Sewen

31.07.2017., ponedjeljak

DA JE MENI

Tuga mi se preko srca pali
Ko šamar budali...
Pa me grebe, pa me guli
Jeste čuli...

Zareslo mi lice bradom sijedom
I neredom.
Ne da mi se otimati boli
Kad toliko voli.

Da je meni vratit sat
Ponovo te prepoznat
Između svih krivih
Između svih živih...
Da je meni vratit sat
Pa ti dvaput srce dat...
- 17:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

30.07.2017., nedjelja

VOLIN TE DO NEBA

Da mi je ne ić leć,
Da mi je san izbjeć,
Pa da san uvik budan,
A nisan mlatimudan.

Da mi je s tebon bit,
Da mi se s tebon skrit
I nebi izaša vanka
S tebon bi bez prestanka.

Bez tebe san karta liša,
Bez tebe mi uvik priša,
Skroz san se navika na te
I šta je uvelo, cvate.

Bez tebe san čovika pola,
Ne daj nam da nas mola,
Budi mi ka tebi ja
Jer volin te do neba.

Da si mi kora kruva,
Kap vode na usta suva,
Cili svit neka zna.
Puno te volin ja.

- 18:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

VOLI ME

Previše pričam sa sobom,
Premalo sa tobom.
Nekako smo bezglasno u svađi.
Nestao sam,
A ti me molim te, pronađi.

Nemiran sam noću,
Ne volim samoću.
A ona me do sitosti hrani.
Voli me,
I samoću mi zabrani.

Volim te više od voljenja,
Poštujem više od poštenja.
Reci da isto je sa tvoje strane,
Da znam,
Da mi srce tući ne prestane.
- 13:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

29.07.2017., subota

SRETAN SAM I AKO IZGUBIM

Dišem, opet dišem
A to sam davno prestao.
Pišem, opet pišem
I činim sve da nebi nestao
Jer ljubav je otvorila vrata
Ljubav me hvata,
Ko san.

Smijem, opet se smijem,
A dugo nisam riječi rekao.
Smijem, više ne krijem,
Tebe sam cijelo ovo vrijeme čekao.
Ljubav je otvorila vrata
Ljubav me hvata
Ko san.

Sanjat ću i kada sam budan,
Neka pričaju da sam im čudan,
Al ja sam svoj
I ja sam tvoj.
Sanjat ću i kada nemam što
Jer našu priču ja bih vrtio
Ko stari film,
Sretan sam i ako izgubim...
- 11:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

23.07.2017., nedjelja

NE BOLI A PEČE

Ne možeš danas
Ne možeš sutra
Nećeš ni za dva dana
I to ti je mana.

Sve mi se mješa
Toplo i hladno,
Slatko i slano,
Ponosno, jadno...

Izgorjet ću ko sudnji dan,
Smijem se, al to se ponavljam.
I bježim, prvi put bježim,
Ne spavam, samo ležim.

Izbliza,
Sve je paraliza.
Krhko je i sječe,
Ne boli, a peče.

Ne možeš danas,
Ne možeš sutra,
Tko sam da te tužim,
Skužim, družim, pružim...
- 14:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

17.07.2017., ponedjeljak

...

Ode se kamen mrvi od vrućine.
I plače svit nad usijanim trudima.
Tako smo blizu biblijskih riči.
Tako smo daleko zbilje i mašte...

Satraće nas grmovi ognjeni.
Oblaci će platiti svoju suhoću.
Podnevno sunce je pojeo mrak.
Nasumične rečenice poruku tvore...

Sa sigurne udaljenosti trpim žalost.
Ispijam strahove u limunadi.
Zaustavljam vjetar molitvom krhkom.
Samo da prestane i ovaj dan...
- 11:44 - Komentari (13) - Isprintaj - #

15.07.2017., subota

PETAK

Nije za me više pit
Nit sam gladan, nit sam sit
Nisam ni za smijanje
Hlađenje ni grijanje.

Nije za me ovo stanje
Bez veze sam, više-manje
Nekako sam cili fuj
Sam sam sebi sta na žulj.

Ovo je zadnji petak bez stila
A baš sam i ja naopaka pila
Dobro je priznat, dobro se vratit
Jer ovim tempom život ću skratit.

Ovo je zadnji petak kaosa
Al ne dam se, nisam ispa iz štosa
Ja znam koliko život piza
Zato ga od sad živim izbliza.
- 17:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

14.07.2017., petak

PROTOTIP

Ja sam ti u nesreći sreća
Al ti si veća,
Al ti si veća.
U mene povjerenja imaj
Pa sve uzimaj,
Pa sve uzimaj.

