sevdahreunion

četvrtak, 01.02.2007.

Ima dan kada ne znam šta da radim!

kissDragi moji prijateljicerek
Ubi me u pojam danasbangsaznanje kako neka novinarska neuka piskarala nemaju niti mrvicu elamentarnog znanja o materiji koju se čak i usude postaviti na stranice nekih tamo smiješnih i perifernih glasila!namcor
I što je još najtragičnije od svega, nasekiraše mi lonewalkera cvijećara pa on bangkakav već i je, sve stera u materinumad
I to ni manje ni više, uzeše na zub jadnog i tužnog, ( čitaj: pokojnog ) Sergeja, iz plemena Jesenjina. Kaže cvijećar da ga hebe ( snošajni naziv ) riječ samomor!
A svako iole učeno dete zna da je mladi Sergej skončao na vrlo tragičan način svoje ovovekovno življenje, ubivši se ( čitaj: digao ruku na sebe ) u malenom hrvatskom gradiću Samoboru. O tom nemilom i tragičnom događaju postoje brojni pisani ( čitaj: forenzičarski ) zapisi. I kako da ja sad cvijećaru objasnim da ajme kasni glede informiranosti!?
Ljudi moji, pa on do neki dan nije ni znao da su se Beatlesi raspali, nema pojma da se čovjek spustio na Mjesec, pojma vam on nema da je Tajči bila na Euroviziji...lud
Suznih očiju, shrvan ovim tužnim saznanjima,odlazim urinirati, mouthwash i teleportirati se u pravcu ležaja svog milog.
On kakav je, pretvorio bi ovo u knjiženo veče!
E, NEĆE !!!

- 00:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #