Degeneracija X

29.01.2006., nedjelja

Sivi kamion crvene boje

Film pomalo neobičnog naslova “Sivi kamion crvene boje“ je balkanski „roud – muvi“ koji za temu ima posljednje dane mira u bivšoj Jugoslaviji i susret mladića iz Bosne i djevojke iz Beograda, koji svako za sebe ima veliki problem. Ratko je daltonista i sitni kriminalac, a Suzana Beograđanka koja saznavši da je trudna, odlučuje da ode u Dubrovnik. Njihov susret postaje sudbonosan, jer iako se sve oko njih ruši, oni otkrivaju čudo ljubavi.
Film je već dobitnik dva ugledna priznanja. U Frankfurtu je proglašen najboljim ostvarenjem za ovu godinu, a na Festivalu Mediteranskog filma u Monpeljeu osvojio je nagradu publike.
Redatelj: Srđan Koljević (NAtaša je jedan od njegovih boljih filmova)
Glavni glumci: SRĐAN TODOROVIĆ
ALEKSANDRA BALMAZOVIĆ
Najbolje od svega je što je 90% filma snimano u kamionu (u vožnji) a Srđan jadan nije znao vozit ni bicikl a kamoli kamion, pa je nabrzinu položio vozački, no ipak je na kraju filma uspio da sjebe kamion.

25.01.2006., srijeda

SVIMA NAM JE FRANCA, FRANCA KU... PUŠILA!!!

P.s-da odma napomenem da naslov nema veze sa sadržajem...pa se duboko ispričavam ljudima koji su se zajebali misleći da je sadržaj zanimljiv
E ste čuli za nove nade Karlovačke estrade???THE BLANKS!!!Maja pankerica,Leo kaj se druži s Najdom i još par klinaca.Vele da su jako dobri brijem da imaju koncert u petom mjesecu očemo ić razbacat se da pokažemo kako to mi iz starije škole radimo...To je sad nova furka Željka svi imaju svoj bend, samo je naš propao.Ajmo sad napravit nešto baš zapravo.Gle imam plan: Nina-bass, ti-bubnjevi,ja-gitara,pinky i Zoki-erotske plesačice, a vokal to u klc-u nećemo nikad naći!!!ma to nam ni netreba;bit ćemo posebni...dajevo da ti dokažem da mislim ozbiljno za rođendan ću ti kupit palice...:)
E ovaj kašalj će me ubit, non-stop se davim.ali ima tu nešto pozitivno tabletice moram pit do idućeg tjedna a u petak je fafffffffff...e da i mislim da bi bilo ljepo da se bar jednom u životu dogovorimo kako preživjet subotu unaprijed, da se opet svi ne pokupe u jedan doma.Gle kupimo faf ali ga pijemo tek kad se Edison zatvori,tak ionak ćemo završit u nekom podrumu ali kad smo već tamo da imamo nešto za pit...
Da ubiti ne ljutim se na tebe zato što si glupa, nego se ljutim zato šta nemaš povjerenja u mene; tj. ljutila sam se, sad ja nemam više povjerenja u tebe pa se ne ljutim...
Aha pa ti shvati šta je pjesnik time htjeo reč.
Ubiti smrznut će mise prsti jer je u sobi -20.morala sam luftat 3 sata poslje vas...a pizde niko se ne bi sjetio ostavit mi cigaretu...sad mogu samo duboko udisat ovaj miris jeftinih cigareta...dosadno mi je idem zagasit svijetlo i zujat u strop do 4,5 dok ne zaspim.

22.01.2006., nedjelja

VIC GODINE

pita gluh čovjek glupoga:koliko je 4+4?Glupi mu kaže 7. A gluhi će na to na kurcu te nosam...

11.01.2006., srijeda

praznici se bliže kraju a mi nismo napravili apsolutno ništa kao i obično...Samo da ti kažem (ono što i sama znaš) nisi danas propustila ama baš ništa pametnog ni zanimljivog.jedno 2 sata stajali smo na zimi i smrzavajući se pričali već svima poznatu priču kako nam treba prostorija.i ja ljepo tvrdim da u klc-u nemožeš nać prostoriju; znam po sebi a i po Bobotu i Hrcu; oni je traže već godinu dana.A zoki tvrdi da se može nać mala prostorijica za 200kn (kasnije je ipak promjenio mišljenje šta se tiče love) ali Pinki je jako zagrizao za to da nam treba neka prostorija gdej ćemo mi izlazit kao ekipa i fafat tako da netrebamo u edu trošit puno para ali gdje će recimo on i Tea moć...ali ta prostorija bit će samo za određenu ekipu ( to bi bili: ti, pinki, zoki, nina, butorac i ja).Stim da sam im ja ljepo rekla da od toga neće bit ništa i da mogu to zaboravit pogotovo zato što počinje škola i niko od nas neće bit vani preko tjedna bar ne poslje 23:00 a preko vikenda smo u riveru jebiga za subotu neznam ali neisplati se nikom davat 50-100kn mjesečno za jedan dan u tjednu.
E sad sam maloprije bila kod Butorca išla sam žderat pazi ovo , ja i on u liftu u kojem nema dovoljno kisika..očito.I ja pročitam na vratima lifta...
m-...Željka ( i okrenem se prema njemu, s mislima u glavi na tebe)
b-ja mislim da je ona umrlA
m-(ja onak plačućim glasom)kak umrla???
A butorac me valjda čuo kad
b- neznam sa 18god
m-od čega
b-prstiju na rukama i nogama!!!kaj čega???
m-reko pitala sam te od čega
b-aha neznam od raka...

