subota, 03.06.2006.

Sve su prave ljubavi nesretne

U sumrak gledam kako sjene plešu po bijelom zidu i brišem suze s lica. Tako smo blizu jedno drugome, a opet tako daleko. Sada mi ništa nije važnije od tvoje sreće. Moj je život kao mali oblutak kojeg nosi more tvoje ljubavi i razbija ga o stijene smrti na tisuće komadića. Osjećam kako me hvata groznica- već je tu. Ne mogu pobjeći od tebe. Kiša mi lupa po prozorima. Bijela munja razdire nebo, gromovi tutnje, a ja plačem za tobom i molim boga da naše živote još samo jednom usmjeri istim putem. Hoću li izdržati sama do kraja ovog mučeničkog života? Pod svojim prstima osjećam toplinu tvog tijela, na svojim usnama sve ono što je moglo biti, a nije. I još ćeš stotinu puta otići od mene, i mirisat ćeš po njoj, ljubit ćeš druge i očajavat iz dana u dan, ali ono što nas je jednom povezalo prije početka svih tvojih boli jače je od sveg što ti život baca pred put. Za mene si još uvijek tu. I sada me ljubiš kao i onda kada smo zajedno gledali galebove kako lijeno prelijeću preko zlatnog žala. Tvoj topli osmijeh i nježan šapat progone me sve dane ovog prokletog pokajničkog života. Kako mogu živjeti kada znam da te ona ima? Znam da negdje daleko, lica priljepljenog uz prljavo prozorsko staklo i ti tuguješ. Duboko u srži svog bića znam da me voliš i da plačeš za mnom, jer sve su prave ljubavi nesretne.

- 18:46 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako seksualnost utječe na nas i zašto ona kao takva ne poznaje klase i dobne granice...pitanje koje je aktualno još otkada je "Lady Chatterly" bila uzor svim finim gradskim damama koje su žudjele za smjelim ljubavnikom i njegovim "Johnom Thomasom". I ja imam svog Johna Thomasa- pratite nas u našem bijegu od stvarnosti...

“U našoj ljubavi bijahu duhovno i tjelesno stopljeni tako savršeno da to ne bi mogli ni pojmiti današnji priprosti, sirovi šiparci svojim uniformiranim mozgovima. Još dugo nakon njene smrti osjećao sam kako njene misli teku s mojima. Mnogo prije nego što smo se upoznali, sanjali smo iste snove. Usporedili smo svoje bilješke. Pronašli smo crte čudne srodnosti. U lipnju iste godine doletio je i k njoj i k meni, u dvjema razdalekim zemljama, nečiji kanarinac. O, Lolito, da si me bar tako voljela!" Vladimir Nabokov, "Lolita"

«Obazirao se oko sebe i činilo mu se da vidi kako kraj njega prolazi sjena jedne žene, čija mu je nazočnost slatka. Odavno je već zaboravio onu nestrpljivost kad ljubavnik čeka, da mu se vrati ljubavnica, i evo je sada iznenada osjećao, da je ona daleko od njega, i želio ju je, da mu dođe, nervozno kao mladić.» Guy de Maupassant, «Jaka kao smrt»