...::: NIJE ljubav sve što vidiš, zato PAZI kome zavidiš :::...

5 razloga zašto NE volim jesen i 1 zašto volim!

Dragi moji nemojte da vas zabrine nonaslov ovog posta, ovo nije još jedna štafeta u nizu i nitko neće dobiti u zadatak da piše o ovome! smijeh

1. KIŠA – Ne volim, ne podnosim i mrzim kišu!!! namcor
Gdje god krenem treba mi kišobran (iako imam baš slatki kričavo rozi što mi je poklonio dragi kad je skupio bodove u +clubu), posvuda je blato, lokvetine vode, auti me pošpricaju od glave do pete, a moja ionako već kovrčava kosa se još više nakovrča, pa ju nemam volje ni peglati jer se ne isplati mučiti...

2. VJETAR – Puše kao lud, hodam ulicom i mislim da će me otpuhati na drugi kraj Hrvatske, zacrveni mi se i nos i lice, oči mi zasuze, zaledim se do kosti, a ako sam slučajno u kući iritira me njegovo glasno zavijanje, pogotovo noću.bang

3. DEPRESIJA – U ovo doba godine sam uvijek depresivna, bezvoljna i tužna i to mrzim!
Hvata me neka vrsta panike, osjećam da me zidovi guše i da sam zarobljena u vremenu...puknucu

4. KRAĆI DANI – Uh, to pomicanje sata unatrag i mrak već u 5 (17) sati!
Strava i užas!!! Sveto ljeto kada je dan do 10 (22)!smokin

5. GRIJANJE, DUGAČKI RUKAVI, JAKNA – Mrzim grijanje jer mi je taj topli i suhi zrak fuuuj!!!, a moja koža postane suha, pa se moram mazati najmasnijom kremom, pogotovo nos koji je najosjetljiviji.
Ne volim nositi dugačke rukave i još 100 slojeva odjeće, a pogotovo jaknu!

I za kraj samo 1 jedini razlog zašto volim jesen?

To su fini,fino vrući i mirisni kesteni u kojima se "gušim" i koje bih mogla pojesti i po nekoliko kg dnevno!!!njami


Danas je subota, a ja sjedim doma za razliku od većine vas koji se sad spremate za izlazak.
No što ću, sve nas je uhvatila neka besparica, pa moramo malo pauzirati iako mi je strašno dooosadnooo!!!!
A danas sam baš nekako raspoložena za cajke, pjeva mi se,pjeva pleše, luduje!!!
Nadam se da će se do sljedećeg vikenda stanje popraviti, pa ću uživati.....
Barem mi je "mali" malo skratio dan kad je bio kod mene popodne na kavi, pa mi je i vrijeme brže proletjelo u zezanju s njim, baš smo oboje bili raspoloženi za ludiranje...


Ti volis sladak život, vidi se i zna
i ne fali ti ništa, ništa, samo ja,
kakao, mleko, puter, jagoda za kraj,
tvoj mali sam slatki zalogaj.

Zemlja porekla egzotična je,
moj miris te mami, erotičan je
kažeš nervozan si,
neraspoložen si, pa šta?

Dat ću ti gram po gram,
ti samo reci "am",
tvoja sam od čokolade devojka,
pod rukom lepim se,
topim u ustima to sam ja!

Dat ću ti gram po gram,
jer nećeš moći sam odjednom sve,
zato polako sa mnom ti
i nešto malo bar za sutra ostavi, ostavi...

Ja vodim sladak život, a on vodi me
pravo u tvoja usta, hajde uzmi me,
kakao, mleko, puter, jagoda za kraj,
tvoj mali sam slatki zalogaj.

Zemlja porekla egzotična je
moj miris te mami, erotičan je
kažeš nervozan si,
neraspoložen si, pa šta?
By: Ana Nikolić

10.11.2007. u 21:37 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko me treba:

inessa_08@hotmail.com

Free Site Counters
Free Site Counters

Linkići:

kRaLJiCa SuZa
••.•´`•.Miss Lynn.•´`•.••
Ado a.k.a. my brother
divlji cvit (svetica i kurva)
Statična
PROROK (!)
Uranova pikula
m@l@ uspomena
ljubav...ah ljubav
*zaboravljena mala*
pjegica
butterflydust
uživaj u životu...
PUPSY
empty.
B.D.
LuTkIcA 13 :)
*-*-*Natasha*-*-*
*Emotional_Girl*
Dan poslije...
... @ngel with broken wings ...

idealno loša 2
.... jednom voljena....
Sirena
Malena leptirica
čokoladna
fantazija
Iva
sve u životu je prolazno



* Oženi me
i shvatit ću te ozbiljno,
ako se stvarno volimo
sad mi dokaži!
Oženi me,
bit ću ti život kao san,
medeni mesec svaki dan,
obećavam...*

By: Đogani


* O, kako uzimaš mi dah
kad korake ti čujem
i ko da nije noć
san me ne hvata,
ma dođi ovde sam
iza zatvorenih vrata.

O, kako ulivaš mi strah
da gubim te polako
da s naše sudbine pada pozlata,
ma budi opet moj
iza zatvorenih vrata.

Uđi slobodno, vidi da li dišem,
hiljadu sam ti ja života dala,
dođi uzmi mi još i ovaj jedan
što sam s tobom imala.

Uđi slobodno, to je samo ljubav,
kada vidim te srce svoje čujem,
znam da nikad mi ništa nisi dao,
a ipak sve ti dugujem.

Možda je ovo samo san,
još jedna noćna mora,
al tvoja duša je meni poznata
i sama ostaje iza zatvorenih vrata.

O, kako ulivaš mi strah
da gubim te polako
da s naše sudbine pada pozlata,
ma budi opet moj
iza zatvorenih vrata.

Samo je jedna zvezda noćas plava
sa neba sišla je
sija tamo gde naša ljubav spava,
do mene vodi te...*
By: Lepa Brena

* Šta, šta ako sam možda ja
očajna i opasna
pobegla iz ludnice
ludaka pune ulice

Šta, Šta ako sam mozda ja
vest u crnoj hronici
ljubomorna bila pa,
pa bivši mi u bolnici

Šta ako ja ustvari
nikada nisam ničija bila
o, šta ako noćas gorim
šta ako bih za ljubav ubila...*
By:Jelena Karleuša

* Koliko sam puta sebi rekla
nemoj da mu praštaš,
pa se pitam da li sam to ja
kad stanem kraj ogledala.

Ta žena to nisam ja,
ja sam jaka, a ova je slaba,
jedna želi da kaze ti "ne"
a druga plače da ostane.

Zovem da kažem ti
"zbogom, ja odlazim zauvek",
al' ponos kad poklekne
sa usana pobegne "volim te"

I džaba hiljadu razloga
scena i uvreda što bole me
kad uvek setim se
onih sto najlepše se oproste!

Koliko puta ja sam želela
da me ti ne zoveš
i svaki put se za usnu ujela
poželela da dođeš.

To nisam ja u ogledalu,
bolje za sebe biraj nju
jer kada misli da mrzi te
onda te voli najviše...*
By: Đogani