Ovakve i da svijetom šećeš
Pronaći nećeš
Pronaći nećeš.
Ja sam ti prototip i marka
Hoće me svaka,
Hoće me svaka.

A ja hoću samo tebe mala
Ako nisi znala,
Ako nisi znala,
Nemoj da te išta meni koči
Otvori oči,
Otvori oči.

I reci da, ti frajeru što ide samo u tvom smjeru,
Jer sa tobom želim karijeru.
- 12:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.07.2017., četvrtak

PISMA ZA NJU

Zaškurilo priko strane
Šta ću ako kiša pane.
A ne radu mi brisači
O voljena zemljo plači.

Sneveraće, ajme nami
Bižte, biće stani-pani
Biće do nje puno sklisko
Aj Mlakare baci Kvisko.

A ona se doma pudra
Cura mi je puno mudra
Potegla je skroz na ćaću
Pa mi neda, zaplakaću.

Njeni doma su zaspali
Aj Ilija grom ispali
Za nju mi se tilo moli
Samo nek se spusti doli.

Provaću joj sve objasnit
I zašto san mora kasnit
Pa neka me oće kaznit
Mora bi joj se ispraznit.

Izgleda da sunce biće,
Evo vrime se okriće,
A baš san ti momak ipo
Za nju san se skocka lipo.

A ona se doma pudra
Cura mi je puno mudra
Potegla je skroz na ćaću
Pa mi neda, zaplakaću.
- 18:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

12.07.2017., srijeda

PIJANA

Čekam da telefon zasvijetli, a on šuti
Ma znam, neću te ni večeras ćuti.
Samački pijem
To umijem.

Kakvi smo mi muškarci, nad ludama lude,
Patimo dok govorimo, šta bude nek bude.
Kukavne hulje
Iz rulje.

Mogli bi osnovat stranku
Odmah sutra na uranku.
Al nećemo dobiti ime
Opteretili bi se s njime.

Ne pitaj me bez čega,
Sve su te stranke bez ega,
I pune su nas samaca,
Pijanaca...
- 16:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

RIČ JE BIČ

Samoća iz mene urla
Spušta se sa gurla,
Ka kišnica se skorila
Stala i umorila.

Tišina iz mene šumi
I sklon sam lošoj glumi.
U tami jednog parka
Ja, izgubljena arka...

Uvik tražim dokaz i više
Jer ne virujem u sve šta piše,
Pusti slova, izgovori rič
Slovo izblidi, al rič je bič.

Baš me sve stivalo
A do jučer se pivalo
Nadam se da ovo prolazi,
Nadam se da mi dolazi...
- 09:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

11.07.2017., utorak

MARLON BRANDO

Marlon Brando sam ja
I mašta proradila
U zemlji sam čuda
A većina nema kuda
Jer igra je suluda...

Izbor je tu
Al pogreške me ubijaju
Svoj tekst sam naučio
Neprijateljima poručio
Samo brand je friend.

Ja sam Marlon Brando
Prgava bando
Moj lik ima karakter
Ja nisam tek amater
Ja sam starter,

I bez posade
Znam izaći iz dosade
Jer ja sam rođeni mit
Jer ja sam rođen za bit
Gorčinu neću već sreću...
- 12:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

OTVORENO

Ti sj moj porok, ja sam tvoj junak
Ti si ko rijeka, a ja sam šljunak
Ti si mi želja, ja činjenica
Svi smo mi žrtva i ubojica.

Dva dijela mi smo, činimo cjelinu
Na daleko vidim samo bjelinu
Neka nas obuzme, neka nas oduzme
I neka nam traje, nek se prepoznaje.

Kad želiš priču, pozvoni dvaput
Triput za pozdrav kad ideš na put.
Pozvoni i kucaj za dodir blag
Ti uvijek možeš preći moj prag.

Za ljubav ne zvoni jer to se zna
Za nju su vrata otvorena
Čuješ li to,
Otvoreno!



- 08:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

10.07.2017., ponedjeljak

PAR MINUTA

Niko se nije rodija debel ka ja
Toga se dana nakrivila bolnica
Slabo sam priča jer nije mi se dalo
Samo bi nekad od gladi urlika malo.

Al ja sam resta i bilo je manje sala
I baš su se lipo rebra isticala
Ma bija sam smotan za sportove u kvartu
Svaki bi odma prikinija u startu.

