TOP 5 iskustava Sexy dame

14 prosinac 2012

1. Dodirivanje bez sexa (dečko mi dugo 'nije dao' na početku nego me stalno izluđivao), mislila sam da će me srce strefiti ('helllooou to inače rade žene!')
2. Sex na masažnom stolu u nekom apartmanu van mog grada gdje sam se našla s Mr.X-om samo za druženje. Unajmili smo prvi apartman koji smo vidjeli. Ludnica! I našli tamo stol za masažu. Jack pot!
3. Sex u šumici s jednim dečkom - starci su mi bili blizu i šta ćemo, u sitne sate odšetali do šumice.
4. Sex u autu - općenito mene to izluđuje. Valjda taj osjećaj slobode da možemo gdje hoćemo i da smo sami u 4 kvadrata, samo pojačava taj doživljaj, a i uvijek nas netko može vidjeti....
5.Nadam se današnji sex....dečko me planira vezati, još to nisam probala pa se veselim tome. Ako podbaci, javiti ću ;) ('provokacijom ću ga navesti da se više potrudi')

<< Arhiva >>