...nedugo zatim spuštamo se mi dolje istim liftom

Butorac pokaže na ustaški znak u liftu i kaže a slatko
m-koji Zlatko???

e da i sutra smo popodne kod mene a možda i naveče..moram vidit oče neko dolazit il sam sama pa ak nađeš prijevoz slobodno nanaš kod mene...pozdrav

06.01.2006., petak

E napokon nešto dobro!!!Jučer je bilo fenomenalno vani.Zoki,Nina,Pinky,Sonja i ja.Prvo smo do jedan šalabazali po gradu tražili neku benzu koja radi, a za to smo morali ić skroz na željeznički uiiiiiiii skoro sam umrla penjajući se!Nakraju smo završili kod Zokija u podrumu prostor 1,5 sa 1m.Nekako smo se zgužvali al bar je bilo toplije nego vani.Mali nedostaci bili su pauci njih onak 30 iznad moje glave ali dobro bolje ja nego neko ko ih se boji kao pinky:)(dečko od 2m i 100kila). u početku pinky je imao glavnu riječ i non stop se priča vrtila oko sexa tu i tamo bi ubacio koju svoju lovačku sa nekim jelenom, ali nakon šta smo ja i nina smazale kruškovac i njih dvoje 2l vina počele su nam svakave stvari izlazit...i onda je to željka naravno morala sjebat poslavši mi onu retardiranu poruku no dobro zato ću je nabit danas u edisonu.Ja iskreno nemam pojma o čem smo mi pričali do šest, sedam ujutro, ali znam da je bilo zabavno.Sad kad više nema kruškovca šta ćemo sad???A ništa parkić, Edison, Čokoladne bradavice...
E da i jesam napomenula da je sonjina stara popizdila, ova inteligencija joj se nije javila cijelu noć i njena stara je zvala u 6 ujutro željku i probudila je ha ha ha ha.dobro nije ni moja baš bila presretna ali već se navikla na to.

05.01.2006., četvrtak

e jebote ove njemačke serije su totalno u kurcu, kako je taj jezik sjeban!!!Znate šta je dobro kad gledate seriju koja vam se ne gleda ali nemate pametnijeg posla?!?To kaj vam reklame više ne smetaju.E a kako sam ja jučer popizdila gledajući one tree hill kako su njih dvoje...joj...E jesu se oni vjenčali prije tog snimanja; za vrijeme ; ili tek poslje???Ma ono nije ni bitno.
Znate kaj me zanima da li sam ja jedina osoba koja umire od dosade ili nas ima više???Odlučila sam napisat knjigu "Kako umrijet od dosade na 101 način"- ali sam pre ljena da ju počnem pisat jebiga. Knjiga će izać negdje 1.8.2020.-ako pisac još bude živ i ako ne dođe do nekih komplikacija kao npr. nedaj bože počne se zabavljat.
Moja topla preporuka ne dolazite u karlovac ni da vas sile.To je mrtav grad.Mislim ja ga volim i sve to stoji i ne bi ga mjenjala kao rodni grad ali...
.

04.01.2006., srijeda

Ovo je za mene!!!Tek tolko da si mogu parit oči!!!

03.01.2006., utorak

Nemogu vjerovat, danas mi čak nije bilo ubitačno dosadno vani, a nisam bila pijana.Odigrala pikado dobila jednom zokija, odigrala belu pazi ovo ja i Bisrko protiv Zokija i Nine i dobili ih 2:1 ( a Biserko pametan zove bezveze ni ne vidi si karte viče herc, onda mošmislit koje smo sreće imali tj. profesionalac-JA- nas je vadio iz govana), bili smo dok nas Đez nije potjerao vanka.I pošto se nikom nije dalo doma pazi koji smo krug naprvili(zapravo to i nije krug ) od eda do placa, sa placa do Banije - Drežnik- Dubovac( skoro do starog grada)-kroz Novi centar opet na plac i sa placa doma.Od 23:00 do 01:30.I baš smo imali normalnu komunikaciju i zajebanciju...A početak večeri je bio tako u kurcu da sam htjela u 21:00 proč doma.Dogovorili smo se za sutra:NIna donosi francusku, Zoki sendviče i vino, ja onu litru kruškovca...nadam se da ćeš nam se pridružit. E i ako bi se ikako mogli dogovorit za selo.Moj djed je rekao da ako hoću mogu pozvat cijelu ekipu; ima struje, vode...ali ako ti je gušt imam i poljski wc.Morat ćemo se pazit bjesnih lisica i ostalih životinja i ak ti moji baba i deda kažu da toga tamo nema i da ja zabrijavam...lažu.Jedino je problem di ćemo spavat jer imat ćemo na raspolaganju samo jednu sobu, i hranu donosimo sami jer ako nam moja baka bude kuhala ootrovat ćemo se svi.E jesi čula kak je Capy dobio batina od nekog lika???Lik mu je izbio zub ima kvrgu na glavi a kaže Nina da mu je jučer ruka bila užasno natečena...a mislim bilo bi mi smješno da se nije lijepo ponio prema meni za novu.P.s-još uvijek sam ljuta zbog nove samo da znaš da si baš pokvarena kuja...onak slavila sam novu tamo samo zbog tebe; Jožek je htjeo da idemo u zg, a ja sam rekla da neću zbog tebe, da bi se vi nakraju zatvarale u sobu i neznam ni ja kaj izvodile, zajebavale se; a ja u obi zujala sa ljudima koje doslovce ni neznam, i nakraju prošle negdje ja došla doma zaspala nisam te i vidjela i ujutro čim si otvorila oči prošla si.Ubiti tamo sam bila zbog tebe a svezajedno nisam te vidla (niti smo pričale) ni pola sata...po tisućiti put baš ti hvala

01.01.2006., nedjelja

Sretna nova, narode!!!

I kakvi su vam planovi, nadanja i ciljevi u novoj?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>