četvrtak, 22.06.2006.

Slomljeno krilo naše ljubavi

Što god da sam prošla s tobom stoji zapisano negdje u mom biću, odražava se na mojoj psihi, čini me manijakom kakvim sam postala od kad si me po prvi puta pustio da kušam čari tvoje ljubavi.Ti si, Johne, nezahvalan čovjek. Iskoristio si naivnu ludost moje mladosti ne misleći ni na trenutak na moju jadnu dušu što svaki put cvili nad krhotinama te neukusne romanse koja nalikuje zadnjem poglavlju nekog jeftinog ljubavnog romana. Znaj da te volim, ali nemirne kontradikcije tvoje razigrane naravi previše me bole. Zar je tako teško ostaviti goropadnicu?! Ja nemam nikog. Sama plačem nad svojom sudbinom, a još oplakujem tvoju. Ne misli da ću dolaziti po tebe. Osjećam se ucviljeno i jadno, poput malenog anđela koji plače nad slomljenim krilom. Nemoj mi zamjeriti na ovim očajničkim riječima; još sam pijana od tvoje ljubavi i umorna kao djetešce nakon noći bez sna. Negdje daleko iza ovog svijeta možda postoji mjesto za nas dvoje grešnika koje je opila bezopasna, slatka ljubav. Dragi, ti si najobičniji kurviš. Pa ne bi li onda jednom zauvijek odustao od sveg prenemaganja? Ispod tog kicoškog odijela ti si samo John Thomas. Onakav kakvog te samo ja poznajem. Dok se razvlačiš kao pripita svinja po zagušljivim džezerskim klubovima, ja stvaram novi život. Sudbinu koja će živjeti nakon nas i svega što smo imali. Znajte da vam ne lažem kad kažem da je moj dragi najobičniji pijanac koji živi s raspuštenicom u Kaliforniji. I puši. I još k tome smrdi po jeftinom pamuku onih staromodnih plavih košulja. Johne, volim te.

- 16:54 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako seksualnost utječe na nas i zašto ona kao takva ne poznaje klase i dobne granice...pitanje koje je aktualno još otkada je "Lady Chatterly" bila uzor svim finim gradskim damama koje su žudjele za smjelim ljubavnikom i njegovim "Johnom Thomasom". I ja imam svog Johna Thomasa- pratite nas u našem bijegu od stvarnosti...

“U našoj ljubavi bijahu duhovno i tjelesno stopljeni tako savršeno da to ne bi mogli ni pojmiti današnji priprosti, sirovi šiparci svojim uniformiranim mozgovima. Još dugo nakon njene smrti osjećao sam kako njene misli teku s mojima. Mnogo prije nego što smo se upoznali, sanjali smo iste snove. Usporedili smo svoje bilješke. Pronašli smo crte čudne srodnosti. U lipnju iste godine doletio je i k njoj i k meni, u dvjema razdalekim zemljama, nečiji kanarinac. O, Lolito, da si me bar tako voljela!" Vladimir Nabokov, "Lolita"

«Obazirao se oko sebe i činilo mu se da vidi kako kraj njega prolazi sjena jedne žene, čija mu je nazočnost slatka. Odavno je već zaboravio onu nestrpljivost kad ljubavnik čeka, da mu se vrati ljubavnica, i evo je sada iznenada osjećao, da je ona daleko od njega, i želio ju je, da mu dođe, nervozno kao mladić.» Guy de Maupassant, «Jaka kao smrt»