sevdahreunion

utorak, 30.01.2007.

Ahoj!!!

mah Hej ljudi dobre volje, pozdrav Vama!wave
Da ne pravim velike razmake u pisanju postova, iako nikako da uskladim obaveze i slobodno vrijeme. Pa kad netko kaže da dan ima samo 24 sata, i sam se nađem u razmišljanju da traje i 52 sata da bi za neke stvari bio prekratak. Ali eto, par rečenica nije zgorega natipkati, pa kako god...
Uistinu bih volio da mi se jave istinski zaljubljenici prirode, planina, netko s kim bih neobavezno i neopterećen raznoraznim stereotipima mogao iskreno popričati o životu, ljudima, prijateljstvu, glazbi...Ja sam se iskreno, kako to ( nedavno sam ovo čuo ) vele u Srbiji, PRIMIO ko saučešće na bosanski sevdah, na pomalo orijentalni glazbeni štih! I vjerujte, uho ne odbacuje taj zvuk kao strano tijelo, naprotiv! Oduševio sam se slušanjem CD-a " Mostar sevdah reunion", obradama izvornih bosanskih sevdalinki ali u novom ruhu. Kako to dobro zvuči, ajme!!! Svima koje iskreno zanima slušanje takvih glazbenih uradaka, rado ustupam ove materijale na slušanje,naravno bez ikakve naknade, da nebi bilo kakvog nesporazuma.thumbup
Ali ne samo ovu glazbu, već možemo razmijeniti glazbene uradke raznih glazbenih pravaca; rock, soul, blues...Uh, "ide" ruka sama po tipkovnici, ma vidi zaraze!? Hm, fakat je lijep osjećaj podijeliti s nekim nešto zajedničko...
Dobrodošli ste da istinski pročavrljamo o svemu!
Ajd sad, ćorenje, kapci pomalo otežali, a ujutro čeka šljaka, kruh naš nasušni da priskrbimo! Kako bi to toplo i iskreno rekli moji predivni prijetelji bosanci: Bujrum, što li bi u prijevodu značilo prijatno, izvolite...
Lahka Vam noć i do slijedećeg tipkanja...

- 00:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #