijelo moje tijelo! Tvoje srce moje srce! Baš kao što je sve moje već tvoje! A sexualno vjerujem da ćemo napraviti toliko ludosti da se nikada nećemo osvrnuti i reći "Eh da, mogli smo i trebali".

Samo da znaš da volim sve tvoje i da VOLIM TEBE NAJVIŠE NA SVIJETU!!!

<< Arhiva >>