Tijelo remek-djelo

23 prosinac 2012

Pričala sam vam o 'sex dizajn'u Mr.X-a. Iako svaka od nas ima svoje poimanje 'tijela',
ono što me se dojmilo, osim činjenice da je sportaš i da ima kondicije na bacanje,
je ta, da je u pauzama od sexa, redovito vježbao. Meni je to bio takav turn on, da me
i sada struja prolazi leđima kad zamislim opet tu scenu. Kada bi se čuli i vidjeli preko
kamere, dešavalo se da vježba dok bih ja gledala. Prizor mišića koji se napinju i istežu
i ona bolno-zadovoljna grimasa na njegovom licu, odmah me ubacila u onaj 'sex mode'
koji sam toliko voljela.

Prvi put kad sam odlučila (žene uvijek odlučuju) da bude igre preko kamere, bilo je već
kasno navečer i htjela sam samo malo vrtjeti guzom i pokazati svoje umijeće gibanja
bokovima. No kako se čovjek u tim trenucima 'hrani' energijom, tako sam se i ja, pod
tim vibracijama, počela sve više opuštati i osjetila neodgodivu potrebu da me dira, da
me ljubi, da je uz mene. Prije svega, ja sam se zaista dobro zabavljala, jer da nije bilo
toga, cijela priča ne bi imala smisla. Počela sam lagano skidati dio po dio odječe i pomno
pratila njegovu reakciju. Činjenica da je i njega iznenadila moja odluka te povjerenje koje
sam tim postupkom pokazala, i njega su dovodili do ludila. Morali smo biti tihi zbog
prisutnosti osoba u susjednoj sobi, tako da nije mogao stenjati na glas, već je tipkao,
a tipkao je sve teže....

Ruke su mu bile okupirane joy-stickom i hvatanjem pravog položaja ruke na svom tijelu
ne bi li ishod bio što uvjerljiviji. Pogledom je pratio moje pokrete, molio me za još kadrova.
Bila sam neumoljiva, pustila sam ga da pati i prepustila se bujici koja je tjerala krv da teče
mojim tijelom i osjećaj kao da vatra neprestano gori, a znala sam da se zbog svega mogu
i opeći.

Zatvorila sam oči, zamišljala ludosti koje smo radili, i lagano i tiho dirala najintimnije
zone koje posjedujem. Čula sam kako dišem i pratila zvukove ne bih li na vrijeme reagirala
ako se netko približi ulaznim vratima. U sljedećem trenu više nisam ništa čula...

Simetrija, geometrija, veličina, punoća, oblost, jačina, glatkoća, prodornost, oblik...
tijelo kao vizualni i osjetilni podražaj stopili su se u savršenstvo, u remek djelo koje
me pretvorilo u odraz čistog užitka.






<< Arhiva >>