S nekim sam danima počeja faćkat cure
I pravija sebi komične frizure
Simpatije, ljubavi, minjalo se u hodu
Život je more, a ja sam samo na brodu.

Žena pa dica i standardna rastava
I opet vijori ta moja zastava,
Danas kad ljubim, drugi su planovi
A protiv nas su rogati klanovi.

Život je jedan i stane u par minuta
Kad staneš živit samo te proguta
Prošao sve sam i bio na vrhu i dnu
Al živim i znam, bitno je da sam tu.
- 15:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

09.07.2017., nedjelja

24

Toliko dosadnih dama u životu,
Nisam se nadao tolikoj sreći.
Nikada nisam dobio na lotu,
A dobio jesam, nesluteći.

Toliko dosadnih žena srećem
Da one vrijedne primjetiti ne znam
Nisam tip da se namećem.
A krasan sam, znam da jesam.

Zato je srce zatvoreno do 24
Zato me plaše kilometri
Koje sam prošao i još ih gazim
A pravu ljubav ne nalazim.

Toliko praznih priča sam čuo
I osmjeha lažnih, osmjeha krivih.
Pred mnogima sam se izuo,
Al ja ih ipak sve nadživih...
- 17:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

MIR

Nitko me nije pitao da ga čekam
Do sad,
Ovo je situacija i da li sam spreman
Na pad?!
Razbijam misli o zidove vlažne
I spominjem sve one nevažne
Pa rukama krijem lice sjetno
To se trudim neprimjetno.

Nitko mi nije rekao koliko mu značim
Do sad,
Jer ja se uvijek za pogrešne zakačim
Ko mlad
Ne razlikujem više noći od dana
I svaka mi je pjesma neopjevana
Ne vjerujem a vjerujem, zbunjen i sretan
Sad blistam, a bijah neprimjetan.

I ti meni kažeš, opusti se
Sve će bit dobro i bolje za nas
Jer po pravilu - kucnuo je čas.
I ti meni kažeš - odmori se
Na ruke moje dušu spusti
Ti sam i svemu ako zagusti
I onda kad sve je dobro, mir ti nosim
Tobom se ponosim...
- 09:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.07.2017., subota

DOBRI LJUDI LOŠE MISLI RUŠE

Ostavi me barem malo ženo
Opet sam se ubija pošteno
Zavidan sam od pustoga pića
Pa se glava ničega ne sića

Ostavi me barem malo mila
Pa šta i ti sinoć nisi pila
Bilo da smo ekipa il sami
Svaku večer društveni programi

A volim se educirat stručno
Bilo da je u tiho il bučno
Bitno da smo karakterne duše
Dobri ljudi loše misli ruše.

Ostavi me brže ću se vratit
Ti bi barem tribala me shvatit
Ja od tebe ništa nisam krija
I ćaća ti veseljak je bija.

Ostavi me barem malo ženo
Vidiš more sve bit opušteno
Ti ćeš dobit poduku od mene
Zavidit će sve ti druge žene...
- 08:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

07.07.2017., petak

DOK JE U SVIĆI ULJA

Ne da mi se odljubit
Mi smo rođeni trajat
I cilog života vrime
Ja ću za te izdvajat

Ne da mi se odljubit
S tobom mi je divota
I neka cili svit znade
Želja si mog života

Da mi se ponudi više
Ja na to nebi prista
Samo je u tebi vire
Samo je za te mista

Ako se potrefi suza
Pa nas život nažulja
Svitlit će svitlo jube
Dok je u svići ulja.

Ne da mi se odljubit
Sve je to valcer sriće
Ja uvik kažem bit će
Dok novo jutro sviće...
- 08:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

05.07.2017., srijeda

JOŠ TE SE NISAM...

Još te se nisam nauživao
Još se nisam nadisao
Želim pokupiti što više tvoga mirisa
Dok kontakt očima ne zasuzi.
Još te se nisam naljubio
U mome krilu je mjesta za tebe
Ja bezšumno more, ti lahor s pučine
Guramo barku bez jedra.
Još te se nisam zasitio
Ja raskrstih danas sa jučer
Ja raskrstih danas sa danas
Da nam ostane sutra.
Još te se nisam - svega
Bludne su i rosne misli
U čekanju nas pronalazim trajno
Navikavam se ljube...

- 08:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

04.07.2017., utorak

POLUZAHTJEVAJUĆI

Ljubav mi nije trebala
A kao da me vrebala.
Nisam te htio zavoljeti
Ni najmanje preboljeti.

Pa se sad čupam iz svega
Uspjet ću valjda do snijega
I smirit ću se do ljeta
Sve drugo meni je šteta,

Tko ti može staviti soli na dugačak rep
Ja sam sam kriv što bio sam lud i slijep
Pa se sad mrštim i bjesnim poluzahtjevajući
Jer dok ti dođeš ptice dvaput umru pjevajući.
- 08:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

03.07.2017., ponedjeljak

SVE ĆE PROĆI

Moji su obzori širi
Moje su pučine dalje
Al tek ponekad izviri
Srce što poruke šalje

Moja su neba viša
Zrak je čistiji tamo
I sunce će i kiša
Kao da ne znamo...

Moji su snovi i nada i breme
Moje su želje odlutalo vrijeme,
Moje su staze, dar u samoći
I ja se tješim da sve će proći...
- 12:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

SVE ŠTO TI REĆI NE TREBAM

Samo da mi je gledati te
Da mi je biti kraj tebe
Da mi je biti poput...
I mogu umrijeti stoput

Samo da mi je nadohvat biti
Da znas tko te štiti
Kroz godine što idu
Da imaš me u vidu...

Zato rijetko o tebi pričam
Da nam bajku ne veličam
Da ne ureknem nam sve
Jer uvijek loših više je

Zato rijetko o tebi šutim
Uvijek mogu da naslutim
I znam da znas da znam
Sve što ti reci ne trebam...
- 08:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

02.07.2017., nedjelja

ODRASTAM

Izlazim večeras van
Nekom bit ću naporan
Pričamavo nama
I svemu što me slama,

Izlazim u život lažni
Nisu mi previše važni
Ljudi koji me diraju
Njihovi dodiri maltretiraju

Ja sam opet kao dijete
Na nogama Borolete
Igram se u pjesku sam
Jer odrastam.

Izlazim večeras van
A još sam ti umoran
Čekanje me prebija
Dalje o tom nebi ja...
- 21:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

MOJE IME

Moje ime je zima
Noćas sam oštar kao nož
O mene se opeci
Ni tona ne izreci.

Moje ime je studen
U mojoj glavi kamenje klija
Propast ćeš u slavi
Pa zato moram i ja.

Moje ime ne izreci
Ne pomisli da milosti dam.
Svoje planove uštedi
Sutra samnom blijedi...
- 09:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

01.07.2017., subota

MOST ZA FRANJU

Nije lako, al dobro je ovako...
Što da se nikad nisam zaljubio
Što da se nikad nisam usudio
Što da te nikad nisam upoznao
I za taj osjećaj da nisam doznao...

Nije lako, al ne može svako...
Što da ti očima nisam ugodio
Što da se osjećaj nije ni rodio
Što da smo na drugim stranama mosta
Što da je život tek priča prosta...

Al ovo je bajka koja će trajati
Taj isti most koji će spajati
Mi smo se susreli i sve je na nama
Ja mogu s tobom godinama...
- 18:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2025 (1)
Travanj 2025 (7)
Ožujak 2025 (6)
Veljača 2025 (5)
Siječanj 2025 (6)
Prosinac 2024 (5)
Studeni 2024 (5)
Listopad 2024 (5)
Rujan 2024 (6)
Kolovoz 2024 (6)
Srpanj 2024 (6)
Lipanj 2024 (7)
Svibanj 2024 (6)
Travanj 2024 (7)
Ožujak 2024 (7)
Veljača 2024 (6)
Siječanj 2024 (6)
Prosinac 2023 (7)
Studeni 2023 (9)
Listopad 2023 (9)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (10)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (7)
Svibanj 2023 (8)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (19)
Veljača 2023 (15)
Siječanj 2023 (10)
Prosinac 2022 (6)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (7)
Rujan 2022 (8)
Kolovoz 2022 (12)
Srpanj 2022 (10)
Lipanj 2022 (10)
Svibanj 2022 (9)
Travanj 2022 (11)
Ožujak 2022 (9)
Veljača 2022 (13)
Siječanj 2022 (16)
Prosinac 2021 (13)
Studeni 2021 (13)
Listopad 2021 (10)
Rujan 2021 (15)
Kolovoz 2021 (16)
Srpanj 2021 (12)
Lipanj 2021 (12)

SEWEN

  • IMG-20220629-091428
    IMG-20220629-091413
    IMG-20220629-091357
    IMG-20220629-091343
    IMG-20220629-091329