...::: NIJE ljubav sve što vidiš, zato PAZI kome zavidiš :::...

... Ti si mi bio ljubav najveća, sad si na srcu rana najljuća...

Click here to get more avatars like this!

Još ni sada ne mogu vjerovati da mi se to dogodilo!
Ne mogu vjerovati da mi je to učinila osoba koju sam toliko voljela i vjerovala joj, da me tako izdala...
Da nije bio sa mnom u trenutku kada mi je najviše trebao, da me napustio i ostavio samu s mojom boli.

Već neko vrijeme nas dvoje nismo baš u najboljim odnosima i stalno smo u nekim svađicama i prepirkama.
Ja govorim da mu više nije stalo do mene kao prije, da su mu svi i sve važniji od mene, on to poriče.

A sad ono što me jako i duboko pogodilo.
Prije točno mjesec dana stric mi je završio u bolnici.
Nismo bili nešto posebno vezani jer on nije imao obitelj i živio je nekim svojim životom, ali me svejedno pogodila činjenica da je bolestan.
Nismo znali što mu je točno, ali nisam ni pomišljala da se neće vratiti iz bolnice.
Ali na žalost, u petak poslije podne nam je stigla vijest iz bolnice da je preminuo.
Tome jako pogodilo, čak i više nego što sam mislila (a najviše zato jer mu ni jednom nisam otišla u posjetu).
Nakon što sam saznala tu vijest, poslala sam "malom" poruku što se dogodilo i zamislite,
on ništa nije rekao samo pitao: "Stvarno, a kada?"
Nije mi izrazio sućut niti došao kod mene.
Mislila sam, ajde možda mu je bed, pa će doći sutradan poslije posla.

Subota, oko 12:15 zvoni mi mobitel, on je.
Javim se...
Pita me što radim, odgovorim mu, pričamo, ali ništa od izražavanja sućuti.
Slijedeća rečenica me šokirala:
"Idemo večeras van sa društvom?"
Ja onako sva izvan sebe: "Molim? Pa meni je umro stric, kako očekuješ da idem navečer van?"
On, onako hladno bez previše uzbuđivanja: "Pa dobro, ja idem sa *, tako da znaš?"
Prvo sam onako od šoka zanijemila i jedva izrekla: "Očekivala sam da ćeš biti sa mnom!"
" Pa što sada, ako ne možeš ići ne moraš, ja sam se već dogovorio."

Spustila sam slušalicu i počela plakati ko' kišna godina, potrčala kod mame i izjadala joj se.
Ni ona nije mogla vjerovati da mi je to napravio.
Poslije 6 godina veze, ponio se kao da smo zajedno tek 6 dana...

Kasnije, oko 19 sati se pravio kao da se ništa nije dogodilo i htio da izađem šetati s njim.
Naravno, nisam htjela jer sam bila jako ljuta.
Malo smo se dopisivali jer se nije udostojio doći i rekla mu da prekidam s njim jer je dokazao da mu je više stalo do frendova i izlaska s njima nego do mene.
On je samo na to odgovorio da to nije istina i svejedno je te večeri izašao...

U nedjelju mi je prije podne poslao poruku i pitao zašto se bezveze ljutim na što sam mu rekla da me uopće više ne zanima.
Zvao me ponovno navečer u 10 i sve sam mu odbrusila da je on već izabrao što mu je draže i što mi se uopće javlja!

Ja mu se više nisam htjela javljati niti razgovarati s njim!

Ponedjeljak... NIŠTA! (ni poruka, ni poziv...)!
Utorak... također NIŠTA !!
Srijeda... NIŠTA na kvadrat!!! (vidjela sam ga samo kad se vraćao od *, skužila sam zvuk auta i basa i rekla frendici da se ne okreće jer je 100% on, samo je dao na gas i prošao kao pored stranca)

Danas... PORUKA

Što radim, kako sam...
Odgovorim...
Dogovorili smo se da odemo do grada na cugu i porazgovaramo.
Pričali smo nekih sat vremena i rekao da se osjeća polovično krivim.
Krivim što nije došao do mene i bio uz mene, ali ne i zato što je izašao van.
Kaže, on od mene da je obrnuta situacija to ne bi očekivao kao ja od njega.
"Pa dobro, ali bih ja svejedno bila uz tebe!"
Još je tu bilo dosta toga, ali nismo sve riješili jer ne mogu se pomiriti s njim na osnovu dvije-tri rečenice.
Vučemo za sobom još problema da bi se sve riješilo u sat vremena razgovora.
Sutra slijedi nastavak, tako je barem rekao!

Ni sama ne znam što ću...
Hoću li mu moći oprostiti ili nam je stvarno došao kraj!?

Click here to get avatars like this

UPDATE 07.08.2007. u 23:09

PETAK:

Sms od X (cure od gore navedenog * ) hoćemo sutra ići van.
Odgovorim joj da sam prekinula s "malim" i da sigurno neću ići.
Kasnije je došla kod mene da me vidi i čuje detalje.
I tako, pričam ja njoj sve što se dogodilo, drži ona moju stranu, ali me nagovara da mu oprostim i da se pomirimo jer joj je * rekao da mu se "mali" (kad je bio u srijedu kod njega) žalio kako smo prekinuli i on više ne zna što da radi jer se ja ljutim na njega, da mu je jako stalo do mene i da me voli.
Rekla sam joj da ću razmisliti kad s njim još jednom porazgovaram.

Navečer... uslijedio je naš razgovor i nakon njegovog uvjeravanja da sam mu sve na svijetu, da bi učinio sve što poželim i da me voli, odlučila sam mu dati još jednu šansu.

SUBOTA:

Popodne je svratio do mene, ali još uvijek nisam bila pretjerano dobre volje i raspoložena za njega iako smo se pomirili.
Dogovorili smo se da idemo van sa X i * .
Vani je bilo ono OK, moglo je i bolje, al bar nisam sjedila doma!
Još uvijek nisam bila previše raspoložena...
Ali...
Kako je bilo prohladno, a ja u topiću (bez bretela i rukavića) i golih ramena, bilo mi je hladno, pa je uključio grijanje u autu, a onda uzeo moju ruku da ju ugrije (inače imam ledene ruke bilo ljeto ili zima).
Taj stisak ruke je bio toliko snažan da nikad u životu nisam osjetila nešto slično.
Osjetila sam da samo mene voli i da želi da zauvijek ostanemo zajedno, a to sam u tom trenu željela i ja...
Ono što je uslijedilo malo kasnije ne moram ni pisati, pretpostavljate i sami, ali mogu samo reći da je bilo predivno...

P.S.

Sutra mi je rođendan, pa ću možda dodati još jedan update na ovaj post da napišem kako je prošao! party
Pusa!

02.08.2007. u 22:20 | 24 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko me treba:

inessa_08@hotmail.com

Free Site Counters
Free Site Counters

Linkići:

kRaLJiCa SuZa
••.•´`•.Miss Lynn.•´`•.••
Ado a.k.a. my brother
divlji cvit (svetica i kurva)
Statična
PROROK (!)
Uranova pikula
m@l@ uspomena
ljubav...ah ljubav
*zaboravljena mala*
pjegica
butterflydust
uživaj u životu...
PUPSY
empty.
B.D.
LuTkIcA 13 :)
*-*-*Natasha*-*-*
*Emotional_Girl*
Dan poslije...
... @ngel with broken wings ...

idealno loša 2
.... jednom voljena....
Sirena
Malena leptirica
čokoladna
fantazija
Iva
sve u životu je prolazno



* Oženi me
i shvatit ću te ozbiljno,
ako se stvarno volimo
sad mi dokaži!
Oženi me,
bit ću ti život kao san,
medeni mesec svaki dan,
obećavam...*

By: Đogani


* O, kako uzimaš mi dah
kad korake ti čujem
i ko da nije noć
san me ne hvata,
ma dođi ovde sam
iza zatvorenih vrata.

O, kako ulivaš mi strah
da gubim te polako
da s naše sudbine pada pozlata,
ma budi opet moj
iza zatvorenih vrata.

Uđi slobodno, vidi da li dišem,
hiljadu sam ti ja života dala,
dođi uzmi mi još i ovaj jedan
što sam s tobom imala.

Uđi slobodno, to je samo ljubav,
kada vidim te srce svoje čujem,
znam da nikad mi ništa nisi dao,
a ipak sve ti dugujem.

Možda je ovo samo san,
još jedna noćna mora,
al tvoja duša je meni poznata
i sama ostaje iza zatvorenih vrata.

O, kako ulivaš mi strah
da gubim te polako
da s naše sudbine pada pozlata,
ma budi opet moj
iza zatvorenih vrata.

Samo je jedna zvezda noćas plava
sa neba sišla je
sija tamo gde naša ljubav spava,
do mene vodi te...*
By: Lepa Brena

* Šta, šta ako sam možda ja
očajna i opasna
pobegla iz ludnice
ludaka pune ulice

Šta, Šta ako sam mozda ja
vest u crnoj hronici
ljubomorna bila pa,
pa bivši mi u bolnici

Šta ako ja ustvari
nikada nisam ničija bila
o, šta ako noćas gorim
šta ako bih za ljubav ubila...*
By:Jelena Karleuša

* Koliko sam puta sebi rekla
nemoj da mu praštaš,
pa se pitam da li sam to ja
kad stanem kraj ogledala.

Ta žena to nisam ja,
ja sam jaka, a ova je slaba,
jedna želi da kaze ti "ne"
a druga plače da ostane.

Zovem da kažem ti
"zbogom, ja odlazim zauvek",
al' ponos kad poklekne
sa usana pobegne "volim te"

I džaba hiljadu razloga
scena i uvreda što bole me
kad uvek setim se
onih sto najlepše se oproste!

Koliko puta ja sam želela
da me ti ne zoveš
i svaki put se za usnu ujela
poželela da dođeš.

To nisam ja u ogledalu,
bolje za sebe biraj nju
jer kada misli da mrzi te
onda te voli najviše...*
By: Đogani