Vodootporan (Mr.X - IV.dio)

18 prosinac 2012

Ovaj blog je definitivno otporan na vlagu :)
Puse svima zbog komentara, imate nevjerojatnu energiju.

Prije nego počnem, moram se zahvaliti Mr.X-u jer mi je jučer priuštio
vrhunski sex sa mojim dečkom, kaže da ne zna kada sam bila toliko
mokra, a ja ne znam kada sam tako iz unutra gorila. Mislim da sam
usijala cijelu prostoriju. Petra me pitala, eto jučer sam osjećala na
trenutke da gubim svijest. U trenu me obuzme osjećaj iza zatvorenih
očiju, kao da sve nestaje i osjetim nevjerojatnu lakoću i mir. Kao da se
sve taktilne točke spuste u niže katove i od tamo se upravlja cijelim
sistemom.

Dečko mi se napalio do bola kad je vidio blog i eto, nisam bila u stanju
odgovoriti na sve komentare, ali oprostiti ćete mi.

Uspjela sam se sjetiti detalja svog prvog sexa s Mr.X-om, i to totalno
živopisno, kao da sam opet tamo. Što više o tome pišem to mi se iz
podsvijesti sve više vraćaju filmovi te hotelske sobe br.XXX iz čijih
vratiju se dešavao smak svijeta, kao po majanskom kalendaru, ali onaj
smak stare svijesti i dolazak nove ere. Ere slobode i užitka. Sjetila sam
se da sam spavala možda ukupno 2 sata, a ostalo vrijeme sem bila negdje
između neba i zemlje. U krevetu, pod tušem i na balkonu. Valjda kad netko
toliko uživa u našem tijelu, grijeh je ne dati mu ga.

Još imam negdje slike njega golog...pogled na taj prizor mi daju instant
osjećaj kao da sam popila svježe iscijeđeni sok od naranče. Sexualna
i životna energija se javi iz nekog dijela tijela koji zaista ne znam gdje je,
ali bitno da ja znam da postoji i da je živ. Baš volim te uspomene i sebe
zbog tih odluka. To me asocira na trenutak smrti i na 'scenu' kada se
osvrćemo za sobom i pitamo se jesmo li zaista živjeli. Ja smatram da ako
je u tom trenutku odgovor 'da', da nam nije žao onoga što slijedi.

Sjetila sam se i trenutaka iz te famozne kvazi-kuće ili prije nastambe za
užitke i situacije gdje ja izlazim iz sobe misleći da ću dobiti malo odmora.
Umjesto odmora stavio mi je lakat na vrat i stisnuo me uz zid svom svojom
težinom na onaj 'grub' muški način gdje sam mogla osjetiti koliko je jak ako
to želi.
Eh, ako već nije htio on, ja sam svakako molila za još...







<< Arhiva >>