DAY OFF (Mr.X je na g.o.)

19 prosinac 2012

Evo me, danas malo kasnije nego inače, ali neki ne 'dodju' ni kasnije.
Znate šta mislim.


Toliko društvenih normi, morala i ograničenja, koji su godinama dobivali
na važnosti i prerasli u 'program' za koji nas uvjeravaju da je jedini
ispravan i 'dobar', a opet kad pričamo o sexu, sve to 'dobro' zvuči dosadno.
Pitajući se zašto je to tako, dolazim do temelja bića, do one jednostavnosti
trenutka i slobode kreacije svega, pa tako i misli. Kako možemo biti sretni i
zadvolj(e)ni u nečemu toliko suptilnom i složenom, a opet toliko jednostavnom
i iskonskom kao što je to sex, kad u nama i dalje postoji program koji nas po
pitanju sexa tjera da se osjećamo loše. A jebeno je dobar i iskren.

Dosta filozofije, ali zaista mi je ta misao prozujala glavom, ponajprije jer i
mene neke dane uhvati takvo 'programsko' stanje, i onda ulažem sve svoje
napore koje bih trebala uložiti da zadovoljim svog muškarca u otklanjanje
programa. Tu budem ljuta sama na sebe.Vjerujem da će se Dajana prepoznati
u ovom tekstu. Ali svi smo mi Dajana u nekim trenucima.

Zato me toliko i vesele ti moji trenuci ludila i mogu slobodno reći da me i
tjeraju da bolje funkcioniram u svim ostalim segmentima života. Sex za
jednu noć? Sigurna sam da to ne bi niti jedan 'stručnjak za veze' preporučio,
a može spasiti brak. Kolika je tu snaga i moć sexa? Kad kažem sex, mislim
na ludilo.

Danas je dan štrajka od Mr.X-a jer mi je dečko toliko sexy da mi u glavi nema
mjesta za njega...pišem i promatram ga kako prede dok mu milujem stopalo.
Noga mi taman seže do njegovog savršenog međunožja. Nešto tipka i ne obazire
se na mene. Pitam ga o čemu razmišlja? Kaže da sluša pjesmu koju puštam i
da razmišlja kako me sigurno podsjeća na Mr.X-a. (Govori o strasti, citiram jednu
rečenicu 'sve mi je isto, sve jedno mi je, ako bez tebe suđeno mi je', ' kriva sam,
što da te volim još uvijek snage imam, nervira te čak i to kada ti kosu diram', 'boli
te i dodir moj i sve ti moje smeta, možda se i sretnemo na petoj strani svijeta').

Očito, kad je Mr.X u pitanju, nema odmora. Kad ne živi u mojoj, živi u njegovoj glavi...









<< Arhiva >>