Degeneracija X

27.12.2005., utorak

NEMAM PREDRASUDA-MRZIM SVE OKO SEBE

Ništa nas u životu tako ne razveseli osim kad nas gađaju pa promaše.

Ovo još nije kraj, nije ni početak kraja, ali je možda kraj početka.

Ne budite sexisti.Pičke to mrze.

if a dog bits you 1,048,576 times; is that a megabite?

Najkraci put do ženina srca je pilom kroz prsni koš.

Jedina gora stvar od muške šovinističke svinje ke žena koja neće uradit što joj se kaže.

Boli me kurac, izgleda da će promjena vremena.

Ja nikad neću bit star čovjek jer je po meni star čovjek 15 god. stariji od mene.

Medicina je toliko napredovala da praktički više ni jedan čovjek nije zdrav.

Da li je napredak kad ljudožder uzme vilicu?

Potrčao je u susret tramvaju.Tramvaj ga nije prepoznao.

Koristite alkohol kao kontracepcijsko sredstvo kad vas jebu u mozak.

Ne slušaj narodnjake-umri prirodnom smrću.

Teško je danas biti glup konkurencija je sve veća.




Da je meni 100000000000...21kuna, ja bi to podijelila na 3 dijela.




<< Arhiva >>