...::: NIJE ljubav sve što vidiš, zato PAZI kome zavidiš :::...

Volim te jer...



...si poseban....
...imaš najljepše zelene oči...
...me voliš takvu kakva jesam...
...si moja radost...
...si duhovit...
...si moj oslonac...
...si moga srca žar...
...kraj tebe gubim tlo pod nogama...
...si moj najljepši san...
...bez tebe je sve ništa, a s tobom je ništa sve...
...s tobom se i tužna smijem...
...si nježan...
...kad pomislim na tebe sve lakše je...
...sam takvog oduvijek željela...
...si u mom srcu zapalio vatru ljubavi...
...si lijek za tugu...
...si moj svijet...
...nema sreće bez tebe...
...mi tečeš kroz vene...
...ti nisi kao drugi...
...dnevno bar milijun puta kroz moje misli prođeš...
...si zgodan...
...srce kuca samo za tebe...
...si moj anđeo...
...si mi opio dušu...
...mi tvoj dodir kožu pali...
...podnosiš moje mušice...
...me uvijek znaš nasmijati...
...si sve što mi treba u životu...
...si snaga koju trebam da bih disala...
...volim osmijeh tvoj...
...si moj princ...
...ti moje srce pripada od prvog trena...
...mi previše značiš...
...si moja beskrajna sreća...
...si svjetlo mog života...
...sam opijena tvojim usnama...
...me samo ti znaš zavesti lako...
...bez tebe život su suze i bol...
...ti si sunce moga neba...
...ti si samo jedan...
...si rođen za mene...
...me samo ti poznaješ u dušu...
...si mi vratio vjeru u ljubav...
...me tvoj pogled slomio za tren...
...ne mogu sama bez tebe...
...samo tebi pripadam...
...si moja jedina sreća...
...me obaraš s nogu...
...ti si moja svetinja...
...si moja sudbina...
...trebam te ko zrak u grudima...
...moj život je sjaj u tvojim očima...
...si moj put do vječnosti...
...tvoj dodir je žar na mojim usnama...
...život moj bez tebe samo stvar je prolazna...
...bez tebe sam kao ptica ranjena...
...si moja želja jedina...
...mi samo ti kradeš snove...
...nitko ne može da tebe zamjeni...
...jedino ti u meni vatre pališ...
...najljepši je meni dan kada tebe prvog ugledam...
...samo za tebe ovo moje srce zna...
...si mome srcu luka sigurna
...je u dvoje sve ljepše...
...si moja jedina molitva...
...trebaš mi ko Sunce Zemlji...
...ti ne znam i ne mogu odoljeti...
...jer si moj početak i kraj...


UPDATE 15.02. u 20:43

Sinoć mi je bilo predivno sa "malim" i bila sam JAKO SRETNA da sam skoro zaplakala od sreće ( knedla mi je stajala u grlu, a oči zasuzile )...
Opet me uspio iznenaditi poklonom koji mi je kupio i mogu reći da što god zaželim taj mi dečko ispuni!
Nedavno sam spomenula da bih si kupila mp4 i pogađate da mi ga je upravo on kupio!
Čak mi nije dao da pogledam poklon pred njim nego tek kad dođem kući.
Zato sam još više ostala bez riječi kada sam vidjela o čemu se radi...
Na moju poruku da se nije trebao toliko trošiti samo je kratko i jasno odgovorio:

"Ma nije to ništa! Za moju xxx ništa nije skupo!"

Dobro, navikla sam ja na skupocjene poklone s njegove strane, ali me ovo jako iznenadilo jer mi je to bila ispunjena želja tako da...

Ostale detalje vam neću otkrivati, to pretpostavljate i sami, a i sami ste to sigurno jučer doživljavali tako da znate o čemu je riječ ( poljupci, zagrljaji, šaputanja itd...).

14.02.2008. u 14:54 | 24 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko me treba:

inessa_08@hotmail.com

Free Site Counters
Free Site Counters

Linkići:

kRaLJiCa SuZa
••.•´`•.Miss Lynn.•´`•.••
Ado a.k.a. my brother
divlji cvit (svetica i kurva)
Statična
PROROK (!)
Uranova pikula
m@l@ uspomena
ljubav...ah ljubav
*zaboravljena mala*
pjegica
butterflydust
uživaj u životu...
PUPSY
empty.
B.D.
LuTkIcA 13 :)
*-*-*Natasha*-*-*
*Emotional_Girl*
Dan poslije...
... @ngel with broken wings ...

idealno loša 2
.... jednom voljena....
Sirena
Malena leptirica
čokoladna
fantazija
Iva
sve u životu je prolazno



* Oženi me
i shvatit ću te ozbiljno,
ako se stvarno volimo
sad mi dokaži!
Oženi me,
bit ću ti život kao san,
medeni mesec svaki dan,
obećavam...*

By: Đogani


* O, kako uzimaš mi dah
kad korake ti čujem
i ko da nije noć
san me ne hvata,
ma dođi ovde sam
iza zatvorenih vrata.

O, kako ulivaš mi strah
da gubim te polako
da s naše sudbine pada pozlata,
ma budi opet moj
iza zatvorenih vrata.

Uđi slobodno, vidi da li dišem,
hiljadu sam ti ja života dala,
dođi uzmi mi još i ovaj jedan
što sam s tobom imala.

Uđi slobodno, to je samo ljubav,
kada vidim te srce svoje čujem,
znam da nikad mi ništa nisi dao,
a ipak sve ti dugujem.

Možda je ovo samo san,
još jedna noćna mora,
al tvoja duša je meni poznata
i sama ostaje iza zatvorenih vrata.

O, kako ulivaš mi strah
da gubim te polako
da s naše sudbine pada pozlata,
ma budi opet moj
iza zatvorenih vrata.

Samo je jedna zvezda noćas plava
sa neba sišla je
sija tamo gde naša ljubav spava,
do mene vodi te...*
By: Lepa Brena

* Šta, šta ako sam možda ja
očajna i opasna
pobegla iz ludnice
ludaka pune ulice

Šta, Šta ako sam mozda ja
vest u crnoj hronici
ljubomorna bila pa,
pa bivši mi u bolnici

Šta ako ja ustvari
nikada nisam ničija bila
o, šta ako noćas gorim
šta ako bih za ljubav ubila...*
By:Jelena Karleuša

* Koliko sam puta sebi rekla
nemoj da mu praštaš,
pa se pitam da li sam to ja
kad stanem kraj ogledala.

Ta žena to nisam ja,
ja sam jaka, a ova je slaba,
jedna želi da kaze ti "ne"
a druga plače da ostane.

Zovem da kažem ti
"zbogom, ja odlazim zauvek",
al' ponos kad poklekne
sa usana pobegne "volim te"

I džaba hiljadu razloga
scena i uvreda što bole me
kad uvek setim se
onih sto najlepše se oproste!

Koliko puta ja sam želela
da me ti ne zoveš
i svaki put se za usnu ujela
poželela da dođeš.

To nisam ja u ogledalu,
bolje za sebe biraj nju
jer kada misli da mrzi te
onda te voli najviše...*
By: Đogani